Gå til innhold

SSB spår over en million innvandrere i 2060!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei er ikke lett å vise litt medmenneskelighet for dere borgerlige. Å gjøre narr av sosialister virker som deres største hobby, nest etter golf eller ka søren snobbesport dere driver med. VÅKN OPP! folk lider og dør mens vi snakker.

5346688[/snapback]

 

 

Gode til å gi andre dårlig samvittighet er de også. Venstresiden har kuppet en del begreper som de tror er relatert til deres politikk. De bruker aktivt slike begreper når de skal gjennomføre/tvinge gjennom sine meninger;

 

medmenneskelighet, godhet, raushet, solidaritet, klima,

rasere velferdstaten, rettferdig verdensorden, overflodssamfunn

demokrati, bærekraftig utvikling, vestlig

amerikanisering, høyredreining, fred

empati, enkle løsninger, stutum

allment akseptert, ressurs, markedsliberalisme

utrydde, trist, skremmende,

lefle, uvitenhet, frykt for det ukjente osv.

 

Akkurat som om det var kun venstresiden som kan å vise medmenneskelighet? Fhøy!

 

Pass deg for disse manipulatorene. De elsker å gi deg dårlig samvittighet. Mesteparten av journalistkobbelet som jobber i Norge er befengt med dette mantraet.

Endret av Fromage
Lenke til kommentar
Nei er ikke lett å vise litt medmenneskelighet for dere borgerlige. Å gjøre narr av sosialister virker som deres største hobby, nest etter golf eller ka søren snobbesport dere driver med. VÅKN OPP! folk lider og dør mens vi snakker.

5346688[/snapback]

 

 

Kom over et innlegg av Anfindsen ang. dette med varme hjerter (les medmenneskelighet):

 

Kommentarartikkelen til Klassekampens medarbeider Hans Petter Sjøli 20. desember rører ved et poeng som etter min mening ofte blir misforstått i innvandringsdebatten, nemlig om hjertelag og holdninger til våre medmennesker.

 

Sjøli nevner sin venninne som er ”en vettug og velutdannet kvinne med hjertet bankende på riktig side”. Det er jo en herlig formulering, selv om vi alle kan ha godt av å minne hverandre om at det finnes både hjertevarme og andre gode kvaliteter hos mennesker av de fleste politiske avskygninger, inkludert dem verken Sjøli eller jeg har noe særlig sans for.

Det virkelig tankevekkende er imidlertid at Sjøli synes det er utrolig at denne ellers så flotte venninnen hans mener at dagens innvandringspolitikk er naiv og snillistisk. Burde ikke hennes varme hjerte fått henne til å støtte dagens linje, og vel så det?

 

 

http://www.honestthinking.com/no/pub/KK.20...rme_hjerter.htm

 

 

:whistle:

Endret av Fromage
Lenke til kommentar
Å gjøre narr av sosialister virker som deres største hobby, nest etter golf eller ka søren snobbesport dere driver med.

Jeg hater golf.

 

Ikke er jeg rik heller.

 

Jeg er en helt vanlig arbeider som er lei av løgnaktige sosialister som lyver og snakker om hvor onde alle andre er, samtidig som de i praksis legger opp til flere millioner flere mennesker i nød verden over.

Lenke til kommentar
F.eks. noen som ikke har jobb selv og ikke tjener penger eller betaler skatt, men som er avhengig av penger fra staten, og som sier at de som tjene penger må gi mer og mer av det de tjener til de som ikke betaler skatt.

5363493[/snapback]

 

 

Ja ikke sant. Det er lett å være altruistisk særlig når andre betaler. Sosialistene er eksperter på å være altruister på andres bekostning.

Lenke til kommentar
F.eks. noen som ikke har jobb selv og ikke tjener penger eller betaler skatt, men som er avhengig av penger fra staten, og som sier at de som tjene penger må gi mer og mer av det de tjener til de som ikke betaler skatt.

Det kommer ann på situasjonen, og hvorvidt 'de som tjener penger' har en 'rett' til det fulle produktet av sitt arbeid.

 

Ja ikke sant. Det er lett å være altruistisk særlig når andre betaler.
Jeg snakker om situasjoner der han selv 'betaler', en viktig del av menneskelig natur/oppførsel.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Håper ikke en moderator blir sinna fordi tråden har ligget død i en uke... ;)

 

At norges befolkning hadde vært 97% muslimske pakistanere er vel relativt usannsynlig syns du ikke? :) Uansett hadde dette selvsagt vært trist, ikke så mye pga pakistanerne men fordi en hel røys av nordmenn, svensker, somaliere og andre vestlige og ikke vestlige innvandrere måtte ha blitt kidnappet av aliens e.l.

5334917[/snapback]

Selvfølgelig er det usannsynlig...men det fungerer fortsatt som et tenkt scenarium.

Må du ty til artigheter som 'kidnappet av aliens' for å svare på spørsmålet?

Håpet på en seriøst svar på bakgrunn av dette utsagnet:

Mitt poeng er at etnisk opprinnelse er likegyldig for meg, men adferd og innstilling er det ikke.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...