Gå til innhold

Finne den rette spilleren


Anbefalte innlegg

Hei, jeg leiter etter den rette mp3 spilleren, jeg skal ha den for jogging, så den burde være liten, enkel og fungere bra, ha over 1giga lagringsplass. trenger ikke radio eller noe annet stash, bare den spiller mp3 filer.

 

noen anbefallinger, best og billigst mulig hvis det går ann :D

 

flash eller harddisk basert spiller?

 

 

på forhånd: Takk for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ødelagt 4 creative spiller på 1/2 år før jeg kjøpte ipod minien min. Angrer ikke et sek. Phillips key015 hadde jeg også. Den var genial, dessverre glemte jeg den på et fly mellom minneapolis og vancouver (litt vanskelig å få igjen liksom).

 

iPod nano med nike armbånd er det beste kjøpet for billig flash-spiller (som er et must ved jogging).

Lenke til kommentar

Bare sier det igjen for tråd starter jeg... Han/henne vil IKKE ha en Ipod, så hvis du bare skal si at Ipod er bra så kan du jo drite i å skrive her og heller lage en Ipod er best tråd hvos alle "Ipod fan-boys" kan kose seg med å skryte av den spilleren...

(Sorry off-topic Reidar81...)

Endret av thomas ll
Lenke til kommentar
Ipod = MYE show og IKKE go...

 

Creative = MYE show og MASSE go...

 

Denne kan jo være no. Den har bare 1 gb da.  Ellers så kan jo  Creative Zen Micro være noe, denne er ikke så liten da...

5308441[/snapback]

 

 

Bare sier det igjen for tråd starter jeg... Han/henne vil IKKE ha en Ipod, så hvis du bare skal si at Ipod er bra så kan du jo drite i å skrive her og heller lage en Ipod er best tråd hvos alle "Ipod fan-boys" kan kose seg med å skryte av den spilleren... 

(Sorry off-topic Reidar81...)

5324708[/snapback]

Og dere Creative fanboys kan også drite i og skrive her. Du er jo mer fanboy enn ham.

Lenke til kommentar
Ipod = MYE show og IKKE go...

 

Creative = MYE show og MASSE go...

 

Denne kan jo være no. Den har bare 1 gb da.   Ellers så kan jo  Creative Zen Micro være noe, denne er ikke så liten da...

5308441[/snapback]

 

 

Bare sier det igjen for tråd starter jeg... Han/henne vil IKKE ha en Ipod, så hvis du bare skal si at Ipod er bra så kan du jo drite i å skrive her og heller lage en Ipod er best tråd hvos alle "Ipod fan-boys" kan kose seg med å skryte av den spilleren...  

(Sorry off-topic Reidar81...)

5324708[/snapback]

Og dere Creative fanboys kan også drite i og skrive her. Du er jo mer fanboy enn ham.

5335958[/snapback]

 

haha! uansett, takk for alle svar :) veit hva jeg skal kjöpe hvis jeg skal kjöpe :D

 

tusen takk

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan fungerer den?

5415149[/snapback]

 

 

skal fortelle deg i morgen, den første jeg fikk var det noe galt med(fikk ny sendt med engang)

 

så dette blir bra :)

5418346[/snapback]

 

 

vel, nå har den kommet, og den fungerer helt perfekt! :D takk for tipset. gleder meg til å begynne å jogge med den. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...