Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grats, vi begynte å prøve på 3D denne uka, men det er så mange idioter i raidet som greier å bli truffet av flame tsunami og fissures hele tiden. På første dagen vi prøvde, døde aoe tanken på hvert eneste try pga. fissure og flame tsunami...i går så var det fortsatt mange som døde av det og.

 

Har ikke sett så mye på hvem spec som vil være best i neste patch enda, og det kommer sikkert flere forandringer.

Lenke til kommentar

Vi hadde i gjennomsnitt 1-2 spillere per forsøk som ble truffet, men dette var uheldige hendelser bare. Noen, inkludert meg selv, ble truffet av en wave like etter å ha kommet ut av en portal. Litt vanskelig å unngå når man ikke rekker å løpe vekk :)

 

Du sier du har tro på demo? Demo som i Metamorphosis, eller bare et slags 0/41/30 spec der man speccer et stykke ned i destruction også?

Lenke til kommentar

Hvordan klarer mange av dere å få så høy single target DPS?

 

Armory Link:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Exsecror

(jeg har tier pants også, men har etter testing funnet ut at 4-sett bonus er overvurdert)

Spell rotation jeg bruker: SB-Haunt-UA-Imm-CoA-Corr-SL-fill time

jeg clipper ikke dots. Jeg lar dem heller ticke ut enn å legge på en ny DoT før den forrige er ferdig. Ligger mellom 3-3.3k dps på Heroic Boss target dummy self buffed.

 

Jeg ser flere nevner at de har veldig høy dps på flere bosser (5k+). På for eksempel Patchwerk har jeg bare i overkant av 4k. Jeg har snakket med flere warlocker ingame, og de ser ikke at jeg gjør noe feil. Jeg drainer soul under 25% osv.

 

Jeg forstår rett og slett ikke at DPS-en min er så dårlig som den er. Jeg har spilt Warlock siden TBC nå, så jeg kan klassen min også. Jeg bruker forresten Felhunter om vi ikke har Disc Priest, Imp om vi har priest.

Lenke til kommentar

Kommer an på lengden av fighten, hvor stor prosentandel heroism er oppe feks. Har du alle mulige buffs? Flasks, food, spellstone, totems.. osv.

 

Det er mange som bruker doomguard på patchwerk for å toppe det hele, det legger til en god del DPS også. (rundt 700 om jeg husker rett)

 

Men, du burde klare mer enn 4k på en gjennomsnittlig fight. Og spesielt på Patchwerk. (med mindre det er snakk om 5min kill)

Lenke til kommentar
Kommer an på lengden av fighten, hvor stor prosentandel heroism er oppe feks. Har du alle mulige buffs? Flasks, food, spellstone, totems.. osv.

 

Det er mange som bruker doomguard på patchwerk for å toppe det hele, det legger til en god del DPS også. (rundt 700 om jeg husker rett)

 

Men, du burde klare mer enn 4k på en gjennomsnittlig fight. Og spesielt på Patchwerk. (med mindre det er snakk om 5min kill)

Vi tar han på under 5 minutter ja.

Jeg har faktisk ikke gjort Doomguard questet fant jeg ut. Jeg skippet det da jeg levlet til 70 og den ikke var særlig brukbar.

Men Doomguard eller ikke, jeg mangler jo fortsatt en del dps til å komme opp mot 6k.

Edit: Jeg er alltid fullt raid buffet ja, med Frost Wyrm flask, og beste spell power food buff.

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Lite vits å bruke doomguard der uansett, spør du meg.. Men noen gjør det bare for å komme høyt på lista.

 

Jeg har vel noenlunde samme gear som deg (clicky) og gjorde 5.4k-ish på patch sist jeg var i naxx25. (uten doomguard)

 

Sikker på at du fikser rotation skikkelig? Om du har WWS kan du sjekke DOT uptimes tror jeg

Endret av nazrm
Lenke til kommentar

Ja, jeg "clipper" ikke DoTs. Enten setter jeg nye dots like etter den forrige tok slutt, eller om det passer med rotasjonen, legger jeg dem på i det den gamle går ut. Pga haste procs o.l. er det ikke hver gang det passer å legge på nye dots akkurat når den gamle går ut.

 

Har forresten gjort Doomguard questet nå. Hadde 3.3-3.4k dps på heroic boss target dummy med han self buffed.

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet det, men det funker noen ganger å la drain soul gå helt ut, uten at noen dots går ut, med litt haste i hvert fall, men da varer DS i over 10 sec så trinket buffen forsvinner.

 

Lasta ned en addon nå som lager lyd og en warning hver gang drain soul ticker, så det blir litt lettere å vite når jeg kan avslutte DS og putte på dots igjen.

Lenke til kommentar

Wohoo, 5.5k dps på Patchwerk i går :)

Endelig, etter rundt en uke med research, respecs, reglyphing og mere til fant jeg veien til god dps. Ble nummer 3 på overall damage done i 25-man Naxx i går, kun slått av en syk Fury Warrior og en Hunter :) Hadde vel 4k overall dps tror jeg.

 

Edit: Fikk også ny AoE dps rekord; 37.5k :p

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Blir gøyalt med nye specs i 3.1. Testa 0/40/31 etter PTR patchen nå i natt (decimate er fiksa), 4.2k dps på dummy i IF. (selvom det blir litt feil iom at man kan bruke decimate heletiden der) Ser også ut som 0/28/43 blir et winwin spec.

 

edit --

 

Og Decimate er forøvrig bugga, proccer på hver eneste incinerate selv over 35%. :D

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
Wohoo, 5.5k dps på Patchwerk i går :)

Endelig, etter rundt en uke med research, respecs, reglyphing og mere til fant jeg veien til god dps. Ble nummer 3 på overall damage done i 25-man Naxx i går, kun slått av en syk Fury Warrior og en Hunter :) Hadde vel 4k overall dps tror jeg.

 

Edit: Fikk også ny AoE dps rekord; 37.5k :p

 

Tips plz.

Lenke til kommentar

Heisann! Har en lock på lvl 64 som jeg tenkte jeg skulle fyre opp til 80, og har i den forbindelse en del spørsmål!

 

Hvordan vil dere anbefale meg å specce? Vet at det er en del som kjører Fel guard + SL fra lvl 71, men hva er best opp til det?

 

Akkurat nå er jeg affliction og bruker følgende rotation: Haunt - UA - Immolate - Corr. Kanskje en fear innimellom. Noe jeg burde gjøre annerledes?

 

Siste spørsmålet jeg er er; Hvilke glyphs burde jeg bruke?

 

Hvis det er noe annet dere vil tilføye, gjør gjerne det!

 

Takker for alle svar :thumbup:

Endret av crypt0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...