Gå til innhold

Total War: Rome: Total war - Guvenør "skills"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen muligheter for å forbedre ferdighetene til heltene/guvenørene (command, managment,  influence) og hvordan? Er mest ute etter de 2 sistnevnte, command forbedrer seg i kamp skulle jeg mene.

5286965[/snapback]

 

Som du sier, skillsene går opp når guvernøren "guvernører". Eller kan du gi dem retinue som gir bonus innen spesifikke områder om du vil "booste" dem litt, dette kan du flytte fra andre guvernører/generaler med drag & drop så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar

Vel influense får heltene også ved å være seierherrer, altså vunnet mange kamper.

 

Videre så vil de få mange attributer om de er i en by med en utdanningsinstitusjon; enten større templer eller akademi(og høyere).

 

Erfaring fra å tjenestegjøre for Roma(valgt inn i senatets styre) gir og my influence, men har ikke skjønt om spilleren kan medvirke til å få tildelt disse plassene. ..

 

Utenom det så er resten mer eller mindre tilfeldig ;)

Lenke til kommentar

Management forbedres ved at man er i en by med akademi evt høyere institusjon. I tillegg er det en fordel at byen har høy eller bedre skattenivå siden lavt skattenivå gir negative egenskaper innen admin.

 

Det jeg gjør når en ny leder kommer på banen er å vurdere om vedkommende egner seg best som guvernør eller general. Hvis guvernør sender jeg ham til hovedstaden noen år(der alle de beste institusjonene er og skattenivået er høyt) Da plukker han fort opp endel managementskills. (Sørg også for å ha Jupiter el. Mervur templer i byen hvis du spiller Romer.)

 

Hvis General sendes han ut som assistent til en bedre general i krigen. I tillegg flytter jeg ofte over retinue for å skreddersy egenskapene til guvernører etter hvilken by de skal styre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...