Gå til innhold

EA skriver om nye patchen (1.2)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var vel bare en liste med ting de har plukket opp som forbedringer, Dice er neppe så tjukke i hodet at de ikke gjør noe med bugsene.

For min del har jeg ikke spilt så mye BF2 nå i det siste, blir endel CTF på Mowclans Desert Combat (BF1942) server :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette var vel bare en liste med ting de har plukket opp som forbedringer, Dice er neppe så tjukke i hodet at de ikke gjør noe med bugsene.

For min del har jeg ikke spilt så mye BF2 nå i det siste, blir endel CTF på Mowclans Desert Combat (BF1942) server :)

5304370[/snapback]

Tja, de har allerede gitt ut 3 store patcher uten å ta for seg problemer som har eksistert siden dag 1... tror ikke vi skal ta noe for gitt jeg..

Skrevet (endret)
Faen da. Nå ble jeg frustrert.

- Helicopter now carry 8 missiles rather than 14

- TV-Guided missile now have a shorter range

- AA missile lock has been improved

Drittpatch. Fiks bugsa istedet for å ødelegge for oss kosete helipiloter. :grin:

8 missiler kan gå bra. Men shorter range på TV? NO WAY! Funker utmerket slik den er nå, all moroa med helifights forsvinner jo nå.

5301800[/snapback]

Jeg synes dette er skikkelig dårlig gjort. 8 missiler er 6 for få det... Hvorfor skal den ha dårligere rekkevidde egentlig? In real life så har de vel flere kilometers rekkevidde, så jeg håper de ikke gjør rekkevidden mye dårligere.

Og hva er "AA" i "AA missile lock"? Hva betyr det?

EDIT: Litt ot, men hva er blackhawk for et våpen/kjøretøy/fly/helikopter?

Endret av sablabra
Skrevet

AA missile lock = antiluft raketter sikter bedre/skifter ikke mål så lett (regner jeg med)

Blackhawk = transportheli til USMC..det med miniguns alle horer i..

Skrevet

Det er også to ting de kunne ha fixet på i ingame server browseren.

1. Jeg har lenge irritert meg over og lurt på hvorfor man ikke kan bruke musehjulet i serverbrowseren. Dette burde dem ha lagt inn.

2. Hvorfor kan man ikke trykke tab for å komme til passord feltet i ip connect saken? Irriterer meg sykt at jeg må flytte pila ned dit for å få skrivd inn passord

:mad:

Og ja, dem burde fixe på bugs og andre irriterende ting før dem begynner å legge til og trekke ifra ting og tang...

Skrevet
Nå gjelder det bare å dempe den j..... F2000, slik at vanilla våpnene har en tjangs. Tror seriøst den dreper på ett skudd ved hs ? I tillegg til scope, og nadelauncher!

5300578[/snapback]

F2000 er 8% svakere enn AG3'en! Bare så du vet det ;) og kun 2% kraftigere enn SA80'en

Skrevet (endret)

hmrf, de burde få ræva i gir og fixe aa locken da.... seinest idag så fløy min rakett rett etter et fly og plutselig svinte unna pga en vennlig BH sin flares som var langt unna, slapp team kill, men fikk teamdamage.

EDIT: ikke mer assault på meg heller fordi man må jo hoppe når man skyter med GL-en. Søren og, jeg som unlocka assault idag :( . Skulle tatt medic.

Endret av chokke
Skrevet

EDIT: ikke mer assault på meg heller fordi man må jo hoppe når man skyter med GL-en. Søren og, jeg som unlocka assault idag :( . Skulle tatt medic.

5306516[/snapback]

Hmm, såvidt jeg vet så får man G3 når man unlocker Assault. Med G3 mister man vel granatkasteren uansett? :shrug:

Skrevet

5306516[/snapback]

Hmm, såvidt jeg vet så får man G3 når man unlocker Assault. Med G3 mister man vel granatkasteren uansett? :shrug:

5307120[/snapback]

noen av oss har special forces og da har jeg unlocka f-2000 :)

Skrevet
Christian,16/12-2005 : 11:31]Nå gjelder det bare å dempe den j..... F2000, slik at vanilla våpnene har en tjangs. Tror seriøst den dreper på ett skudd ved hs ? I tillegg til scope, og nadelauncher!

5300578[/snapback]

F2000 er 8% svakere enn AG3'en! Bare så du vet det ;) og kun 2% kraftigere enn SA80'en

5306356[/snapback]

Det vet jeg :) men SA80'en har da ikke granadelauncher, ei heller AG3'en (som ikke har scope, og mindre mag.). Men det er ikke den generelle damagen jeg lurer på/irreterer meg over; det bare virker som om en kan få kill på 1 hs med F2000.. Noen en ikke kan med SA80.

Ellers så håper jeg de tar for seg rød/blå tag buggen (utrolig irreterende).

At AA ENDELIG blir effektivt mot fly er jo veldig bra,, det virker som pilot nivået på flere servere er så høy nå at det er nesten selvmord å tenke på å bruke AA (av alle slag).

Savner endel forbedringer i serverbrowser ja.. Hva med å kunne sortere favorites lista ? Irreterende nå en refresher den, så må en bruke tid på å finne igjen serveren en er interessert i (fordi den sorterer etter ping).

Skrevet

selvfølgelig får du 1 shot kill på hs med SA80...mulig F2000 bare er mer sammarbeidsvillig når det gjelder å treffe enn SA80...men så må du forstå at medics har andre oppgaver enn bare å drepe som de skal utføre i tillegg... Assault skal bare gjøre en ting...

Skrevet

jada, jeg forstår d :) Men sammenlignet med AG'n da :)

Men, jeg får ikke 1 hs kill med SA80 jeg, selv om de står i ro :(

Det er bare det at jeg synes jeg blir drept så utrolig ofte av F2000; og jeg kan d å dø :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...