Gå til innhold

Hvor mange har fått Xbox 360?


s13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er min i boks!

 

Hentet forhåndsbestillingen min på EB Games for et par timer siden og dro hjemom med den før jeg dro på jobb.

 

Pakket den ut og nå er alt klart til jeg skal hjem igjen - PGR 3 ligger også og venter :) Blir nok en liten omorganisering i 'home entertainment centeret' i kveld ja - benytter nok anledningen til å ta ut dekoder/forsterker/DVD-spiller og få tørket støv av alt når jeg først skal koble opp noe nytt.

 

Ble dog litt overrasket over trafo/powersupplyen til 360'en. Den var langt i fra så stor som jeg har fått inntrykk av etter å ha lest syting og klaging på ymse forum; den så mye mindre ut 'live' enn på bilder.

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt meg en Xbox på Spiderman i bergen :D

 

De hadde ingen igjen, men det kom to core-systemer inn døren med MC-bud når jeg var der :)

 

Harddisk - utsolgt

Premium - utsolgt

 

Kjøpte:

 

Core

1 trådløs håndkontroller

minnekort

Fifa RtTWC 06

Kameo

 

Pga av at det var core, så hadde ikke budsjettet mitt råd til trådløst nettverkskort... jaja

 

Nå er det vel bare å spille :D

 

edit:

P.S. Jeg forhåndsbestilte ikke hehe

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Her på Elkjøp i Levanger hadde de fått inn 20 stykker. Hadde ikke mulighet til å møte opp klokka ti, men svingte innom litt før tolv. Da hadde de to premium og noen core igjen. Sikret meg den nest siste premiumen og PGR3. :D Så får jeg teste noen demoer for å se hva jeg ellers skal kjøpe, evt kjøpe noen billige, kompatible Xbox-spill og vente på bedre utvalg. ;) (Har ikke Xbox fra før..)

Lenke til kommentar

Fikk meg to Xboxer fra Elkjøp i Sandvika :D

Følte meg som en skikkelig drittsekk der jeg tok de to premium-pakkene..

Fikk to kø-nr, sa nemmelig at "hu" andre som sto samme meg gikk på do :p

 

Følg med på Finn folkens, kommer ikke til å overprise selger for 3000 til den jeg mener er mest "hardcore-fan"..

 

og heeeeelvete, den bråker maksimalt :roll:

Lenke til kommentar
Allerede dukket opp noen pakker på både QXL of Finn nå

 

 

Håper ikke de får solgt dem for noe særlig over butikkpris.

 

Folk håper vel på å få tilsvarende priser her som i USA, men forhåpentlig vis mer fornuftige folk i Norge..

5240891[/snapback]

 

Nja, det gjenstår å se om nordmenn er noe bedre en amerikanerne når det gjelder dette!

Lenke til kommentar
Allerede dukket opp noen pakker på både QXL of Finn nå

 

 

Håper ikke de får solgt dem for noe særlig over butikkpris.

 

Folk håper vel på å få tilsvarende priser her som i USA, men forhåpentlig vis mer fornuftige folk i Norge..

5240891[/snapback]

Ta en titt på denne: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=21607610

5240926[/snapback]

 

Det er slike folk som skulle blitt bannlyst fra alt som heter spill! Fryktlig irriterende for den som har tenkt å den til egen bruk...

Lenke til kommentar
Allerede dukket opp noen pakker på både QXL of Finn nå

 

 

Håper ikke de får solgt dem for noe særlig over butikkpris.

 

Folk håper vel på å få tilsvarende priser her som i USA, men forhåpentlig vis mer fornuftige folk i Norge..

5240891[/snapback]

Ta en titt på denne: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=21607610

5240926[/snapback]

 

Det er slike folk som skulle blitt bannlyst fra alt som heter spill! Fryktlig irriterende for den som har tenkt å den til egen bruk...

5240944[/snapback]

 

Tror nok han der må regne med å ha den xbox`en til eget bruk, da... ;)

Lenke til kommentar
noe som har vært på Carl Berner i Oslo? Hvordan var forholdene der?Har de i det hele tatt noen igjen?

5240559[/snapback]

 

På Carl Berner det rundt 50-60 i kø når den åpnet. Jeg kom dit rundt 0935 og fikk kølapp nummer 32. De hadde 46 Premium og 10 Core. Alle ble veldig trolig solgt ut med en gang. De hadde nesten ikke noen spill igjen. Fikk med meg PDZ derifra, og kjøpte PGR3 og play'n'charge på EBGames på byporten.

 

Øystein, med Premium :)

Lenke til kommentar

Forresten, har elkjøp bytterett på spillmaskiner?

 

da skal jeg f*en meg bytte min core til premium når de får inn igjen om en eller to uker, de visste ikke helt. de gikk tom for hardisker, og jeg gadd ikke kjøpe minnekort til 399 når jeg heller kan vente til de får inn ny shipment med premium, bytte den inn i den og få disk istede.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Har prøvd litt PGR3 nå.. imponert. Veldig veldig god kjørefølelse. Har ikke kjørt noe særlig bilspill siste åra. Ble overrasket.

 

MEN: Kjære alle, litt OT, men det følger med 1 måned med gull abonnement til xbox live. Hvordan registrerer jeg dette. Finner ingen prepaid kode kort i pakken. Er det bare å velge silver og så skjønner live selv at dette er første gang jeg signer opp?

 

Please... har lyst til å teste PGR3 live før jeg stikker på jobb..

 

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...