Gå til innhold

Julekalender 2005 - luke 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme jeg ble meget skuffet her nå. Har sett samtlige lukene i julekalenderene til nå, og det føles nermest som tradisjon og sjekke hvilket tilbud som skjuler seg bak luken til hw. Komplett hadde konkurranse i fjor, noe jeg ikke likte.

 

Skulle bli min eneste julekalender i år dette, ble visst ikke en eneste på meg nei. Triste greider, tror jeg legger meg.

Lenke til kommentar

Konkurranse er helt greit, men for de 99.9% som aldri vinner noe, så er en kalender mye bedre...

Da vet man ihvertfall at man får noe..

Premiene er sikkert veldig bra, og jeg ville vært fornøyd om jeg vant en av dagene, men som den realisten jeg er så ville et bra tilbud være toppen..

 

Jeg er litt lat av meg og sjekker ikke netbutikkene og deres juletilbud, da jeg ikke trenger noe egentlig...

Men hadde hw.no hatt no så vet man aldri før man hadde sett tilbudet.. :cool:

Lenke til kommentar
Jeg synes det er motbydelig at folk blir pissed fordi HW ikke presser frem gode tilbud for brukerene.

 

Jeg synes denne konkuransen var hyggelig, det skaper litt spenning om jula.

5234660[/snapback]

Helt enig. Ellers må jeg si at jeg liker konkurranse-løsningen i lys av at netbutikkene har valgt å kjøre sine egne greier.

Lenke til kommentar

Hva er galt med konkurranser i stedet for tilbuder fra nettbutikker? Tilbud er vel og bra, men det er fortsatt mulig å finne disse tilbudene hos selve butikkene. Dermed får alle dobbelt opp - koslige konkurranser og hyggelige juletilbud. :)

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Helt enig!

 

For en gangs skyld er det ikke noe jeg trenger, så da synes jeg det er helt fint med noe som er helt gratis! Slik som også Komplett sin julekalender. Men, jeg har en i bakhånd med sjokolade, om jeg ikke vinner noe... hehe

 

Spar pengene og kikk litt rundt heller, har sett flere nettbutikker som har en kalender av noe slag. Dere får nok tilbud så det holder i julen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...