Gå til innhold

Mindre enn 3% av 360'ene har feil


Xperia X10

Anbefalte innlegg

Qoute: http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...FVpCkLdbOtr.php

 

"American Technology Research analyst P.J. McNealy estimates 300,000 to 400,000 Xbox 360s have been sold in the U.S in the last week. McNealy believes MS could have sold up to three times that amount, putting the company halfway to its three month target of 3 million units worldwide. "I think they would have been happy to have sold another million if they could have. They just didn't have them," he said.

 

MS has told the retail channel top expect more supplies on a weekly basis, although further details have not been released. A company spokesperson has said that new supplies would arrive "for the weekend".

Meanwhile, MS says the number of faulty Xboxs is below the average for new consumer electronics products, of 3%."

 

Det er vidunderlige nyheter! :)

Jeg lurer på om de europeiske utgavene som blir sluppet ut i morra vil være feilproduseringer/ ha feil. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det er nok ikke lurt å stirre hardt på den engang når den spiller, men har de noe å si om den står vertikalt eller horisontalt?

5237911[/snapback]

 

Øhhh...ja, ligger den får den vel ikke nok kjølig!

5237937[/snapback]

Er ikke noe med kjølingen, men riping av platene. Har lest en del om det men fant ikke noe bedre enn dette akkurat nå.

Lenke til kommentar
Det er nok ikke lurt å stirre hardt på den engang når den spiller, men har de noe å si om den står vertikalt eller horisontalt?

5237911[/snapback]

 

Øhhh...ja, ligger den får den vel ikke nok kjølig!

5237937[/snapback]

 

Joda, bare heng strømforsyningen ut av vinduet og be om at det blir kuldekrader - da går det bra har jeg hørt. :)

 

Selvfølgelig kan den ligge.

 

Dr.Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

som postet på xbox-scene:

 

få med deg setningen

 

"MS says the number of faulty Xboxs is below the average for new consumer electronics products, of 3%."

 

Legg merke til MS i starten der, nå tenk over sannheten i det utsagnet.

 

Det er tydelig at moderatorene på xbox.com forumene har blitt gitt beskjed om å stenge negative tråder. Som f.eks 4-5 siders tråd med folk som poster datoer på defektive xboxer. En lang tråd om en returnert 360 fra service som hadde feil etc.

 

Så,når feilprosenten er 3%, hvorfor skal moderatorene stenge slike tråder. Og kun tillate en åpen tråd om returer?

Lenke til kommentar
En grei måte å teste om DIN xbox 360 ødelegger platene, er å spille en DVDfilm du ikke liker, løfte og flytte litt på boxen å ser hva som sjer...

5238734[/snapback]

Og ta gjerne den samme testen på DVD-spilleren eller PC'en din.

 

Og du finner ut at det er idioti å flytte på noe (som ikke er lagd for å være portabelt) samtidig som en CD/DVD svimer rundt i over 10.000 ganger i minuttet inni der...

 

Jeg mener seriøst; folk som klager høylytt på hardwaren (sett flere tråder om dette på TeamXbox) fordi DVD'en blir ødelagt på grunn av at de selv (en konsoll faller aldri av seg selv...) river ned konsollen sin kan bare ha det så godt.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Isj kunne ha sitti med boxen nå, ser på nettspor at den kom til postkontoret mitt 17:29 men det dukket seff ikke opp i nettsporen før senere i kveld da posten er stengt.

 

:no:

5238737[/snapback]

 

Det gjør de med vilje, slik at du ikke skal komme uten hentelapp (siden det er ekstra arbeid for de...)

Bare gå ned (selv om den ikke har kommet opp på nettspor) og ta med kollinummert.

 

Jeg har gjort det ca 20 ganger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...