Gå til innhold

Roskilde Festival 06 - SPILLEPLAN UTE

Jan

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg kunne aldri ha satt han sammen med Zeppelin, Floyd, Hendrix, Beatles og Stones som alle er band/artister jeg liker :)

5751494[/snapback]

nei, musikalsk er det ikke noen stor sammenheng, det er jeg så abosolutt enig i. min sammenligning gikk mer på legendestatus..

5751650[/snapback]

skjønte hva du mente :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alo, alo! Ser ikke meg på listen..? Få meg inn! Reiser med Henrik Lied & co, mestsannsynelig!

Og.. - Er det noen som har kontroll over antall solgte billetter? Kan jeg vente et par uker til jeg får lønn, og alikavel ha billett? ;)

Skrevet
Alo, alo! Ser ikke meg på listen..? Få meg inn! Reiser med Henrik Lied & co, mestsannsynelig!

5785127[/snapback]

Jeg har heller ikke kommet på listen. *roper på trådstarter*

Jeg reiser ned på tirsdagen med et par kamerater (ikke forumister), og satser på at det går greit med å finne en akseptabel teltplass og sånt da.

Skrevet
Jeg reiser ned på tirsdagen med et par kamerater (ikke forumister), og satser på at det går greit med å finne en akseptabel teltplass og sånt da.

5785306[/snapback]

Forbered deg på en veldig tøff oppgave. ;)
Skrevet

nei, musikalsk er det ikke noen stor sammenheng, det er jeg så abosolutt enig i

5751650[/snapback]

Tja, er jo ikke helt på trynet å sette dem i noenlunde samme bås. Blant annet deler Dylan folk-elementene med både Zeppelin og Stones, og Hendrix var VELDIG inspirert av Dylans tekster (og ikke minst stemme). :)

Skrevet (endret)

Det eneste som kan ødelegge nå er dårlig vær! :dontgetit:

Men leste jeg en eller annen plass at det går ann å leie oppbevaringsskap, slik man kan låse inn flybilletter og lignende?

- Jeg trenger absolutt slikt.

Endret av vegardostrem
Skrevet
Det eneste som kan ødelegge nå er dårlig vær! :dontgetit:

5786785[/snapback]

jepp, men det kan godt være litt kjøligere enn det var i fjor, sånn at det går ann å sove lengre enn til 9 om mårra'n... da var det jo badstue i teltet...men bedre enn regnvær var det i værtfall

Skrevet

camp.jpg

^^ THE camp

tent.JPG

^^ teltet mitt :love: Lukta jævla digg når gutta hadde tømt 8 søppelkasser over det og teipa alt fast med gaffateip... spiste ikke lasagne etter det!

snoop2.jpg

^^snoop-dogg konserten... :love:

sånn, det jeg orker å putte opp nå

Skrevet (endret)
Trur eg har lagt ut alt vi tok, Henrik.

5820334[/snapback]

La du ut mine bilder òg, altså?

I år trur eg ikkje eg orker å ta med det svære digitalkameraet. Får holde med telefonen.

Endret av Henrik Lied
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ser på hjemmesiden til Roskilde at Bullet for My Valentine (UK), Trivium (US), Barra Head (DK), George Clinton (US) og Tech N9ne (US) tar turen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...