Kromkaken Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg trenger å utvide den ene partisjonen min. Er det noen prgrammer som kan ta litt fra den ene partisjonen å gi til den andre?I så fall hvor får jeg tak i de?
persistent Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Det finnes endel alternativer. Jeg har selv best erfaring med Partition Magic men du kan evt. også prøve Paragon Partition Manager eller Partition Commander. Du kan vel bruke Google og søke litt etter en av disse. Men som sagt, har selv best erfaring med Partition Magic.
Kromkaken Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 jeg har funnet noen slike programmer, men på demoen som du får prøve kommer jeg til at jeg skal trykke på utfør/bekrefte kanppen så kommer det opp at jeg må skaffe meg full versjon og betale. Jeg er ikke så lysten på å betale så er det noen som vet om noe gratis!? Takk på forhånd
persistent Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Hei igjen Har søkt litt og funnet et som jeg tror kan gjøre jobben, det er CompuApps SwissKnife som er et freeware program. DU finner det bl.a. på tucows: http://www.tucows.com/preview/293662 Deu kan jo se om det kan være noe for deg...
persistent Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 No problem. Og beklager skrivefeil, går litt fort i svingene noen ganger
Kromkaken Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Skrevet 11. desember 2005 Programmet kommer litt ut i flytting av mb fra partisjon til partisjon så kommer det bare feilmelding! prøvd å reinstallere flare ganger , men det funker ikke! Har du noen flere slike program du vet om?? Takk på forhånd!!
persistent Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Jepp, har et til; Ranish Partition Manager 2.44 Beta finner du på FileForum http://fileforum.betanews.com/detail/Ranis...er/1062959559/1 Lykke til
Kromkaken Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Skrevet 11. desember 2005 Det er jo beta, men det virker litt mistenkelig på bare 136kb. det var litt mye du kunne gjøre med et program på bare 136kb? E du enig eller er det bare jeg som er på bærtur??
persistent Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Enig Gikk litt fort her, ser ikke ut som det gjør stort mere enn fdisk. Men om du bruker denne linken http://fileforum.betanews.com/search?searc...5D=2&os%5B%5D=3 så kan du se selv om du finner noen som ser brukbare ut. Alternativt kan du se her; http://www.majorgeeks.com/downloads8.html I nøden....osv
Kromkaken Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Skrevet 11. desember 2005 fdisk? I så fall tusen takk for hjelpen!! Er det noen andre som har forslag er det bare å komme med dem!!
Kromkaken Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Skrevet 11. desember 2005 hvordan fikk du tak i det du anbefalte?
persistent Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 I henhold til retningslinjene her så kan jeg vel ikke avsløre det. Men du kan spørre pr. mail om du vil....
Kromkaken Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Skrevet 11. desember 2005 skjønner hva du mener for å si det sånn !!
persistent Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 ok, har mailadresse under brukerprofilen min
persistent Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Du kan bruke brukerprofilen og velge send en epost, men ikke noe problem, du kan bruke [email protected]
persistent Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 ok, men bare mail meg når du føler for det sp finner vi en løsning
Steina Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Hva?! Kan man "flytte over" ledig plass fra en partisjon til en annen? Det er da ikke mulig? Jeg har aldri brukt noen egene programmer til partisjonering, for jeg har bestandig brukt Diskbehandlingsverktøy i Windows, og må der må man slette partisjonene for å så sette dem sammen og lage nye. Trodde ikke det var mulig på noen annen måte jeg Men det er vel uansett den smarteste måten å partisjonere opp på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå