Gå til innhold

Kommer "Call of duty 2 Big red" one til pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For cirka 2 minutter siden så jeg traileren til 'Call of duty Big red on', og ble nærmest forelsket :love: . Hvis spillet er like bra som det var på traileren, da kan Activision gjøre seg klar for å selge et nytt spill.

Men vet noen av dere om dette spillet kommer til PC. Hvis det bare kommer til konsol... dere får se!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte det samme.

Spillte gjennom cod2 for en stund siden. Husker ikke om jeg kunne ha maks grafikk, men kan ikke huske at det så så bra ut som på TV.

Vet noen om konsollversjonen har bedre grafikk en COD2 til PC?

Skrevet
Det kommer ikke til PC. Kun til PS2 og Xbox (muligens Xbox360 også, men det vet jeg ikke noe om).

5302551[/snapback]

F*** i H**********! Kan ikke disse j****** lage spill til PC også :mad:!

Sikkert for å tjene mer penger på å selge flere PS2 og Xboxer!

Skrevet (endret)
[iC,16/12-2005 : 22:07]Det kommer ikke til PC. Kun til PS2 og Xbox (muligens Xbox360 også, men det vet jeg ikke noe om).

5302551[/snapback]

F*** i H**********! Kan ikke disse j****** lage spill til PC også :mad:!

Sikkert for å tjene mer penger på å selge flere PS2 og Xboxer!

5302737[/snapback]

*Kremt* Nå har jo vi CoD2 da, som Xbox og PS2 aldri vil få. ;)

EDIT: Forskjellen er at vi i The Big Red One følger denne gruppa med samme navn, en gruppe soldater som var litt forskjellige steder i verden under krigen, blant annet i Nord-Afrika, Italia og Frankrike.

Grovt sett er altså forskjellen historien. CoD2 og TBRO har ingen ting med hverandre på det holdet. Dessuten er grafikken i CoD2 mye bedre, ettersom PS2 og Xbox ikke klarer så mye lenger.

Endret av MeTa][iC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...