Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det beste speccet for pvp og arena? For tiden løper jeg rundt med felguard, det funker jo sann passe bra. Link gjerne til speccet.

 

Takker for alle svar, på forhånd.

Skrevet
Hva er det beste speccet for pvp og arena? For tiden løper jeg rundt med felguard, det funker jo sann passe bra. Link gjerne til speccet.

 

Takker for alle svar, på forhånd.

9085125[/snapback]

Ville heller hatt Ruin enn Felguard.

 

Så om du skal dypt ned i demo, så kunne kanskje 0/40/21 være en ide?

Får ikke med instant corruption dog, og det er triste greier å ikke ha :p

xx/31/xx ville jeg gått for.

Skrevet
Her er ett forslag, er dette totalt wasted i trynet eller? Det gir jo god overlevings evne i og med du har både demonic resillience og shadow embrace. Du har også SL og siphon life.
Skrevet

Kjører på med ruin.. Litt morsommere, og topper damage uansett.. Nesten ingen i guildet klarer og ta igjen meg når jeg ikke slacker.. Men er godt mulig at jeg har 2% mer dps med UA, men er trossalt litt mer morro med store tall innimellom, pluss at jeg har mer burstdamage hvis det trengs..

Skrevet (endret)
Det funker slik som Psilo har sagt tidligere, hvis en spell gjør 100 skade over 18 sec. vil den da, med 23 dmg mer, gjøre 123 skade over 18 sec. istedenfor.

9041652[/snapback]

 

Feil; de fleste +dmg items har også inskripsjonen "by up to" på equipen, så det er totalt random om du får 13 eller om du får max 23+ spelldamage når du caster en spell. :hmm:

 

Felhunter > Felguard, i de fleste situasjoner. (Arena)

 

UA > Ruin (endgame) om du ikke har noe rundt 37% crit, har jeg hørt.

Endret av Parad0x
Skrevet
Det funker slik som Psilo har sagt tidligere, hvis en spell gjør 100 skade over 18 sec. vil den da, med 23 dmg mer, gjøre 123 skade over 18 sec. istedenfor.

9041652[/snapback]

 

Feil; de fleste +dmg items har også inskripsjonen "by up to" på equipen, så det er totalt random om du får 13 eller om du får max 23+ spelldamage når du caster en spell. :hmm:

9087269[/snapback]

du har missforstått, det står slik fordi spells får ikke like god utnyttelse av +dmg utifra hvor lang cast time dem har under 3.5sek.

Skrevet
Det funker slik som Psilo har sagt tidligere, hvis en spell gjør 100 skade over 18 sec. vil den da, med 23 dmg mer, gjøre 123 skade over 18 sec. istedenfor.

9041652[/snapback]

 

Feil; de fleste +dmg items har også inskripsjonen "by up to" på equipen, så det er totalt random om du får 13 eller om du får max 23+ spelldamage når du caster en spell. :hmm:

9087269[/snapback]

du har missforstått, det står slik fordi spells får ikke like god utnyttelse av +dmg utifra hvor lang cast time dem har under 3.5sek.

9087272[/snapback]

For en warlock er dot-tiden på 24 sekunder for å få 100 % spelldamage. Så for eksempel corruption uten talents vil få 18/24 = 75 % av spelldamage (til shadow). Dette er grunnen til at warlocks gikk ned sååå mye i DPS (rundt 25 % fordi tiden ble forandret fra 18 sekunder til 24 sekunder). Eller har jeg hatt en veldig kraftig drøm??

Skrevet (endret)

Sant, jeg glemte å få med det at forskjellige spells får forskjellig prosentvis bonus fra spelldamage.

 

chokke; det var vel heller at Blizzard enkelt og greit nerfet % av +spelldamage til warlock dots. Og til det du sier om 24 sekunder dots, så er vel UA på en 18 sek timer og om jeg ikke tar helt feil, får UA 120% damage fra +spelldmg. Altså om du har 1000 ekstra shadow damage blir skaden av UA base + 1200 shadow damage fordelt på ticks.

Endret av Parad0x
Skrevet
Sant, jeg glemte å få med det at forskjellige spells får forskjellig prosentvis bonus fra spelldamage.

 

chokke; det var vel heller at Blizzard enkelt og greit nerfet % av +spelldamage til warlock dots. Og til det du sier om 24 sekunder dots, så er vel UA på en 18 sek timer og om jeg ikke tar helt feil, får UA 120% damage fra +spelldmg. Altså om du har 1000 ekstra shadow damage blir skaden av UA base + 1200 shadow damage fordelt på ticks.

9087297[/snapback]

Casting time spiller vel også inn vil jeg tro på akkurat den? Men det skal jeg ikke uttale meg om... Men av hva jeg husker så ligger corruption og UA veldig likt på dot-ticks så da må noe spille inn?
Skrevet

Arf, eter å lest litt på overhead og på warlocken min ås jeg at corruption ligger lavere på basisskade, men får høyere % av damage iforhold til UA. Jaja, mye å skylde på :)

Skrevet
Det funker slik som Psilo har sagt tidligere, hvis en spell gjør 100 skade over 18 sec. vil den da, med 23 dmg mer, gjøre 123 skade over 18 sec. istedenfor.

9041652[/snapback]

 

Feil; de fleste +dmg items har også inskripsjonen "by up to" på equipen, så det er totalt random om du får 13 eller om du får max 23+ spelldamage når du caster en spell. :hmm:

9087269[/snapback]

du har missforstått, det står slik fordi spells får ikke like god utnyttelse av +dmg utifra hvor lang cast time dem har under 3.5sek.

9087272[/snapback]

For en warlock er dot-tiden på 24 sekunder for å få 100 % spelldamage. Så for eksempel corruption uten talents vil få 18/24 = 75 % av spelldamage (til shadow). Dette er grunnen til at warlocks gikk ned sååå mye i DPS (rundt 25 % fordi tiden ble forandret fra 18 sekunder til 24 sekunder). Eller har jeg hatt en veldig kraftig drøm??

9087289[/snapback]

 

Corruption får 93.5% fra +dmg per i dag. Tror det har noe med at det i utgangspunktet er 2sec casting time.

 

129.5% med 3/3 på Empowered Corruption.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...