Xperia X10 Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Har lest litt rundt på xbox-scene/forums og har kommet over en del diskusjoner vedrørende 360's problemer. Det finnes flere problemer, blandt annet kondens, dvd, harddisk - men hoved problemet er for lite kjøling. Når man sender de 360'ene inn, kan det være at de skrur ned klokkehastigheten på cpu/gpu? De versjonene som kommer til europa, kanskje de allerede er klokka ned? Blir SUR hvis jeg ikke får det jeg betalte for, i form av ytelser! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Akkurat som det hadde vært merkbart... Man ville kanskje merket det om noen år, når utviklerne har fått lært seg å utnytte box'en skikkelig.. Men uansett, tviler sterkt på at de gjør det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Det tviler jeg meget på altså...dette er en konsoll krig så det å tune ned maskinene slik at dem yter dårligere er det ingen som tjener på. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Som sagt, ingen som vil merke noen som helst forskjeller... Utviklere har ikke begynt å utnytte kraften i konsollen ennå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Tviler på at den blir klokket ned. Men PSP sin prosessor er nedklokket hvertfall, fra 333 til 222 MHz og der merker du stor forskjell hvis du klokker opp, så det kan jo alltids være en mulighet for at det skjer. Men tviler. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 30. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Men de tjener jo på det hvis resultatet blir at problemene forsvinner...! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Er sikkert ikke så mye om å gjøre heller. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 En ganske logisk tanke dette spør du meg, men nå er det da ikke alle som opplever disse feilene, og hvis dette skulle være slik at Xbox 360 hadde kommet litt nedklokket her i europa så hadde det vel vært lite merkbart som sakt, uansett tror nok at hvis noe slikt skulle vært gjort så hadde vel Microsoft sakt et eller annet om dette. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Altså, dere tror vel ikke seriøst at de begynte å produsere konsoller for Europa etter at den var lansert i USA? Eller at de går over alt av produserte konsoller for å klokke dem ned? Vi snakker ikke akkurat om stor forskjell i lanseringstid her. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Altså, dere tror vel ikke seriøst at de begynte å produsere konsoller for Europa etter at den var lansert i USA? Eller at de går over alt av produserte konsoller for å klokke dem ned? Vi snakker ikke akkurat om stor forskjell i lanseringstid her. 5231836[/snapback] Nei er vel sant som du sier der, uansett jeg tenker ikke over på disse "barnesykdommene" til xbox 360, eneste jeg tenker på er å få med meg et eksemplar hjem på fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå