Gå til innhold

SSB spår over en million innvandrere i 2060!


Anbefalte innlegg

Jepp, alle ikke-vestlige innvandrere er rabiate islamister. Så om 100 steiner vi nok voldtatte kvinner...

5302097[/snapback]

Du må ha lest inlegget mitt med bare ett øye, eller i halvsøvne. For det første nevner jeg en vesentlig gruppe innvandre som ikke er muslimer i det hele tatt. For det andre så behøver man ikke være rabiat islamist for å være tilhenger av sharia-lov. Du trenger bare være muslim.

Herregud. For det første så er det ikke anntallet muslimer som er estimert,

Nei, men de utgjør tross alt majoriteten av de som har innvandret de siste 20 år. Så hvis det mønsteret ikke endrer seg vesentlig (og hvorfor skulle det det?) så vil majoriteten av innvandrere til norge i framtiden også hovedsaklig være muslimer.

for det andre så er ikke alle muslimer rabiate islamister,

Fortell meg noe jeg ikke vet.

for det tredje vil innvandrere forandre seg iløpet av den tiden de oppholder seg i Norge, samt utover generasjonene,

Pakistanerne i Norge har forandret seg mindre enn pakistanerne i Pakistan de siste 30 åra. I følge Arbeiderpartiets kvinnelige, norsk-pakistanske stortingsrepresentant er trenden nå at kvinner som gikk med håret fritt før i dag ifører seg hijab etter press fra foreldregenerasjonen.

for det fjerde vil også den norske befolkningen øke.

Faktafeil. Nordmenn får for få barn, og vi står foran en "eldrebølge" som ville tatt knekken på oss hvis det ikke hadde vært for innvandrerne.

Snakker om krisemaksimering og muslimparanoia.

Snakker om dumt og useriøst innlegg fullt av politisk korrekte faktafeil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så kanskje våre "fordommer" mot muslimske samfunn har sin begrunnelse? Jeg nyter min frihet, både min politiske frihet og min religiøse. Og dine argumenter om at "sharialovgivning ikke er så ille" fremstår for meg som direkte fjollete og useriøst. Jeg hadde definitivt tatt skade av å måtte leve i et samfunn under sharialov.

5300893[/snapback]

 

Ja fordommene har nok sin begrunnelse. Islam som alle andre religioner har sine gode og dårlige tilhørere. Jeg har venner som er muslimer og ingen av dem mener at norske kvinner er horer eller mener at en kvinne som ikke er jomfru og tildekket er skitten. De har aldri forsøkt å omvende noen såvidt jeg vet, går ikke med skaut (hverken kvinnene eller mennene). De ber ikke 5 ganger for dagen og tar sterk avstand fra alle former for ekstremisme. De er faktisk forbausende normale og blir like deprimert hver gang det står i avisen om kriminelle handlinger begått av noen av utenlandsk opprinnelse fordi det faktisk forverrer deres hverdag.

 

Jeg syns det er tragisk hvordan Bush og gjengen har klart å presse sitt nye flotte og ekstremt beleilige fiendebilde på oss her. Hvor mange muslimske terroraksjoner har vi i norden opplevd? Tror dere virkelig at muslimer bare er som de fremstilles på nyhetene med AK-47'en i luften og en to tre brennende USA flagg slepende etter seg? Eller at de er tikkende bomber som når som helst kan gå amok og voldta og drepe?

 

Folk vil etter min erfaring svært ofte oppføre seg som de blir behandlet. Behandler du noen som dyr vil de ofte oppføre seg som dyr. Behandler du dem godt, vil du ofte få gode ting tilbake. Med dette mener jeg ikke at vi skal sy puter under armene på noen eller gi noen penger for ingenting, men en human behandlig og respekt syns jeg uansett er en fin ting. Men, men.. Jeg merker at jeg er langt unna meningene til de fleste her så jeg skal trekke meg stille tilbake.

Lenke til kommentar
Folk vil etter min erfaring svært ofte oppføre seg som de blir behandlet. Behandler du noen som dyr vil de ofte oppføre seg som dyr. Behandler du dem godt, vil du ofte få gode ting tilbake. Med dette mener jeg ikke at vi skal sy puter under armene på noen eller gi noen penger for ingenting, men en human behandlig og respekt syns jeg uansett er en fin ting.

 

For Norges del, har vi behandlet muslimske innvandrere dårlig?

Lenke til kommentar

Innvandringstilhengerne står på knærne og ber om å bli islamsk beriket og de som er frontfigurer er gjerne ateister, prester og kristne av typen Stålsett, feminister av typen Elizabeth Eide, de intellektuelle trendsettere som journalister og den venstreinklinerte eliten av typen Hylland Eriksen som mener islam er mer tilpassningsdyktig til vestlig demokrati enn kristendom. Da gjenstår det bare å stille seg spørsmålet: Hva er egentlig galt om Norge blir islamisert?

 

Med dagens innvandringsrate sies det at Europa og Norge vil få et muslimsk flertall innen 100 år,(Blant annet Bernard Lewis, Gunnar Skirbekk) dette er ikke annet enn en selvfølgelig konsekvens av overbefolkning i muslimske land, sjenerøse velferdsordninger, urinnbyggernes mangel på tradisjoner, kultur og deres likegyldighet til å bli kolonisert. I tillegg til dette har vi moralistiske trendsetterne som for eksempel journalister, lærere prester og politikere som har overtalt store deler av befolkningen til å være gjestfrie og være villige til å oppgi sin egen etniske homogenitet ved å kalle slikt for moralsk tvilsomt, oppgi territorier for å gi rom for nye kolonister og se alt det positive en islamsk kolonisasjon vil medbringe til et amoralsk, kulturløst og materialistisk folk. Urinnbyggerne stemmer på partier som ikke stopper fremmed kolonisering, mange forsvarer endog muslimenes rett til å kolonisere denne kulturløse steinrøysa Norge og man får inntrykk av at koloniseringsvennene ser på de få innvandringsmotstandere som deres fiender, noen verdiløse "rasister", moralsk forkvaklede og mindre verd enn de som koloniserer Norge.

 

Med andre ord har vi to hovedblokker. Det lille mindretallet som ser på kolonisering som en trussel for det samfunnet som i dag eksisterer versus det store likegyldige flertallet som føler seg moralsk overlegen et lite mindretall ved å akseptere at fremmede folkeslag med en sterk familietradisjon, sterk klantradisjon og sterk religiøs binding slår seg ned i Norge og Europa ellers. Innvandringsmotstanderne har egentlig tapt denne kampen, derfor er det like greit at man åpner de norske og europeiske portene på vidt gap slik at det uunngåelige skjer mye raskere enn en hundreårsperiode slik at konsekvensene av innvandringene blir følt av den store majoriteten som av ulike årsaker ønsker seg et samfunn med forskjellige nasjonaliteter bundet sammen av en eneste religion, islam.

 

Dette er på ingen måte noen fare for konservative kristne menn i og med at muslimer har ganske så like holdninger til en guddom og synet på kvinner. De kan i grunn danne en allianse som setter kvinnene i en sekundær samfunnsrolle hvor de blir satt til å forvalte familiens kjerneverdier som å oppdra barn, husholdning, forplantning og får de vekk i fra offentligheten, med andre ord usynliggjøre kvinnene, mens mennene blir ført tilbake dit de hører hjemme i ansvarlige samfunnsposisjoner, i arbeidslivet og skyver ut kvinnene som opptar alt for mange av mennenes arbeidsplasser. Dette vil gagne mannen generelt sett og medføre gjenreisning av mannes rolle i samfunnet og i familien til prefeministisk stadium.

 

De som imidlertid vil lide mest under en slik islamsk-kristen dominans er de kvinnene som ynder å kle seg umoralsk, søke karrierer og innbille seg at de er frie. Deres frihet er, slik som en muslim og en kristnefundamentalist ville uttrykt det, å være i hjemmet til støtte for sin arbeidsomme og gudfryktige mann, holde orden i huset og være villig til å føde mange barn i stedet for å stimulere sin egoisme til skade for samfunnet på den måten at de opptar arbeidsplasser og lager ikke lenger barn til samfunnets katastrofe og sammenbrudd.

 

De andre som vil lide under islamsk-kristen dominans er drukkenboltene, ateister, budhister , Hinduister (avgudsdyrkere), homofile og feminister. Man forbyr den skadelige alkoholen som er medvirkende årsak til vold og skitten umoral noe som er samfunnsnedbrytende og skaper sosial oppløsning. Imamene i Norge har talt om at norske barn knapt vet hvem sine foreldre er og de har på sett og vis rett. Noen mødre har jo barn med flere menn, homoer har barn sammen, lesber har barn sammen og mye annet umoralsk som utvilsomt er nedbrytende for et samfunn. Dette er totalt uakseptabelt under en islamsk-kristen stat. En muslim og en kristenfundamentalist har langt mer samfunnsbyggende holdninger som den gode tradisjonen i å leve sammen i en stor familie hvor barna kjenner sine mødre og sine fedre og homoseksualitet er selvfølgelig forkastelig, enda verre er selvsagt at homoer og lesber låner sæd og eggceller av hverandre slik at det barnet som kommer av dette blir totalt forvirret og aner ikke hva slags røtter og tradisjon det har eller kommer fra.

 

I Danmark leste vi om en Imam som kalte kvinner som satans redskap og bør kle seg moralsk, ikke bruke parfyme og holdes nede. Dette synes muligens noe konservativt, men er det feil å ha slike holdninger når vi ser konsekvensene av hva kvinnenes egoisme har ført til i den vestlige sivilisasjonen? De har inntrådt i næringslivet og i det offentlige for på egoistisk vis "realisere" seg selv og neglisjert sin plikt i å føde barn slik at man opprettholder folketallet. Det interessante er at saken med den "danske" imamen som hevdet at kvinner var "satans redskap" ble postet i ulike fora av "rasistene" men de som forsvarer innvandring enten glimret med sitt fravær eller bagatelliserte det hele, selv om vi vet at både de multikultivennlige kvinnene og mennene ikke ser med blide øyne på slike utspill. Hvorfor reiste de seg ikke som en mann og fordømte dette utspillet? Det skyldes trolig flere ting hvorav en av disse var at de var totalt likegyldige eller frykter selv for å bli med i vår "rasist" gruppe som svartmaler de "stakkars hjelpeløse innvandrere", en svak gruppe som ikke vet bedre og trenger beskyttelse mot de ondskapsfulle og umoralske "rasistene".

 

Hva er en skarve imam som mot bedre vitende og troskyldig hevder sin rett til talefrihet og support av sin egen tradisjon og kultur mot den bølingen av "rasister" som sper hat og intoleranse? De fortjener rett og slett å bli islamisert, Norge fortjener å bli islamisert for ved valget i høst stemte befolkningen for å fortsette med opprettholdelsen av det multikulturelle eksperimentet som ikke har funket noen sted i vår kjente verden men på arrogant og rasistisk selvgod vis tror vil fungere perfekt i dette navlebeskuende landet.

Lenke til kommentar
Folk vil etter min erfaring svært ofte oppføre seg som de blir behandlet. Behandler du noen som dyr vil de ofte oppføre seg som dyr. Behandler du dem godt, vil du ofte få gode ting tilbake. Med dette mener jeg ikke at vi skal sy puter under armene på noen eller gi noen penger for ingenting, men en human behandlig og respekt syns jeg uansett er en fin ting.

 

For Norges del, har vi behandlet muslimske innvandrere dårlig?

5306611[/snapback]

 

Ikke generelt nei, men så syns jeg heller ikke at muslimske invandrere generelt har behandlet oss, eller oppført seg, dårlig.

Lenke til kommentar
Bare si at innlegget til fromage var meget bra.

 

5307362[/snapback]

 

Jeg fikk et ganske klart bilde av en prest i den mørke middelalder, klar til å brenne alle han ikke forstår. Klart jeg ser at det er en rekke utfordringer i fremtiden. Ikke bare de neste 50 år men sikkert så lenge menneskeheten kommer til å eksistere. Likevel syns jeg dette blir vel dramatisk. Jeg tror nok de fleste religioner, inkludert islam vil være mye mindre, kanskje utryddet fullstendig om 100 år og at problemene vil være andre. Kulturforskjellene vil nok også utjevne seg slik de allerede har begynt så smått å gjøre.

 

Ta eksempelet med læreren som ble drept i afganistan for å undervise kvinner. Her har man de to motpolene. De som respekterer og forstår mennesker men som fremdeles kan ha sin religion og apene som såvidt har klatret ned frå trærne sine og fremdeles sliter med å forstå at verden de kjente aldri kommer til å være den samme.

 

Slik jeg ser det kan Islam (som Kristendom) være et middel og ikke en grunn for å spre terror, vold og uvitenhet. Det kan være så enkelt å rettferdiggjøre sine handlinger med ord fra en eldgammel bok. Dette vet jo vi selv endel om ikke sant? Det er ikke lenge siden den siste heksen ble brent. Men utviklingen har gått i riktig retning og det vil Islam også gjøre.

Lenke til kommentar
Klart jeg ser at det er en rekke utfordringer i fremtiden. Ikke bare de neste 50 år men sikkert så lenge menneskeheten kommer til å eksistere. Likevel syns jeg dette blir vel dramatisk. Jeg tror nok de fleste religioner, inkludert islam vil være mye mindre, kanskje utryddet fullstendig om 100 år og at problemene vil være andre.

Det farligste for Norge og Vesten er naive folk som deg.

Endret av Bro2
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=111169

 

Om 20 år vil fire av ti innbyggere i Oslo være innvandrere.

..

Mens ikke-vestlige innvandrere vil utgjøre nesten 33 prosent av befolkningen, vil syv prosent av Oslos innbyggere være vestlige innvandrere i 2025.

 

Det er bare det at til tross for at Osloensere er mest positive til innvandringen så har man nådd mettningspunktet for antallet. Intergreringsproblemene begynner å tårne seg opp allerede, og det er lite som tyder på at ting blir noe bedre ved at andelen innvandrere blir enda høyere.

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/os...ticle969712.ece

Lenke til kommentar

Det er bare det at til tross for at Osloensere er mest positive til innvandringen

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/os...ticle969712.ece

5328121[/snapback]

 

Tull. Her klarer ikke undersøkelsen å skille innvandrere fra etniske nordmenn. Derfor vil sannsynligvis innvandrere i undersøkelsen svare at de er meget pos. til innvandring.

 

Et lite regnestykke:

Oslo skal ha den mest "tolerante" holdningen til innvandrere. La oss se på tallene:

 

24.8% av de spurte i Oslo mente at innvandrere utgjør en alvorlig trussel, dvs ca 25 av 100. Av 100 elever vil ca 30 være innvandrere, og disse vil vel ikke selv si at de utgjør en alvorlig trussel mot vår nasjonale egenart.

 

Av de gjenstående 70, sier 25 at de mener at det utgjør en alvorlig trussel, altså 25/70, som er 35.7% . Da blir plutselig ikke Oslo de mest tolerante fylket..

Lenke til kommentar
Det farligste for Norge og Vesten er naive folk som deg.

5321865[/snapback]

 

Jeg håper du mener at din personlige mening er at.. En sånn uttalelse klarer jeg dessverre ikke å ta alvorlig. Du underbygger den ikke med noe og slenger egentlig bare ut en kommentar. Jeg mener det farligste for Norge og vesten er folk som ikke klarer å se lengre enn til sin egen nesetipp og ikke ser at ikke alle ser verden som seg selv. Min erfaring er at folk er utrolig forskjellige, ikke bare fra landegrense til landegrense men faktisk fra individ til individ. Jeg vet om nok av tåpelige etniske nordmenn som jeg gjerne kunne byttet ut med en ok pakistaner og omvendt. Mitt poeng er at etnisk opprinnelse er likegyldig for meg, men adferd og innstilling er det ikke.

Lenke til kommentar

Innvandringen i Norge er altfor høy i forhold til den fordelingen av antall ikke-etniske nordmenn i de store byene. Se for eksempel i oslo. Der flytter de rike og integrerte vestlige innvandrerne ut av det som kommer til å bli/delvis er ghettoer i oslo. Siden de ikke-vestlige innvandrerne hovedsaklig flytter seg sammen og dermed danner ghetto-lignende områder, gjør ikke det saken bedre. Mange av de voksne ikke-vestlige innvandrerne frykter det norske skolesystemet og lar ikke barna gå på skole. Barna lærer seg heller ikke norsk. Foreldrene kan ikke norsk, og jobber som t-bane/taxi/vaskehjelp grunnet dette. Derfor forblir de fattige og barna lider pga dette. Det at barna skal kle seg i dyre klær blir ofte ikke bedre. Siden barna ikke blir sent på skole må de ofte finne på noe annet fornuftig å gjøre, men selv om de går på skole er det en stor andel av disse barna som "henger" i gjenger på det lokale senteret, eller henger i byen og banker tilfeldig forbipasserende for å stjele mobiltelefoner og lignende. Så blir vi kalt rasister når en tilfeldig utlending får juling og dør?(for de som ikke forstår, så tenker jeg på en tilfeldig benjamin hermansen) Rasisme her og rasisme der. For meg virker det nesten tilfeldig hvordan styresmaktene i Norge fører sin integreringspolitikk. Integrere er viktig, men det virker nesten som det er kun et tiltak for å skaffe seg flere stemmer. Man for ikke et integrert samfunn ved å ta inn "x" antall innvandrere som ikke integreres fordi de ikke kan norsk, fordi de samler seg sammen med sine egne og er redde for norge og vesten, men allikevel skal bo her. Det for faen ikke tilfeldig at kriminaliteten etter 1970 har eksplodert noe hinsides. Antallet er mangedoblet, og det er i forhold til antall innvandrere i norge omtrent dobbelt så mange innvandrere i norske fengsler, tilfeldig? NEPPE!

 

Personlig har jeg sett meg lei på denne naiviteten som mange etniske nordmenn har. Den ene innvandrer-naboen er så snill og grei og bla bla bla... Har et eksempel på "god" integrering. Et norsk par innviterte det pakistank-muslimske naboparet over på kaffe og kaker, og hva svarte paret? Han ble nesten skarp i tonen og sa,"du vet godt at vi ikke kan det, du og jeg sitte i stua, mens konene våre sitter på kjøkkenet og prater"... Er det rart det er mye vold og urett her i verden?

 

Et eksempel jeg har, skjedde med meg selv. Det var skjedd noe ugreier med meg og en somalisk innvandrer i gymmen. Går ikke inn på detaljer, men jeg hadde lagt han i bakken, men vi skværet opp ved en senere anledning. Da jeg og to kamerater gikk hjem fra en trening skulle han plutselig "prate" med meg. Jeg ble selvsagt var over hva som kom til å skje. Han skulle ha meg til å be meg om unnskyldning, mens kameratene hans var der, men det hadde jeg jo gjort da vi skværet opp. Da ble jeg irritert og ville gå, sa skarpe ord til han osv. Da hoppa han på meg og skulle ta meg. Ok tenkte jeg, og dro til han, og hva skjer? jo kameraten sier:" hadde jeg hatt en kniv her, skulle jeg drept deg" før han forsøkte å hoppe på meg. heldigvis hadde jeg en kamerat som var mye større enn han lille svarte kurdergutten, men fortsatt. dette hendte i kjølvannet av en fillesak og etter fotball treningen min. Treneren på laget ga blaffen fordi det var en sak han ikke hadde noe med. tilfedlig... NEPPE!

 

Poenget er, stol ikke på utlendinger, de er onde. Nå generaliserer jeg, og dette gjelder selvsagt ikke alle, men jeg har blitt mye mer skeptisk og har funnet ut at innvandrere som kan norsk skikkelig er ca 100000ganger bedre enn de som ikke kan norsk.

Lenke til kommentar
Det farligste for Norge og Vesten er naive folk som deg.

5321865[/snapback]

 

Jeg håper du mener at din personlige mening er at.. En sånn uttalelse klarer jeg dessverre ikke å ta alvorlig. Du underbygger den ikke med noe og slenger egentlig bare ut en kommentar. Jeg mener det farligste for Norge og vesten er folk som ikke klarer å se lengre enn til sin egen nesetipp og ikke ser at ikke alle ser verden som seg selv. Min erfaring er at folk er utrolig forskjellige, ikke bare fra landegrense til landegrense men faktisk fra individ til individ. Jeg vet om nok av tåpelige etniske nordmenn som jeg gjerne kunne byttet ut med en ok pakistaner og omvendt. Mitt poeng er at etnisk opprinnelse er likegyldig for meg, men adferd og innstilling er det ikke.

5334216[/snapback]

 

Nei jeg tviler aldeles ikke på at du ikke tar en slik uttalselse alvorlig...og selvfølgelig er det min personlige mening.

En person som kan tippe at all religion kan være fullstendig utryddet om 100 år, er så grenseløs naiv at det er utrolig (i mine øyne, altså min personlig mening) at den personen skulle være oppvokst i et moderne og opplyst samfunn.

 

Jeg mener det farligste for Norge og vesten er folk som ikke klarer å se lengre enn til sin egen nesetipp og ikke ser at ikke alle ser verden som seg selv.

Ja jeg skal si meg enig i at det er temmelig nifst med slike folk!

 

Mitt poeng er at etnisk opprinnelse er likegyldig for meg, men adferd og innstilling er det ikke.

Bare et lite spørsmål.

Tenk deg at 97% av Norges befolkning plutselig var muslimske pakistanerer som hadde fin adferd og innstilling (som du skriver det).

Hadde det brydd deg?

Lenke til kommentar
..Siden barna ikke blir sent på skole må de ofte finne på noe annet fornuftig å gjøre, men selv om de går på skole er det en stor andel av disse barna som "henger" i gjenger på det lokale senteret, eller henger i byen og banker tilfeldig forbipasserende for å stjele mobiltelefoner og lignende. Så blir vi kalt rasister når en tilfeldig utlending får juling og dør?(for de som ikke forstår, så tenker jeg på en tilfeldig benjamin hermansen) Rasisme her og rasisme der....

Jaha, blir ikke innvandrer barn sendt på skole? Kilder, takk.

"Henger i byen og banker tilfeldige forbipasserende." Jeg skjønner ikke helt hvor du har det her fra, og det høres i mine øyne helt absurd ut. Angående Benjamin Hermansen, hvem har kalt deg rasist? De som DREPTE Benjamin var rasister. Er du ikke enig at det er rasistisk når noen blir drept KUN på grunn av hudfarge.

 

Norge var jo sjokka etter Benjamindrapet fordi det var et rent rasistisk drap.

Lenke til kommentar

Bra at vi får flere innvandrere til Norge! Vi kan hjelpe asylsøkere og andre til å oppnå ett bedre liv enn det de hadde. Arbeidsinnvandrere etc. bringer med uvurderlig kunnskap som vi trenger.

Ja til ett flerkulturelt og rasismefritt Norge. Vi trenger å lære mer om andre kulturer og innse at Nordmenn ikke er "spesielle" eller "bedre" enn andre utlendinger. Vi burde ikke diskriminere folk bare fordi de ikke er født i Norge. Folk i nød og som har lyst til å komme til Norge og leve her burde få full mulighet til det!

Så nordmenn åpn opp hjertene deres og hjemmene deres. Det er en kald verden, hjelp oss å varme den litt opp. IKKE stem frp. :) Go jul

Lenke til kommentar
Bra at vi får flere innvandrere til Norge! Vi kan hjelpe asylsøkere og andre til å oppnå ett bedre liv enn det de hadde. Arbeidsinnvandrere etc. bringer med uvurderlig kunnskap som vi trenger.

Ja til ett flerkulturelt og rasismefritt Norge. Vi trenger å lære mer om andre kulturer og innse at Nordmenn ikke er "spesielle" eller "bedre" enn andre utlendinger. Vi burde ikke diskriminere folk bare fordi de ikke er født i Norge. Folk i nød og som har lyst til å komme til Norge og leve her burde få full mulighet til det!

Så nordmenn åpn opp hjertene deres og hjemmene deres. Det er en kald verden, hjelp oss å varme den litt opp. IKKE stem frp. :) Go jul

5334822[/snapback]

 

 

Mens du prater så går over 50 % av innvandrerne på trygd. Du trenger ikke prøve å bløffe oss om at vi trenger innvandringen. Vi går ikke på den lengre. "Medmenneskeligheten" til "antirasistene" er i ferd med å kvele vesteuropa. Det gjør godt å være prektig på andres bekostning?

 

Ps: Det er en kald verden ja. I Frankrike hjalp innvandrerne befolkningen med å varme den litt opp... :whistle:

Endret av Fromage
Lenke til kommentar
En person som kan tippe at all religion kan være fullstendig utryddet om 100 år, er så grenseløs naiv at det er utrolig (i mine øyne, altså min personlig mening) at den personen skulle være oppvokst i et moderne og opplyst samfunn.

 

Bare et lite spørsmål.

Tenk deg at 97% av Norges befolkning plutselig var muslimske pakistanerer som hadde fin adferd og innstilling (som du skriver det).

Hadde det brydd deg?

5334614[/snapback]

 

Se på vestens utvikling de siste 100 år og tenke hvordan denne fortsetter de neste 100 år med den teknologiske utviklingen vi har. Dersom det samme skjer i midtøsten og muslimske land rundt omkring. Tror du fremdeles folk jogger rundt i turban og skyter med AK-47 opp i luften mens de jodler noen dø vesten strofer? Dessverre er vitenskapelig og menneskelig utvikling avhengig av utdannelse, velstand og friheten til å tenke fritt. Dette er vel noe vi burde jobbet mer for? Jeg sier takk til USA som gav Afganistan og Irak sjansen til å kunne ha denne utviklingen uten å bli knust under diktatorstyrer. ;)

 

At norges befolkning hadde vært 97% muslimske pakistanere er vel relativt usannsynlig syns du ikke? :) Uansett hadde dette selvsagt vært trist, ikke så mye pga pakistanerne men fordi en hel røys av nordmenn, svensker, somaliere og andre vestlige og ikke vestlige innvandrere måtte ha blitt kidnappet av aliens e.l.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Dette er vel fulstending politisk ukorekt å si men: Vi er veldig mye bedre enn de fleste andre. Vi lever sammen i fred i et samfun der alle har like sjangser og de som trenger det får hjelp. Korupsjonen er lav, velstanden er høy og folks innstillinger og væremåter er etter våre standarder gode sammenlignet med land der fks. folk stegnes.

La oss nå være stolte over å være best i verden i stedet for å skamme oss over det.

 

Og god jul

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...