Gå til innhold

Om Reality TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener hele "reality"-konseptet har utspilt sin rolle. Jeg mener, hvilket nummer av "The Bachelor" har de kommet til nå, for eksempel?

 

Reality-show er noe jeg overhodet ikke gidder å se på. OK, første sesong av BigBrother var litt morsomt da der var noe nyskapende og originalt (for en gang skyld), men synes de kan gi seg nå.

 

Dessuten virker det som det flommer over at britiske oppussingsprogram. Hvem i helvete gidder å se på det?

Lenke til kommentar

Har egentlig aldri likt reality-programmer. BigBrother gadd jeg aldri å se på. Farmen så jeg en episode av, men orka ikke mer etter at de hogde hodet av en kanin. Heller ikke TVNorge eller TV3-seriene har jeg sett så mye på; mye pga av at tidl. snødde det på TVN og TV3 har vi aldri hatt. Det blir liksom litt kunstig med slike som Båtliv der de nesten bare tar frem negative sider ved folk.

 

BTW:

Dessuten virker det som det flommer over at britiske oppussingsprogram. Hvem i helvete gidder å se på det?

5293288[/snapback]

Tror ikke mamma føler seg som om hun er i helvete når hun ser på dem :roll:

Lenke til kommentar

Jeg så noe av Villa Medusa, og en uke av Big Brother, så hadde jeg hele konseptet opp i halsen. Nå blir man jo, som nevnt over, nedrent av serie på serie på TV. Søppel for sinnet.

 

Reality-TV har utspilt sin rolle, at folk faktisk orker å kaste bort tida med dette er helt ufattelig for meg.

 

Har dessverre ingen bra linker, bare sånn for å komme on-topic. :blush:

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Eneste reality-serien jeg har fulgt med på var Bands on the Run som gikk på VH1 for en stund siden.

 

np: Flickerstick - Smile

5296669[/snapback]

 

np: Flickerstick - Chloroform the one you love. ^^

 

Beste realitykonseptet noensinne. Som alt annet godt så forsvant det fra skjermene.

GI OSS MER VIVA LA JACKASS MARGERA WITH HIM LOLZ!!!

Lenke til kommentar

Realityserier blir det med 100% mer av. Nye konsepter vil bli funnet på, og skaperne pusher grenser for hva som blir akseptabelt (bare se mot Japan). Håper som Lars P håper, at vi får se mer av Heia Tufte og Internatet-type realityserier. Serier som har sjarm i motsetning til å bare handle om konflikter og whining (les: Robinson og Big Brother) .

Lenke til kommentar

Jeg husker første gang jeg så på Robinson. Da gikk det på svensk TV, og var vel første sesongen eller noe. Det var skikkelig spennende. Utfordrende konkurranser, man fikk se hvordan deltakerne klarte seg på en "øde" øy, hvordan de fanget fisk osv. Et par år senere var alle disse interessante aspektene byttet ut med håpløse såpe-intriger, hvem har pult hvem, hvem slenger dritt om hvem, og hvem har flest kg silikon.

 

Det begynte som et interessant konsept, ihvertfall Robinson, men kommersialismen (heter det det?) trakk det ned i den dritten vi i dag forbinder med reality.

 

Nei, jeg liker ingen former for reality. Heia Tufte er positive konsepter, men blir bare kvalmt over all mediestyr. Kan ikke de stakkars gutta lære seg å spille fotball, og ferdig med den saken? Må de absolutt få 5 kg bling-bling i øra og ligne på en håpløs Beckham-kopi? Den Vålerenga-kampen gikk det så mye reklame og medieoppstyr for at når den endelig kom på TV, trodde jeg det var 1 av 30 kamper de hadde spilt eller no.

 

Æsj

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...