haarod Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Ja. Jeg har spilt fable i en snau uke, men har allerede rukket å bli gift, og kjøpt meg et hus til den nette sum av 20'000. Hvordan har jeg sex?
bensinkanna Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Flørte mye, gi damen (eller mannen) gaver og så får du før eller siden spørsmål om du vil gå til sengs med henne.
scarface15 Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 penis i vagina ftw... ;p gjør som bensinkanna sier, du.
haarod Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 Hehe. Takk for svar, men det er en ting til jeg lurer på. Hvordan leser jeg brev og bøker?
Laserlasse Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Denne tråden er et glimrende eksempel på at nok et "utrolig intuitivt spill" med et "simplet og forståelig, men likevel fantastisk avansert grensesnitt" egentlig er søppel. Herlig!
Keiseren av Grønland Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 kan du ha sex i fable :O (starte å spille igjen fort)
Toa Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 kan du ha sex i fable :O(starte å spille igjen fort) 5253927[/snapback] Man kan ha sex i virkeligheten også! (skyndte seg og stå opp, og komme seg ut)
Doogle Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Man kan ha sex i virkeligheten også! (skyndte seg og stå opp, og komme seg ut) :!: Betinger dog at man ikke sitter og nerder foran skjermen hele døgnet
Bear^ Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Om du kaller det for "sex" så tror jeg du burde se litt på Playboy først for det er ikke mye sex i Fable, bare en svart skjerm og noen gryntelyder. Om du spør etter assosiasjoner av sex i Fable så er det som bensinkanna sa. Kan og innkludere at å "posere" for dama di er virkelig bra. Og om du da ikke kan vente på å flørte til deg en dame, snik det ut på horehuse. Pay for grynt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå