zeLL91 0 Report post Posted December 18, 2005 Noen som har dette kabinettet? Det er helt likt som dette bare med vindu. Og som dere ser er det ikke noe bilde på det kabinettet med vindu og jeg lurer på om noen har det kabinettet og kan poste noen bilder av kabinettet sånn at jeg ser ossen vinduet er. Takk på Forhånd MvH zeLL Quote Share this post Link to post
zeLL91 0 Report post Posted December 18, 2005 Absolutt ingen som har Lian Li PC7BSCANDWIN? Quote Share this post Link to post
Stonescream 65 Report post Posted December 18, 2005 (edited) Jeg har ikke dette kabinettet nå, men har hatt lianli før og ett av ankepunktene mine da var at det hadde 2 80mm vifter i front og kun 1 80mm bak. Ser ut som kabinettet innvendig er 89% likt så du gjør nok ikke noe dårlig kjøp om du handler dette. Var veldig godt fornøyd med det LianLi kabinettet jeg hadde. Solgte det når jeg dro til Irland og sitter for tiden med et jalla Gigabyte kabinett, men har endelig fått maskinvaren montert tilfredsstillende. *fiksa noen skriveleifer og sånne lignende effekter.* Edited December 18, 2005 by Stonescream Quote Share this post Link to post
.Xavier. 0 Report post Posted December 25, 2005 Det er mange som har dette kabinettet men det er sikkert ikke alle som ser posten din Quote Share this post Link to post