Gå til innhold

Nef nede på balnazzar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var <Harlequins> , ikke The void fra Al'akir. Vi har kun rekruttert 5-6 ex voidere fra Al'Akir når migrasjonen fra Al'Akir startet. <Harlequins> er migrert fra Burning Blade.

 

Vet Nefarian er ganske "old", men det er ikke mange uker siden vi startet på bwl, og vi har nok vært blant de kjappeste til å ta ned bossene.

F.eks vi har bare hatt 2 instancer hvor vi har tatt chromaggus enda, så vi har kun hatt 2 instancer med nefarian.

 

Rimlig mye kjappere enn f.eks gode gamle Norwegian Legion (gief epix).

 

Edit: fikk Boots of the shadow flame inkludert de pekki skreiv opp.

Endret av Omar
Lenke til kommentar
Vet Nefarian er ganske "old", men det er ikke mange uker siden vi startet på bwl, og vi har nok vært blant de kjappeste til å ta ned bossene.

F.eks vi har bare hatt 2 instancer hvor vi har tatt chromaggus enda, så vi har kun hatt 2 instancer med nefarian.

 

Rimlig mye kjappere enn f.eks gode gamle Norwegian Legion (gief epix).

 

Edit: fikk Boots of the shadow flame inkludert de pekki skreiv opp.

5266753[/snapback]

 

Jepp, men NL/GE gjorde ikke noen seriøse forsøk på han før etter at Refusion downet han, og da brukte de kun 2 dager.

 

Men det er jo en trøst for dere som kommer inn noen måneder etter å klenge dere fast til slikt.

Lenke til kommentar

BTW jeg måtte le GODT når jeg leste posten om killet vårt på BB forumet.

Ref og GE oppførte seg akkurat likt som alltid, det er så morro å se på holdningen deres.

Ryktene sier jo at 90% av guildene er 15-16 åringer, noe postene deres på div forum bekrefter.

Lenke til kommentar
BTW jeg måtte le GODT når jeg leste posten om killet vårt på BB forumet.

Ref og GE oppførte seg akkurat likt som alltid, det er så morro å se på holdningen deres.

Ryktene sier jo at 90% av guildene er 15-16 åringer, noe postene deres på div forum bekrefter.

5267853[/snapback]

 

Veldig morsomt å observere at de fleste som hevder slike ting, alikevel ser ut til å bry seg veldig om hva de påståtte 15-åringene mener.

Folk må jammen føle seg forsmådde, så mye tid de setter av til å hakke på Ref og GE for å få bedre selvfølelse.

 

Og hvor er logikken i å leave fordi andre guilds gjorde det bedre på den gamle servern, for SÅ å komme tilbake til BB-forum for å skryte av at dere er første horde guild på den nye serveren ?

 

Åh, og btw, som seg hør og bør i en hver thread...

nalmeena42zx.png

Lenke til kommentar
Og hvor er logikken i å leave fordi andre guilds gjorde det bedre på den gamle servern,

Ja, det var derfor vi migrerte :dontgetit:

for SÅ å komme tilbake til BB-forum for å skryte av at dere er første horde guild på den nye serveren ?

Skryte? Vi har fortsatt mange venner igjen på burning blade, og de er interessert i å høre hvordan vi gjør det på Balnazzar.

 

Her er quoten fra posten på BB forumet: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post16672

Harlequins killed Nefarian today. First horde kill on our server.

 

... :dontgetit:

 

Jeg gidder ikke engang å forklare bildet siden det er så off topic som det går an ;)

 

Og btw, hvorfor gidder du å titte innom denne posten hvis du blir så frustrert og provosert som du blir? :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...