Gå til innhold

Xbox360, hvorfor så billig?


Caveman

Anbefalte innlegg

Hei, som vi alle vet sitter det en 3 core 3.2ghz PowerPC i Xbox360...Bare denne i seg selv

ville jo sikkert kostet mange ganger mer i løssalg enn core-versjonen av Xbox360...Det sitter jo ett kraktig skjermkort også...Hvordan kan prisen være så lav da?

 

Feks. Intel sin Pentuim D 3,2 dual core koster 4.500kr....

Endret av Caveman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Noen som vet om film- og spillselskaper må betale penger, og isåfall hvor mye, for å få lov til å putte sine film- og spiltrailere på Xbox Live Marketplace?

Microsoft Points systemet er vel også noe de vil tjene godt på, da det sikkert ikke er utrolige summer de har mått betale i lisens for de spillene som ligger der.

Lenke til kommentar

Billig på grunn av at den kommer til å bli banket sønder og sammen av PS3... de vil selge så mange som mulig før PS3 kommer. Tror ikke så mange foreldre kommer til å kjøpe 2 konsoller til unga. Jeg har testet maskinen og begynte nesten å le over hvor dårlig jeg syntes det var. Ærlig talt så var det middelmådig grafikk og produktet er hypet over alle støvleskaft. En intro på et eller annet spill hakket til og med... Slikt synes jeg er veldig imponerende. Men blir vel som med PS2, spillene blir penere og penere etter hvert som de klarer å presse maskinen lenger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg tror selv det er fordi da vil flere kjøpe maskinen og det er jul. da vil jo en Xbox 360 være en fn julegave

5280198[/snapback]

Ja, eller at da kjøper mange den før jul. Og så gir folk hverandre spill til jul som M$ tjener på.

Lenke til kommentar
Billig på grunn av at den kommer til å bli banket sønder og sammen av PS3... de vil selge så mange som mulig før PS3 kommer. Tror ikke så mange foreldre kommer til å kjøpe 2 konsoller til unga. Jeg har testet maskinen og begynte nesten å le over hvor dårlig jeg syntes det var. Ærlig talt så var det middelmådig grafikk og produktet er hypet over alle støvleskaft. En intro på et eller annet spill hakket til og med... Slikt synes jeg er veldig imponerende. Men blir vel som med PS2, spillene blir penere og penere etter hvert som de klarer å presse maskinen lenger.

5276041[/snapback]

 

Hvor mange ruller ganji hadde du fått i deg før du testa maskinen? Hvordan i all verden kan du si "middelmådig grafikk" når det er den beste grafikken vi har sett i spill fram til nå?

Lenke til kommentar
Billig på grunn av at den kommer til å bli banket sønder og sammen av PS3... de vil selge så mange som mulig før PS3 kommer. Tror ikke så mange foreldre kommer til å kjøpe 2 konsoller til unga. Jeg har testet maskinen og begynte nesten å le over hvor dårlig jeg syntes det var. Ærlig talt så var det middelmådig grafikk og produktet er hypet over alle støvleskaft. En intro på et eller annet spill hakket til og med... Slikt synes jeg er veldig imponerende. Men blir vel som med PS2, spillene blir penere og penere etter hvert som de klarer å presse maskinen lenger.

5276041[/snapback]

Den er billig for å skaffe seg et godt fotfeste på markedet innen PS3 kommer. Om PS3 kommer til å "banke" 360 er det ingen som vet ennå. Vi vet altfor lite om PS3, for å sette den konklusjonen.

 

Tror nok heller foreldre kjøper en billig konsoll framfor en dyr. Når en av lederene til Sony sier at PS3 ikke er en spillemaskin så har vi da kanskje et bilde av hvor dyr den kan bli.

 

Nå kommer det veldig an på hvilket spill du har testet også da. Multiplatformspillene er da ikke neste-generasjon heller. 360 har mye høyere teksturoppløsning, flere polygoner og høyere oppløsning. Et produkt vil alltid bli hypet, hva blir annerledes med PS3 tror du? Og grunnen til at introen hakket er fordi ubrukerlige ansatte ikke klarer å sette på PAL60 på demomaskinene.

 

Alle konsoller vil få finere spill etterhvert somd e lærer seg arkitekturen og å optimalisere spillene. Kanskje du skal teste andre konsoller enn PS2 i mer enn 5 min før du trekker fram konklusjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...