Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey folkens

Jeg posta no tidligere med veldiig dårlig dps og utrolig dårlig spell power.

Vil takke for hjelpen jeg har fått, nye specs hjalp veldig =)

Men nå er jeg lei PvE og aff spec :p

Lurte på om noen har no tips te PvP builds, synes aff funker litt vel dårlig her, altfor mye dmg over tid.

Hadde håpet at det var no des builds som var bra for PvP

Lenke til kommentar

Er det noen som har testet Destruction og faktisk klart å gjøre mer dps enn en affliction lock med noenlunde samme gear og skills etter expansion, eller er det rett og slett ikke mulig?

For meg virker det som om Destruction er komplett ubrukelig i disse dager, og jeg kan igrunn ikke forstå hvorfor noen fortsatt bruker det i PvE, om ikke sammen med en Felguard (0/40/31) spec.

 

Jeg er nå Affliction (56/0/15):

http://www.wowhead.com/?talent=IfxbboMAoqioIstZqzhV

Har rundt 2-3k dps i heroics, rundt 3-4k dps på bosser i raids sånn jevnt over.

Jeg prøvde dette speccet en dag i heroics, men ble utrolig skuffet over damage output:

http://www.wowhead.com/?talent=IZcLczsxZVcGqr0uVkAccd

 

Noen som har et tips til en evt bedre Destruction spec (uten Felguard) som kan funke?

Jeg har tenkt på at et sacrifice spec kanskje kan funke, men har enda ikke prøvd dette.

 

Med Affliction speccet jeg har linket over, har jeg 2118 spell power med Fel Armor, 304 hit og 15% crit.

 

Edit: typos

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler ikke Metamorphosis fordid det i mine øyne er waste av et talent poeng.

Fasen varer bare 30 sec og det er 3 minutter mellom hver gang man kan bruke den. Ikke syntes jeg den var spesielt bra heller, sammenlignet med de andre bunntalents (Haunt og Chaos Bolt).

Man kan sikkert levle med Felguard, men å specce helt ned syntes jeg ikke var verdt det i det hele tatt.

For meg ble det (under levling): Destruction > Affliction > Demonology

Lenke til kommentar

Jeg personlig likte godt å ha shadowfury og conflagrate ved levling.

Immolate - Incinerate - Shadowfury - Incinerate - Conflagrate

var rotasjonen jeg stort sett brukte ved levling, og jeg fant ut at det var rimelig mana effektivt. Blizzard har forenklet dette spillet opp og ned, og det er ikke noen spec med noen klasse som har så mye nedetid lengre. Noen har jo selvfølgelig mer enn andre, men Destruction har blitt såpass effektivt både med tanke på damage og mana at jeg likte godt å levle slik.

Jeg hadde vel poeng i Demonology ned til Improved Fel Armor, deretter puttet jeg resten i Destruction og fikk Chaos Bolt ganske tidlig.

Men smak og behag, affliction er nok enda litt mer effektivt med tanke på at man kan dra på seg flere mobs om gangen :)

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Det var da veldig dramatisk.

Siphon Life endringen er jo en av mange endringer til talents i 3.1, og mange av de frigjør poeng man kan bruke i annet (som igjen øker damage). Pandemic 1 poeng, i tillegg til:

 

We agree that the Affliction changes doesn't really make sense unless DoTs can crit for 200% damage. In that regard, we are probably more likely to just allow Pandemic to also give that bonus.

 

Etter det jeg har sett og selv testet på PTR er det ingen grunn til å si at affliction er dødt. Om du leter litt på offisielle forums eller EJ finner du sikkert noen WWS'er som kan backe det opp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...