Gå til innhold

Nye sendinger med xbox 360 når? (elkjøp)


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var nettopp på EB Games på Stovner. Der hadde de klokken 1630 i dag tre stykk xbox 360 (fullversjon) inne. Jeg kjøpte den ene, så nå har de sannsynligvis to stykk igjen. Pris: 3399.

NB! Det fulgte ikke med fjernkontroll.

5540703[/snapback]

 

Det skal da følge med fjernkontroll til premium? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Som jeg har skrevet tidligere i denne tråden sto det i Lefdals internet annonse at det skulle følge med en Xbox 360 trådløs håndkontroll i Core pakken. Dette var da selvfølgelig ikke tilfellet, det første jeg gjorde etter å ha pakket opp pakken var å ringe til Lefdal kunde service.

 

Jeg ble da lovt å få orden på denne saken om noen få dager. Og i dag mottok jeg denne mailen:

lefdal5fk.png

 

Svaret mitt:

Hei igjen

 

Jeg synes at deres "skrive feil" ikke skal gå utover meg. Hva mener du

med trådløs router? Jeg har ikke bedt om noen router! Nå må dere

virkelig skjerpe dere, jeg ble lovt en trådløs Xbox 360 kontroller!

 

I deres annonse sto det at det skulle medfølge en trådløs Xbox 360

kontroller i den pakken jeg bestillte, men dette var ikke tilfellet.

Etter å ha ringt deres service telefon fikk jeg beksjed at dette

skulle ordnes om noen få dager. Jeg håper på en sikkelig ordning i

denne saken..

 

Mvh en lettere irritert kunde

 

-------------------------

 

Jeg har egentlig ikke så mye mer positivt å si om Lefdals service, utenom at de er flinke til å forvirre kundene sine!

Endret av Darx*
Lenke til kommentar

Herregud da, er ikke vits å være så ufattelig kjip.

Står jo på alle sider at de tar forebehold om skrivefeil.

 

Konsollen blir jo ikke akkurat ubrukelig om du ikke får den trådløse kontrolleren, så i dette tilfellet synes jeg bare du oppfører deg teit.

 

Du visste veldig godt på forhånd at det ikke fulgte med en tråløs kontroller.

Lenke til kommentar
Zweblat - Det er ikke snakk om skrivefeil, det er snakk om fullstendig feilinformasjon.

5548344[/snapback]

Tja, om den ansatte som skrev det der blingset litt og skrev noe av bundelen til premium vil jeg i høyeste grad kalle det en skrivefeil. Og hadde dere sett på sidene til Microsoft hadde dere visst at det ikke fulgte med.

Kundeservice så vel bare på den samme teksten da de sa det fulgte med.

 

Får da være måte på hvor idiot man skal leke...

 

Og gidd skrive nick feil.

Lenke til kommentar
Tja, om den ansatte som skrev det der blingset litt og skrev noe av bundelen til premium vil jeg i høyeste grad kalle det en skrivefeil. Og hadde dere sett på sidene til Microsoft hadde dere visst at det ikke fulgte med.

Kundeservice så vel bare på den samme teksten da de sa det fulgte med.

 

Får da være måte på hvor idiot man skal leke...

 

Og gidd skrive nick feil.

5548431[/snapback]

 

Anbefaler deg og lese litt gjennom tråden først, så hadde du sett at det har blitt opplyst flere steder på nettsiden deres at det følger med trådløs kontroller, samt at de har bekreftet dette via telefon og mail.

 

bare det at "skrive feilen" deres lå ute på nettsiden i flere uker uten og bli rettet på sier jo sitt.

 

og nå er det faktisk ikke slik at alle som kjøper xbox vet nøyaktig hva som følger med i hvilken pakke eller sjekker ut dette på xbox.com

Lenke til kommentar

Neida, men det er lov å sjekke andre steder i tillegg. :)

 

De har beskyttet seg mot slike feil med betingelsene sine.

 

4. Opplysninger gitt i nettbutikken

 

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.

Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen.

Endret av Zerblat
Lenke til kommentar
Som jeg har skrevet tidligere i denne tråden sto det i Lefdals internet annonse at det skulle følge med en Xbox 360 trådløs håndkontroll i Core pakken. Dette var da selvfølgelig ikke tilfellet, det første jeg gjorde etter å ha pakket opp pakken var å ringe til Lefdal kunde service.

 

Jeg ble da lovt å få orden på denne saken om noen få dager. Og i dag mottok jeg denne mailen:

lefdal5fk.png

 

Svaret mitt:

Hei igjen

 

Jeg synes at deres "skrive feil" ikke skal gå utover meg. Hva mener du

med trådløs router? Jeg har ikke bedt om noen router! Nå må dere

virkelig skjerpe dere, jeg ble lovt en trådløs Xbox 360 kontroller!

 

I deres annonse sto det at det skulle medfølge en trådløs Xbox 360

kontroller i den pakken jeg bestillte, men dette var ikke tilfellet.

Etter å ha ringt deres service telefon fikk jeg beksjed at dette

skulle ordnes om noen få dager. Jeg håper på en sikkelig ordning i

denne saken..

 

Mvh en lettere irritert kunde

 

-------------------------

 

Jeg har egentlig ikke så mye mer positivt å si om Lefdals service, utenom at de er flinke til å forvirre kundene sine!

5544403[/snapback]

 

Hva kan man si? Du er alt for kravstor. Er ikke rart det fins alt formange misfornøyde kunder som griner når de driter.

Her får du en trådløs håndkontroll til 200kr INKL postoppkrav (70kr), så klager du? Du vil sitte igjen med to håndkontroller!!

 

Hadde jeg jobbet i Lefdal og gitt noen det tilbudet hadde jeg trukket det tilbake vist noen hadde svart slik som du gjør.

Lenke til kommentar
*snip*

Jeg har egentlig ikke så mye mer positivt å si om Lefdals service, utenom at de er flinke til å forvirre kundene sine!

5544403[/snapback]

Hvilken del av "forbehold om trykkfeil" er det du ikke skjønner? Alle som har fulgt litt med på X360-fronten vet at det ikke følger med trådløs i Core-pakken. Hvis det var så inn i hampen viktig for deg burde du vel kanskje gjort litt bedre research på forhånd. Her har du til og med fått et godt tilbud som plaster på såret, selv om de egentlig ikke må foreta seg noe som helst... DU burde skjerpe deg, ikke dem...

Lenke til kommentar
Alle som har fulgt litt med på X360-fronten vet at det ikke følger med trådløs i Core-pakken. Hvis det var så inn i hampen viktig for deg burde du vel kanskje gjort litt bedre research på forhånd.

5549440[/snapback]

 

Så du sier altså at det er en selvfølge at vi kunder skal gjøre research og vite alt om produktet, men at butikken som selger produktet skal kunne feilinformere oss i ukesvis via telefon, e-post og produktinformasjon på hjemmesiden deres?

 

Tenk deg at det var morra di som skulle kjøpe denne boksen i bursdagsgave til deg? tror du hun vet nøyaktig hva pakken inneholder og har sjekket hva som følger med på andre butikker, eller hva det står på xbox.com?

 

det argumentet om at vi burde vite va som følger med i core pakken er bare latterlig. det er faktisk selgers ansvar og kunne informere oss om dette, ikke motsatt.

 

Hadde dette vært en liten glipp der de hadde prestert og ha en skrivefeil på nettsiden deres i noen dager, og rettet opp i det så snart de begynte få spørsmål angående dette så hadde det nå vært en ting. men og la feilen ligge ute i ukesvis samt og prestere gi samme informasjon via telefon og e-post, ja det blir bare feil. man kan ikke skylde på kundens uvitenhet her.

Lenke til kommentar

Hvor fremstiller jeg det som om den er ubrukelig uten trådløs? Finn gjerne frem noen sitater.

 

Det er på ingen måte mitt poeng, og hvis det er det du får ut av mine poster anbefaler jeg at du leser de igjen. og denne gangen, kanskje lese de litt saktere så du får med deg alle ordene...

 

poenget er ikke om moren ville brydd seg eller ikke, poenget var at ikke alle kunder er ihuga xbox fanatikere som vet nøyaktig hva som følger med i hvilken pakke. kan ikke fatte at det skal være så vanskelig og forstå.

 

og et annet eksempel, min far som har en PS2 fra før av ble veldig tent på tanken om xbox 360 når jeg sa at det følgte med trådløsekontrollere til den. og jeg kan garantere deg at han ikke hadde blitt fornøyd hadde han handlet inn en core og oppdaget i ettertid at det ikke var trådløse kontrollere med likevel, til tross for at selger hadde forsikret han om at det var det. så at uvitne folk ikke bryr seg blir nok et latterlig argument fra deres side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...