Gå til innhold

Redigering av partisjoner!?

Kromkaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å utvide den ene partisjonen min. Er det noen prgrammer som kan ta litt fra den ene partisjonen å gi til den andre?I så fall hvor får jeg tak i de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes endel alternativer. Jeg har selv best erfaring med Partition Magic :thumbup:

men du kan evt. også prøve Paragon Partition Manager eller Partition Commander.

Du kan vel bruke Google og søke litt etter en av disse.

Men som sagt, har selv best erfaring med Partition Magic. :yes:

Skrevet

jeg har funnet noen slike programmer, men på demoen som du får prøve kommer jeg til at jeg skal trykke på utfør/bekrefte kanppen så kommer det opp at jeg må skaffe meg full versjon og betale. Jeg er ikke så lysten på å betale så er det noen som vet om noe gratis!?

Takk på forhånd

Skrevet

Programmet kommer litt ut i flytting av mb fra partisjon til partisjon så kommer det bare feilmelding! prøvd å reinstallere flare ganger , men det funker ikke!

Har du noen flere slike program du vet om?? :cry:

Takk på forhånd!!

Skrevet

Det er jo beta, men det virker litt mistenkelig på bare 136kb. det var litt mye du kunne gjøre med et program på bare 136kb? E du enig eller er det bare jeg som er på bærtur?? :roll:

Skrevet

Hva?! Kan man "flytte over" ledig plass fra en partisjon til en annen?

Det er da ikke mulig?

Jeg har aldri brukt noen egene programmer til partisjonering, for jeg har bestandig brukt Diskbehandlingsverktøy i Windows, og må der må man slette partisjonene for å så sette dem sammen og lage nye. Trodde ikke det var mulig på noen annen måte jeg :dontgetit:

Men det er vel uansett den smarteste måten å partisjonere opp på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...