Tordenflesk Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Poengsystemet er vel ikke fjernet fra S1.S2 er jo som det er sagt her fremdeles Alpha, har nok noe med det å gjøre. Man samler jo credits også i S2, så det er jo ikke fjernet. Ikke fjernet nei, men brukes ikke til en dritt. Lenke til kommentar
Klyde frog Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 rfactor er også et ganske bra bil spill hvis du tar med de seneste moddene som har kommet 5368873[/snapback] Jeg har hørt om det spillet der, er det noe bra? Minner ganske mye om LFS egentlig, fantasi biler og baner. Synd det ikke er en demo av det. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Det finnes en demo av r-factor;) men den er gammel Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 rFactor er latterlig. Minner litt om NFS Lenke til kommentar
3000 Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) var da voldsomt mye pjat om bil simulatorer.. men altså har selv need for speed most wanted og synes dette er et j*kla rått spill! gøy arcade morro min type spill har og forza men blir litt kjedelig i lengden.. at enkelte her sier " nfsmw er et dårlig spill ikke noe realistisk"?!"?!?! hallo seff er det ikke realistisk og det prøver det ikke å være heller! virker som enkelte bare skriver for å øke post counts :!: innlegg 200 bye the way Endret 1. januar 2006 av 3000 Lenke til kommentar
Klyde frog Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Har spillt Rfactor en times tid nå, var jo ikke så verst det! Minner meg litt om Netkar egentlig. God fartsfølelse og tilsynelatende bra fysikkmotor. Hvis det kommer noen bra mods så kanskje det er verdt å investere i det... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Når det kommer til simulator holder jeg meg til GTR for banespilling og Richard Burns for rally. GTR er utrolig realistisk i forholt til dagens simulatorer. Bilen oppfører seg meget realistisk i forhold til banen, og med det at baneforholdene kan endres i løpet av et race gjenspeiler fin realisme, siden det kan komme regn in "the real life" under et løp, eller noe annet som endrer banene. Synes også underlaget føles meget realistisk. Du kjenner dumpene i veien, bilen kan ta en brå venning vis du treffer noe på feil måte etc. GTR har også i mine øyne en meget fint fartsfølelse, samt en indeling mellom Arcade, semi pro og simulator, noe som i mine øyner gjør spillet til mer enn en race simulator, men også et spill for de som liker arcade kjøring. Richard Burns er vel det mest realistiske rally spillet per i dag. Collin kan bare gå hjem og vogg, for Richard burns er mye mer realistisk enn hva collin er per i dag. I.o.m at randome ting kan skje og at bilen oppfører seg meget troverdig ovenfor underlaget, gjør Richard burns rally til en opplevelse på glede og sinne. Men simulator er jo ikke alt, du skal jo også ha det morsomt, og ikke alle finner det morsomt å kjøre simulert. Når det kommer til street racing spill foretrekker jeg Midnight club spillene, siden jeg føler de gir et mer videre aspekt ovenfor at du faktisk er i en levende by. Nå har jeg bare spillet NFS:Underground, det første, men ettersom jeg har skjønt er de 2 andre mer eller mindre det samme. Men utaler meg ikke mer om det siden jeg ikke har noe grunnlag for det. Som sakt er Collin et meget bra rally spill for de som liker arcade og bryr seg meget lite om realisme (og da vil ha et rallyspill, vel og merke). Fin fartfølelse og til tider morsom. Dog for kjedelig for meg, som hardbarka simulator fans Men alt i alt kommer det meget ann på personen som skal spillet det. Simulator spill er ikke morsomt for alle. Håper bare dette året gir oss litt flere realisme bilspill alla GTR og Richard Burns. Synes det har vært litt for lite av den sorten, og kanskje for mye av arcade sorten. Lenke til kommentar
qbee Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Har spillt Rfactor en times tid nå, var jo ikke så verst det! Minner meg litt om Netkar egentlig. God fartsfølelse og tilsynelatende bra fysikkmotor. Hvis det kommer noen bra mods så kanskje det er verdt å investere i det... 5369892[/snapback] her er noen sider med info om modder som er ute og som kommer http://www.rfactormods.com/ http://hsw.hu/ http://www.bhmotorsports.com/ og her kan du laste ned moddene http://rtracker.no-ip.org/ er en torrent side med bare ting til rfactor bare lovlige ting Lenke til kommentar
Klyde frog Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Håper bare dette året gir oss litt flere realisme bilspill alla GTR og Richard Burns. Synes det har vært litt for lite av den sorten, og kanskje for mye av arcade sorten. 5370005[/snapback] Simulator-genren har solgt dårlig de siste åra noe som er svært synd. Folk generellt gidder ikke måtte øve i timesvis før de kan kjøre løp slik som RBR og GTR krever. Tiltross for gode kritikker har spillene solgt dårlig . Simulatorer har et alfor begrenset publikum, dette fører til dårlige salg og utviklerne går konkurs eller blir kjøpt opp, noe som skjedde med de fleste flysimulator utviklere for en 5 -6 år siden: Janes, Hasbro/microprose, DID, Graphic simulations corporations og enda flere tipper jeg. Papyrus har hatt en lang historie med bil-spill/simulatorer siden 1987: Gpl, X antall Nascar spill, Indy 500. Men i 2004 ble det lagt ned ganske enkelt fordi alt for få folk kjøpte simulatorer. Her et sitat fra David Kaemmer, grunnleggeren av Papyrus, som jeg synes viser bra hvorfor simulatorer gjør det dårlig for tiden. "The computer game business is really becoming a toy business, especially with the popularity of console gaming. That's not the right market for a simulation. To revisit the golf analogy, it's like trying to sell real golf clubs at a mini-golf pavilion. Certainly you would sell some, but too many of the people coming through to play mini-golf aren't interested in real golf--it's too difficult and time consuming. That's what's happening to simulations, I think. The game industry is saying, 'Look, people aren't buying very many of these golf clubs--can we make a cheaper bag? Plastic instead of leather? Can you make it easier to play golf? It's too hard, plus people have to walk too far.'" Jeg håper at Simbin får gitt ut GTR2 i løpet av 2006 og at salget går bedre en med forgjengeren. Arcade spill er moro i noen uker men det har mye kortere leve tid en en god simulator. Trist at ikke flere innser dette Lenke til kommentar
Chriskart14 Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Jepp, tror det skal bli spennende med GTR 2. GTR hadde mye mangler som gjorde det litt irriterende å spille. Nettdelen var nesten ubrukelig ettersom alle spillerne forsvant når de kjørte ut. Dermed var det nesten alltid kun 2 stykker igjen som kjørte til slutt, utrolig kjedelig Her vinner LFS mange kunder! I tillegg var ikke AI'n spesielt bra heller, noe som gjorde det kjedelig å kjøre løp i singleplayer modus i lengden. Når GTR ikke hadde multiplayer delen ordentlig på plass , mistet de svært mange kunder når singelplayer kun var middelmådig. Får håpe GTR 2 har et bedre multiplayer oppsett tilnærmet lfs. Close Racing online med de GTR bilene og den fysikken kan bli kjempe bra! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Har det kommet noe info om GTR2? Lenke til kommentar
Klyde frog Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 Har kommet en artikkel i ett italiensk blad. Her er noe av det nye som skal komme (oversatt av en på RSC GTR forum): "It's not a revolution but an evolution that try to match players requests. Day/night transition like in GTL and dynamic weather that will have an influence on races ( track will be dry and slowly change to wet).How could they do that if Rfactor dev has not employed it (maybe we will soon see an ISI announcement on Rfactor weather transitions) You will need a very good graphic card because of track and trackside texture definition. It will maybe request a 7800 or at least a 256 mo CG Cars : 2003 et 2004 GT & NGT (not 2005), Maserati MC12, BMW M3, and Nissan 350Z. driving school mode : for new sim racers (or like in GTL to begin with smaller cars and learn before going to GT and MC12) Ghost Time Trial mode (with ghost car display). And you will be able to train on a small part of a circuit (to verify a setup change) and your car will have tire on good temperature (no need to made 2 laps to warmp the tires) On driving feeling, it seems that there is a new tire model and slow speed feeling is better than in GTR Microsim said GTL2 release planned in 3-6 months (2nd trimester)" Lenke til kommentar
kiios Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 jeg kjenner en som syns NFS:MW er dårlig å at NFSU2 er bedre fordi at MW er "overdrivi" grafik. bare tull! alle vet jo at det gamle nfsu2 er dårligere enn Most wanted! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 Alle vet at NFS er typisk EA og gir nesten ingen nye ting. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) EA er en bra utvikler. De melker riktig nok spillene, men det gjør alle de andre store utviklerene/utgiverene også. EDIT: NFSU 2 var dårlig. Det gav ingen fartsfølelse, det så ut som om bilene kjørte i 70 KM/t, når de kjørte i 200... Endret 3. januar 2006 av superseven Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 Uten å ha lest gjennom tråden så kan jeg med stor sikkerhet si at det er noen som har skvaldret ivei om realisme, eller hva? Jeg tenker litt sånn at ting ikke nødvendigvis må være realistisk. Need For Speed: Most Wanted er jo hardbarka "arkade"-spill. Realisme teller ikke så mye der, ikke den teite realismen i alle fall (Som at biler blir ødelagt og at det kanskje ikke er så lett å ta syke hopp med bilen.. etc). De som vil ha noe realistisk får finne seg det, da. Colin McRae er jo rimelig greit? Blir dumt å si at et spill er dårlig bare fordi at det ikke er realistisk. Dessuten spiller vi vel ikke spill kun for realismens skyld? Lenke til kommentar
Klyde frog Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 Uten å ha lest gjennom tråden så kan jeg med stor sikkerhet si at det er noen som har skvaldret ivei om realisme, eller hva? Jeg tenker litt sånn at ting ikke nødvendigvis må være realistisk. Need For Speed: Most Wanted er jo hardbarka "arkade"-spill. Realisme teller ikke så mye der, ikke den teite realismen i alle fall (Som at biler blir ødelagt og at det kanskje ikke er så lett å ta syke hopp med bilen.. etc). De som vil ha noe realistisk får finne seg det, da. Colin McRae er jo rimelig greit? Blir dumt å si at et spill er dårlig bare fordi at det ikke er realistisk. Dessuten spiller vi vel ikke spill kun for realismens skyld? 5378494[/snapback] Er vel ingen her som har sagt at arcade spill er dårlig.. Noen liker arcade best og andre simulatorer, smak og behag det. Hvis det er et arcade spill som er godt laget klager ikke jeg. PGR3 og NFS-serien er jo bra spill. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg fikk litt lyst til å prøve LFS. Jeg prøvde en tidlig beta for et par år siden og det var ganske realistisk og fint laget synes jeg. Tidligere spilte jeg GPL (Grand Prix Legends) online i et par år, og på den tiden var det regnet som det mest realistiske bilspillet. Får børste støvet av MS FF rattet og prøve demoen først Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) GPL kom vel i en "ny" utgave i 2004 tror jeg. En patch man kan laste ned som gir mye bedre textures. Ikke helt sikker på hva den inneholder, men mener biler og baner ser mye bedre ut enn originalen. Prøvde demoen og GPL holder nok fortsatt stand. Bare så synd det er så vanskelig å finne noen som selger det Endret 6. januar 2006 av Hawk-Eye Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 hmm, synes LFS er et flott spill, med mange teams og slikt. Spillet bruker til 3 ting. racing, drifting og draging. Eneste jeg synes er direkte dårlig er grepet. men fysik motoren er under utvikling og spillet er ikke enda BETA! Men mange ting er ganske realsitisk for det, er det mange soill du f.eks ser dekk trykket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå