Gå til innhold

Verdens kuleste julelys (fixed)

Armageddon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oj, ser ut som det ble litt problemer med den forrige, men tror denne er trygg.

Må være noe med linkingen som ikke funket. Har testet denne selv, så den er ok.

Uansett, god jul.

http://homepage.usask.ca/%7Eamn076/lights.wmv

5291052[/snapback]

Du gir deg ikke.. :p Heller ikke denne fungerer, den er akkurat som i går. Men hverken denne eller den andre fikk mine datamaskiner til å gå i stå, ble bare litt treige.

Skrevet

Hah, samme greia jo? Masse rar tekst, som om du åpner et word fil i en nettleser feks.. FF klikka hvertfall ikke idag..

Hvis det er det juletrelyset på et hus som følger takten på en sang, har mange sett den :)

Skrevet
hehe..ok..

måtte bare legge ut riktig link uten og føkke opp maskinene til halve forumet. om den er gammel har vel ikke noe å si.

5291807[/snapback]

Siden linken ikke virker fortsatt burde du fjerne den. Slik det er nå er det ingen humor, kun et irrirtasjonsmoment.

Skrevet

Linken virker om man åpner den i IE.

Den er gammel, og om jeg ikke tar feil så finnes det allerede 3 tråden med den filmen allerede

Ikke så rart kanskje :p

Var btw. på nyhetene det der. Var for forstyrrende for naboene, så de fikk ikke lov til å bruke lysene

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

høyreklikk og velg lagre som, så funker den hest. Den var dritstilig! :w00t:

Skrevet

Helt riktig. Det er Trans-Siberian Orchestra - Wizards in Winter. Drit fet sang fra et skamtøft band. De har foresten mange heavy-versjoner av jule/vinter sanger. Anbefales..

btw linken funker helt fint for meg. bare til å åpne i nytt vindu det

Skrevet
Stakkars naboer da. Må være forferdelig å ha hele nabolaget opplyst av strobe lys.

5303202[/snapback]

Derfor de ikke fikk bruke det for politiet.

Denne er om mulig enda villere

5321588[/snapback]

Sikkert på hytta hans. :cool:

Skrevet

Den første linken er konge! har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den, men den fra kanada sugde HARDT! herregud å patetisk! de hadde ikke ordentlig jule-trær engang, bare kvist-busker! Nå skjønner jeg hvorfor amrikanerne ikke liker de fra kanada. de hermer og i tilleg gjør de en veldig dårlig jobb.

Skrevet
Den første linken er konge! har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den, men den fra kanada sugde HARDT! herregud å patetisk! de hadde ikke ordentlig jule-trær engang, bare kvist-busker! Nå skjønner jeg hvorfor amrikanerne ikke liker de fra kanada. de hermer og i tilleg gjør de en veldig dårlig jobb.

5322034[/snapback]

Ja, tilogmed mord er de dårlige til å herme :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...