Evju Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Sliter litt på NFS MW nå. Har kommet meg til blacklist #4, men nå begynner jeg å slite skikkelig med å klare milestones, og samtidig slippe unna politiet. Er det noen som har noen tips på hvor det er best å drive med "politilek" og samtidig ha en god mulighet til å slippe unna når jeg vil? Noen biler som er bedre enn andre? Jeg driver stort sett på motorveien rundt Rosewood, bruker gjerne min Mercedes CLK500. Lamborghinien min går nesten FOR fort.. Anyone?
Feh Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Det jeg har funnet ut som hjelper mye: -Kjør FOR fort som du sier. Fort som faen, hele tiden, aldri stopp (men unngå å kollidere i andre biler/vegger, da er du solgt) -Ligg på motorveien rundt rosewood. Og kjør så fort du bare klarer. Rundt og rundt. Da kan du ligge der i timesvis, selv med heat lvl 5. -Pass på å bruk speedbreaker foran hver eneste roadblock -Styr unna de store suvene som kommer mot deg for enhver pris. Et triks som kan komme til nytte er å se ned på den evade greia. Over der står det et tall ved siden av en bil, det viser hvor mange biler du har etter deg, hvis du bare har 1 eller 2 lønner det seg å finne nærmeste pursuitbreaker og knuse de siste bilene, da er det lettest å unslippe. Husk hvor hiding spots er, selv om du ikke er i cooldown mode er det ofte at politiet ikke finner deg hvis du kjører inn på slike steder. Vent til du har tatt nr 1... da skal jeg love deg det blir vanskelig med politiet I mine politijakter har jeg brukt Murcielago, Gallardo, BMW M3 GTR og Carrerra GT. Porscha var best egentlig. Den har syk handling som kommer veldig, veldig godt med. Murcielagoen har god toppfart og god akselerasjon fra 0 så den greier å komme seg ut av de mest umulige situasjonene...
Evju Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 Jepp, er stort sett det jeg prøver på. Sliter fælt med de SUV-ene asså. Uten de kunne jeg holdt på i flere timer, med de ryker jeg etter ti minutter..
invalid_user Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Når du ser SUVene, bruk speedbraker og nitro
Feh Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hvis man alikevel kræsjer i suvene, hold inne ryggeknappen asap og begynn å rygg. Det pleier å funke, men ikke alltid.
Potetdamen Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Når jeg stikker av fra purken så tar jeg mange shortcuts igjennom skoger.. osv, pleier og funke
Evju Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Har nå finni løsningen: det er bare å cruise rundt på motorveien, bruke speedbreaker når du trenger det, og masse nitro. Lamborghini Gallardo er den beste bilen jeg har til å drive pursuit. Når du skal komme unna, bør tre ting finne sted samtidig: a) Antall biler etter deg er likt antall biler som står midt over den evade/busted-måleren. Da er det betydelig færre biler som gjemmer seg i sidegater og venter på deg. b) Backup bør være minst et minutt unna. c) Helikopteret bør være tom for bensin. Dersom alle disse betingelsene inntreffer samtidig, er det bare å svinge av highwayen og sno deg gjennom alle de trange gatene og snarveien. Ikke kræsj! Bruk pursuit-breakers. Så er det bare om å gjøre å finne seg et hiding spot, og vips, du er fri. Det her fungerer på alle heat levels fram til level 5 ihvertfall, og da er det vanskelig!
Sgt_Stilongs Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Sliter litt på NFS MW nå. Har kommet meg til blacklist #4, men nå begynner jeg å slite skikkelig med å klare milestones, og samtidig slippe unna politiet. Er det noen som har noen tips på hvor det er best å drive med "politilek" og samtidig ha en god mulighet til å slippe unna når jeg vil? Noen biler som er bedre enn andre? Jeg driver stort sett på motorveien rundt Rosewood, bruker gjerne min Mercedes CLK500. Lamborghinien min går nesten FOR fort.. Anyone? 5233245[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=501159&st=20
vegard_S Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Jeg kan ikke si noe annet enn å bare kjøre og gjemme deg på steder du tror kan funke. du vet at i mange av bensinstasjonene finnes det hiding spots, så da bare kjører du dit etter å ha sprengt selve stasjonen i filler for eksempel.. Jeg er #3 på lista nå, og har ikke hatt problemer med politiet ennå. Det kan være irriterende med SUVene, men i starten rygget jeg meg bare vekk fra de etter å ha blitt påkjørt. Etter hvert husker du på å bruke speedbreaker knappen hyppig:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå