Gå til innhold

Diskusjon om den nye migration

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så idag at det avr ny migration. Jeg ahr dritlyst å benytte meg av dette tilbudet. Men jeg vet ikke hvordan den nye servern kommer til å bli. Gode guilds osv.

Kan dere diskutere dette sammen med meg?

Bloodscalp  –>  Trollbane (new realm)

Burning Blade  –>  Trollbane (new realm)

Daggerspine  –>  Mazrigos (new realm)

Stormreaver  –>  Mazrigos (new realm)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For all del husk å lag en ny char på den serveren dere migrerer til før dere migrerer, og sjekk om serveren er bra... Kjenner mange som angrer fordi dem flytta når dem merka at serveren var like laggete :(

Skrevet
Skal ikke Deathwing få lov til å migrere snart?

5255716[/snapback]

Sjekkliste for migrering:

- Whine lenge og ofte til Blizzard om å få migrere, minst i to-tre måneder
- Serverkøer på 5-600, kombinert med latterlig ustabil server
- Massiv lag i alle store raid instances, helst uavhengig av servertid

De fleste glemmer det øverste punktet.

Skrevet

jeg lover dere aldri skift over.

alle sånne realmer hvor man skifter over er dømt til og bli low med dritlite folk. og det er nok til at dere lengter tilbake til lagg og køer i batlegrounds. erfaring fra twisting nether.

Skrevet

5255716[/snapback]

Deathwing har jo allerede hatt en da. Men det så ikke ut til å hjelpe stort, det hadde dog vært positivt å bli kvitt litt kø ;)

Selv er jeg veldig fornøyd med Deathwing, konge realm!

Skrevet
Brutality migrerer fra Burning Blade, så verden blir bedre for alle på BB. Stakkars Trollbane, men.

5255642[/snapback]

Hehe en av RL vennene mine spiller der ( Snapp lvl 60 hunter ) de hadde en lang diskusjon på VT, de blei enige at de skulle bli på BB. I hvertfall det kameraten min sa :tease:

eller dunno

Skrevet
Brutality migrerer fra Burning Blade, så verden blir bedre for alle på BB. Stakkars Trollbane, men.

5255642[/snapback]

Hehe en av RL vennene mine spiller der ( Snapp lvl 60 hunter ) de hadde en lang diskusjon på VT, de blei enige at de skulle bli på BB. I hvertfall det kameraten min sa :tease:

eller dunno

5257005[/snapback]

Du ødela nettopp resten av dagen min.

Skrevet

alle sånne realmer hvor man skifter over er dømt til og bli low med dritlite folk. og det er nok til at dere lengter tilbake til lagg og køer i batlegrounds. erfaring fra twisting nether.

5256510[/snapback]

Jeg og dama tenkte at vi hadde fått nok av de store etablerte guildene og flytta over fra Silvermoon til Kul Tiras. Vi tenkte vi skulle lage en guild som med tiden skulle klare å bygge seg opp til MC og ZG på sikt, og som skulle ta inn folk som var i high-end-sjiktet - altså folk som ennå ikke har vært i MC, men også hjelpe lavere folk med å nå målene sine.

Dette er nå ganske nøyaktig åtte dager siden. Exiled er en av de største guildene på Kul Tiras nå, og vi har allerede poka litt rundt i ZG. Vi jobber frenetisk med å bygge en kjerne, og det største problemet vårt per dags dato er at vi har for mange medlemmer fordi rekrutteringa gikk litt bananas de første dagene. Legger også planer for MC, selv om det kan se ut som om dette ennå vil ta litt tid, kanskje et par uker.

Poenget er at jeg ikke får din beskrivelse av migrasjon til å stemme. På Kul Tiras funker det kjempeflott. Kanskje fordi vi kommer fra en så pillråtten server som Silvermoon var.

Skrevet (endret)

5256510[/snapback]

Jaha, Twilights Hammer Ble starta som en "migrere til server" Den har hatt migration fra seg selv den....

Endret av Lord-Myrrah
Skrevet (endret)

Silvermoon har blitt mye bedre etter migrasjon. Null kø! Men den merkelige mail og vendor lagg vedvarer :(

OT: Personlig liker jeg ikke store guilds, da det minner meg om kommunistiske kollektiv. Jeg liker dem små og sosiale.

Endret av gamer73
Skrevet

5256510[/snapback]

Nei, det stemmer ikke på Balnazzar heller. Etter et par ustabile først uker har saker og ting stabilisert seg, og det er 14+ guilder som holder på med Molten Core, samt _minst_ 6 guilder som holder på med Blackwing Lair.

Det eneste problemet man kan støte på er vel uenigheter om lootregler i pickup groups fordi det er folk fra tre eller fire forskjellige realms. Ellers så virker det som det faktisk er minimalt med ninjaer og andre rasshøl som har flyttet over.

Alterac Valley er oppe like mye, eller kanskje til og med oftere på Balnazzar enn på flere av de gamle, etablerte serverene - og lag har verken jeg eller broren min merket er noe værre på Balnazzar enn på Burning Blade. Såklart, det finnes lag, men det er minimalt til WoW å være.

/signed en fornøyd migree

Skrevet
Fatter ikke hva du syter om plomma, du er aldri utfor IF eller raid-instancer uansett.

5258526[/snapback]

Alts kor?

Jeg henger ikke utenfor IF mye jeg heller, med mindre jeg har noe å gjøre.

Skrevet

5255716[/snapback]

Deathwing har jo allerede hatt en da. Men det så ikke ut til å hjelpe stort, det hadde dog vært positivt å bli kvitt litt kø ;)

Selv er jeg veldig fornøyd med Deathwing, konge realm!

5256559[/snapback]

Er ikke så dårlig server med tanke på lag og sånt. Eneste som irriterer er køene som starter etter klokka 17.00. De blir rimelig store etter hvert

Skrevet

Jeg spiller på Arathor og har opplevd kø 1 gang (som varte i 1 min)

Og grunnen til at alliance har kø i BG er at det er forlite horde påmeldt , ikke at det er så mange som spiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...