Gå til innhold

Er du fornøyd med din xbox360?


ARTO85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg er strålende fornøyd, har aldri vært noen konsollgamer før, men nå er jeg hooked. Det er egentlig fler ting med 360 som appelerer til meg, dashboardet i seg selv er grunn god nok til å kjøpe den, og ikke minst det glimrende Xbox Live Arcade. Dette er faktisk små, søte detaljer som gjør at folk går litt "wow!", ettersom det ikke har pleid å være vanlig på en umoddet boks, og uansett ikke med slik stil som det her er gjennomført.

Spilla er utrolig morsomme, og jeg har klokka fler timer enn jeg helst vil tenke på siden den ble gitt ut her hjemme.

 

Store vippepunket for meg er egentlig kontrollen - den er akuratt passe. Jeg synes selv at PS2-kontrollen er for liten og knotete (dette kan du drite i å motsi meg på, for strengt tatt - dette varierer fra hender til hender, og det er fullt mulig at du liker den. Uansett, jeg synes den er noe herk ved spilling over 10 minutter), og fant denne kontrollen til å ligge i hendene mine akuratt som en god kontroll skal.

Lenke til kommentar

Jeg blir mer og mer fornøyd etterhvert som tiden går med min xbox360.

 

PGR3 lever opp til all hypen så det holder. Kameo er etter min smak, synes det er bedre enn en del av anmeldelsene sier. Selv om det jevnt over har fått bra anmeldelser. Plukket og Perfect Dark Zero i går og har spilt litt, også COOP over live. Oj. Oj. Jeg har aldri helt hatt sansen for fps på tv-spill. Men PD0 så langt er virkelig bra! Litt overrasket, trodde ikke jeg skulle like det så mye. Plukket det opp mere på impuls.

 

Xbox360 i seg selv er en utrolig behagelig maskin. Interfacet er bare konge, alt er så forbanna lett tilgjengelig.

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Har xbox 360 gjort noe galt om man spiller vanlige xboxspill på den? Hvorfor i allverden?? Skjønner ikke du hvilke muligheter dette gir?

Tenk deg en PS2 eier som aldri har hatt en xbox. Han kjøper nå 360 fordi han vil ha neste genrasjon konsoll. Dog er det bare 15 spill på denne konsollen nå. Eller? Nei, det er jo utallige Xboxspill han kan spille nå også. Han får endelig prøvd Halo 1 og 2, Doom, Fable, jade empire, Far Cry osv osv.. WOW for en release dette egentlig må være for denne personen?  Det er jo praktisktalt TO konsoller i et. Dog mener du det er negativt?

5285078[/snapback]

Gosj, den beskrivelsen passet perfekt på meg. Har hatt PS2 en god stund, kjempefornøyd med den. Kjøpte Xbox360, egentlig ingen launch-titler som fristet vanvittig når Oblivion ble utsatt, men det skulle liksom være bursdags- og julegave fra min kjære. ;) Kjøpte med PGR3, viste seg å være et veldig bra bilspill (savner tweaking av bilene da..), spesielt online! Mye morsommer enn ventet å spille mot andre, mye bedre håndtert enn i andre lignende spill jeg har prøvd online... Og fantastisk grafikk!

 

Men bilspill er ikke noe som holder meg lenket til skjermen, så jeg kjøpte også Halo2 (var jo på tilbud..) siden Halo på PC hadde vært rimelig underholdende. :) Veldig fornøyd med det spillet. Og så gjorde jeg årets store tabbe, og det var å kjøpe Jade Empire ... fire dager før en svær eksamen. Vanvittig bra spill, jeg rakk å spille igjennom hele spillet før eksamen... Det er riktignok ikke like episk lengde på det som KOTOR og andre RPG-er fra BioWare, men allikevel. Jeg har gjort lurere ting her i livet. (Eksamen gikk forresten bra..) Så Jade Empire 2 er noe jeg definitivt gleder meg til kommer på 360. :D

 

Nå har jeg kjøpt PDZ også, skal teste det om litt... Gleder meg! :cool: Så for meg har Xbox 360 vært et veldig bra kjøp, jeg er kjempefornøyd, nå kan jeg spille alle spillene jeg tidligere vurderte å kjøpe Xbox for samt at jeg er klar for nextgen-spillene som kommer (kan nesten ikke vente på Oblivion, kommer heldigvis midt i semesteret, så det burde ikke gå så veeeeldig utover masteroppgaven...).

 

Og angående det alle klager over.. ingen problemer overhodet her. Alt funker 100%, ingen oppkoblingsproblemer til Live, ikke plaget av støy (hører den jo av og til, men absolutt ikke noe problem for min del, ikke noe jeg tenker over), ingen varmeproblemer... Rett og slett strålende fornøyd!

Lenke til kommentar

jeg blir bare mer og mer fornøyd med min x360 jeg! har COD2,PGR3,Kameo og Amped3. kun halvparten av disse er ekslusive til x360 men allikevel! har riktig nok runda tre av dem(COD2,Kameo og Amped), men jeg har jo ikke RUNDA de skikkelig! fortsatt en haug med tig å gjøre. satt også opp surround-anlegget igår med min RGB og det er helt fantasktisk! sitter riktig nok i fosterstillig og maner frem mantraer om snarlig TES IV utgivelse, men det er fortsatt masse spill jeg skal pløye gjennom før den tid! jeg er lykkelig! whohoooo!

Lenke til kommentar

Personlig er jeg storfornøyd :)

 

Koblet den opp mot PC'en min og streamer musikk/bilder rett til stua. I tillegg har jeg tilbragt utallige timer med PGR3 både on- og offline - er dog fremdeles ikke ranket bedre enn 11.257 (eller hva det var) på verdensbasis, men jeg kryper sakte men sikkert oppover lista.

 

Ellers så ser jo håndkontrollene ut til å være ganske så sparsommelige når det gjelder batteriforbruk; byttet i går, og har sikkert spilt 20+ timer før det var på tide å bytte. Siden jeg har oppladbare batterier og en liten batterilader fra Clas Ohlson så har jeg alltids 2 batterier i reserve.

 

Nå har jeg nettopp lastet ned FIFA-demoen fra Xbox Live (som jo er tidenes killer-app vil jeg påstå; de vil få enormt med kunder i denne runden når Live er tilgjengelig helt fra begynnelsen) - tar en kjapp titt på den før jeg legger meg tror jeg :)

Endret av Doogle
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg Xbox360 premium på EBGames igår med Kameo og Fifa2006.

Dessverre må jeg si at jeg ble kjempeskuffa. Har tidligere testet Xbox360 i den Microsoft leiligheten i Oslo hvor jeg syntes det var "ok", men dette er nok ikke noe for meg. :roll:

 

Maskinen ser skikkelig smooth ut og jeg har ikke noe problem med viftestøyen i maskinen. Enhver annen lyd fra høytalere eller omgivelsene overdøver dette uansett. Det er kult med trådløs kontroller, men jeg savner vibrasjonsmulighetene.

Morsom strømforsyning som fulgte med, den er jo større enn en brødboks ....

 

Fifa2006 hakket som juling når kameraet kom skikkelig "up close" på spillere, dette var en skuffelse. Men jeg forstår såklart at dette er et tidlig spill som ikke gjenspeiler den potensielle kraften som ligger i maskinvaren. Kameo var utrolig rotete, ingen start - plutselig var det bare full action i et uoversiktelig virrvarr. Men hadde sikkert finni ut av det om jeg hadde orket, men det var altfor kjedelig.

Det var ihvertfall rimelig meningsløst å kjøpe Xbox360 når jeg ikke har HDtv. Grafikken ble bare ørlite bedre enn de siste spilla som har kommet på den vanlige Xboxen, knapt merkbart.

Min gamle modifiserte Xbox med "Xbox Media center" overgår fortsatt Xbox360 en lang gang. Der er det null problemer med å streame innhold fra min Windows XP pc (enten det er DivX, Xvid, MP3, ISO, etc.).

 

Jeg måtte også veie opp 360'en mot pc'en min. Og da jeg ikke kommer til å bytte WoW, BF2 og RTS spill ut mot sprakete lyd i et headsett med minimale muligheter til å skrive beskjeder, så dropper jeg 360'en for nå. Det var liksom live delen som skulle få meg til å bli en "true beliver", men dette var kjedelig synes jeg!

 

Jeg kjøper meg Xbox360 igjen når HDtv er på plass, hysteriet har lagt seg og maskinen lar seg modifisere. Så får jeg finne meg en kjøper av maskinen.

 

Nintendo Revolution here we come :dribble: !

Endret av Digitize
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte meg Xbox360 premium på EBGames igår med Kameo og Fifa2006.

Dessverre må jeg si at jeg ble kjempeskuffa. Har tidligere testet Xbox360 i den Microsoft leiligheten i Oslo hvor jeg syntes det var "ok", men dette er nok ikke noe for meg. :roll:

 

Maskinen ser skikkelig smooth ut og jeg har ikke noe problem med viftestøyen i maskinen. Enhver annen lyd fra høytalere eller omgivelsene overdøver dette uansett. Det er kult med trådløs kontroller, men jeg savner vibrasjonsmulighetene.

Morsom strømforsyning som fulgte med, den er jo større enn en brødboks ....

 

Fifa2006 hakket som juling når kameraet kom skikkelig "up close" på spillere, dette var en skuffelse. Men jeg forstår såklart at dette er et tidlig spill som ikke gjenspeiler den potensielle kraften som ligger i maskinvaren. Kameo var utrolig rotete, ingen start - plutselig var det bare full action i et uoversiktelig virrvarr. Men hadde sikkert finni ut av det om jeg hadde orket, men det var altfor kjedelig.

Det var ihvertfall rimelig meningsløst å kjøpe Xbox360 når jeg ikke har HDtv. Grafikken ble bare ørlite bedre enn de siste spilla som har kommet på den vanlige Xboxen, knapt merkbart.

Min gamle modifiserte Xbox med "Xbox Media center" overgår fortsatt Xbox360 en lang gang. Der er det null problemer med å streame innhold fra min Windows XP pc (enten det er DivX, Xvid, MP3, ISO, etc.).

 

Jeg måtte også veie opp 360'en mot pc'en min. Og da jeg ikke kommer til å bytte WoW, BF2 og RTS spill ut mot sprakete lyd i et headsett med minimale muligheter til å skrive beskjeder, så dropper jeg 360'en for nå. Det var liksom live delen som skulle få meg til å bli en "true beliver", men dette var kjedelig synes jeg!

 

Jeg kjøper meg Xbox360 igjen når HDtv er på plass, hysteriet har lagt seg og maskinen lar seg modifisere. Så får jeg finne meg en kjøper av maskinen.

 

Nintendo Revolution here we come  :dribble:  !

5287996[/snapback]

Greit valg det, og saklig oppsummering av dine meninger. Men du kunne kanskje spart deg bryderiet med å kjøpe både 360'n og spillene hvis hadde du lest litt rundt på nettet, eller i det minste lest en par reviews av spill og boks.

 

At den ikke er modbar per nå, er godt kjent. MS har gjort sitt for å gjøre dette vanskelig selvfølgelig. At du ikke kan streame filmer, men kun MP3 og bilder fra PC med mindre du har installert Media Center har heller ikke vært hemmelig.

 

Fifa spillet er vel det som har fått mest juling i alle anmeldelser på nettet. Blir nesten "slaktet" rundt om. Men sikkert noen som liker det alikevel. Har selv lastet ned demoen via xbox live og spilt litt - og tenkte "nei takk". At kameo starter på den måten det gjør, er også et av ankepunktet jeg har merket meg fra anmeldelser. Men, i min mening, tar spillet seg opp etter en liten stund. Var selv nær ved å gi opp nettopp pga det du beskriver. Men glad jeg beholdt det nå. Det kommer seg veldig!

 

At det ser bedre ut på HDTV er vel noe de fleste burde være klar over. Og hvis du kjøpte premiumutgaven (hvilket jeg tror fordi du nevner trådløs kontroll) så har du fått skikkelig rævva kabel til TV'n din i og med at du ikke kan bruke komponent ledningene til vanlig tv, men kun den ekle fy fy kabelen - kompositt. Hvor mye bedre du synes det ville vært med en ordentlig RGB scart til en vanlig tv, veit jeg jo ikke. Men at det ser veldig bra ut i 720p på en HDTV er helt riktig. Mine trådløse kontroller vibrerer. Kan være noe galt med dine.

 

Åkke som - velkommen igjen en annen gang - gjerne med HDTV! (tror nok alikevel mange uten HDTV er uenig med deg i konklusjonen og at de har glede av sine xbox360 alikevel):

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

Har fra tidligere for det meste spillt Playstation og Nintendo men fikk tak i 2 stk(ikke spør hvorfor) xbox 360 den andre desember og jeg har val aldri vært mere fornøyd med en konsoll.

 

Har per i dag Xbox 360, Harddisk, Komponentkabel, Fjernkontroll, 2 stk trådløse håndkontrollere, 2 stk oppladdbare batteri med 1 lader og Trådløs adapter

 

Kjører min Xbox på Widescreen, Pal60 og 720p mot en 37" Phillips plasmaskjerm med pixel plus (ikke HD ready)

 

Har koblet opp xboxen slik at jeg har trådløskobling mot min Windows XP pc noe som gjør at jeg kan streame musikk og bilder ned til stereo og TV.

 

Spill: Kameo, Call Of Duty2. Need For Speed MW, Perfect Dark, Project Gotham racing.

 

Spille for øyeblikket NFSMW og COD2 omhverandre og er bare helfrelst!!

 

Det som jeg er mest imponert over er Desktoppen, WIFI tilkoblingen og Håndkontrollerne, allt fungerer "out of the box" og selv bestemor kunne fikset dette oppsettet.

 

Har også Xbox live Gold og det er skikkelig digg å kunne spille online med venner og bekjente.

 

5 av 6

 

 

Retro....

Lenke til kommentar

Er kjempe fornøyd. Den leverte hva jeg ønsket og digget de nye menyene. Kjøpe PDZ og er kjempe fornøyd. Elsket de nye kontrollerne, just loved them! Selv om jeg ikke har spilt på verken en HDTV, eller en TV større en 16" :( Og jeg måtte levere den inn mandagen etter.

 

Nå gleder jeg meg som en gris til å få tilbake Xbox 360ien min :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det er bare noen få ting jeg ikke liker med 360. Man kan ikke kopiere musikk fra pc'en, mappa som heter "video" på 360-dashbordet er et mysterium, den kan ikke spille divx/xvid fra pc'en og de fleste gamle xbox spilla virker ikke. Ellers er jeg veldig fornøyd :D

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd. Har ikke rørt min trofaste ps2 siden jeg fikk 360'en i desember.

 

Største plussene for meg er grafikken, Live samt at man kan skru på boksen fra sofaen med den trådløse kontrolleren. Veldig ofte jeg tar meg en pro evo kamp under reklamepausene :thumbup:

Endret av arnegn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...