Gå til innhold

Graveringsguide (Bildene fungerer)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva har skjedd med bildene i første post? :p

6077503[/snapback]

Ser du ikke hvor de er lastet opp eller?

6080472[/snapback]

Hehe.. Joda.. :thumbup:

Ønsker meg uansett de bildene, men antar at du kanskje ikke har de liggende lokalt?

Skrevet
Hvorfor er ikke denne sticky?

Fordi Glisevask (elns;S) har linket til den iu FAQ'en, eller fordi ingen har spurt?

6082759[/snapback]

Tror det er ingen som har spurt, og den ligger ikke i FAQen tror jeg.

Men jeg vil ikke høre ut som en selvgod tulling, så vis du vil så kan du sikkert raportere den :innocent:

Skrevet
Ingen årsak^^ Hehe..

Men da forventer vi nye bilder ass :p

6084489[/snapback]

Seff, skal jo gravere på en musematte på tirsdagen så da blir det garantert bilder ;)

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet
Men tenkte jeg skulle legge til min gravering for å vise hvordan det kan bli med UV glass og lys (seff)

5373907[/snapback]

Hvor får man kjøpt UV-glass. :ermm:

Skrevet
Men tenkte jeg skulle legge til min gravering for å vise hvordan det kan bli med UV glass og lys (seff)

5373907[/snapback]

Hvor får man kjøpt UV-glass. :ermm:

6084644[/snapback]

Vel det fikk du kjøpt på netshop.no før, men de har kuttet ut AC ryan som severte det pga. _treg_ levering, du får kjøpt det på diverse butikker i utlandet (bla. alphacool.de og blackdogs-pcs.com)

Eller så kan du høre med glassmesteren etter flouriserende plexi, nesten det samme som uv plexi. UV plexi er bare fluoriserende på UV lys.

Noen som er intresert i en plexi FAQ?

Skrevet
Tja, er jo en om forming/kutting og noe sånt. men ingen det det står litt teknisk fakta om plexi.

6084735[/snapback]

Det er da bare å legge til :) Tror det begynner å bli litt vel mange stickyer nå..?

Skrevet
Det er da bare å legge til :) Tror det begynner å bli litt vel mange stickyer nå..?

6084737[/snapback]

Hmmm... :hmm: er vel fult mulig å sla den sammen med denne da?

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

du har vel ikke en guide for glassgravering? :p

Skrevet

Det er nesten det samme. Har gjort det selv og forskjellen er vel hovedsakelig at det er litt vanskeligere og at du bruker litt lengre tid pga. nøyaktighet og konsentrasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...