Edstro Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 (endret) Noen som vet om et poker spill som eg kan spille sammen med det hjemme? Men med fake penger da Gi meg gjerne en link til download. Endret 5. desember 2005 av eddielie30
Sgt_Stilongs Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Ja! Dette hadde vært genialt. Sitte på LAN og spille poker, så slipper man at kortene blir fettete, og bare kronestykker å spille med...
FaO Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 chris moneymaker world poker championship er ett konge spill som fungerer fint på lan... ellers håper jeg å få tak i expekt poker academy.... noen som vet om en side der jeg kan laste ned dette??
MarkusG Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Expekt Poker Academy koster penger, men det har fått sugen kritikk så det er ikke verdt å kjøpe.
FaO Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Expekt Poker Academy koster penger, men det har fått sugen kritikk så det er ikke verdt å kjøpe. 5273050[/snapback] nei vel.... hva annbefaler du da??
Søppelsveitt Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Henger meg på denne. Har vært på jakt etter noe slikt i årevis
MarkusG Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Expekt Poker Academy koster penger, men det har fått sugen kritikk så det er ikke verdt å kjøpe. 5273050[/snapback] nei vel.... hva annbefaler du da?? 5273704[/snapback] Har lett litt selv, men har desverre ikke funnet noe bra enda. Tar heller fram kortstokken for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå