Gå til innhold

Salgsrekord for PS2 (Maskinvare/PS2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"har blitt solgt 1869 milliarder spill til konsollene"

Tror nok dere mener 1,869 mrd. Hvis ikke har en gjennomsnittlig PlayStation-eier over 9000 spill i samlinga :)

Skrevet

Det er bare å ta av seg hatten; Disse tallene er de heftigste spillbransjen noen gang har sett for en stasjonær konsoll (usikker på originale Game Boy.). Gratulerer, Sony! :)

Skrevet

Neste rekord blir jo tatt daglig. Hver gang det selges en ny PS2, vil jo rekorden øke :fun:

Men har ikke PS1 solgt vel så bra? Mener jeg leste det en plass....

Skrevet

I artikkelen, kanskje? :)

5235206[/snapback]

:!:

Net er en imponerende mengde konsoller det der ja :dontgetit: Lurer på kor mye PS3 vil selge under samme tidsramme :hmm:

Skrevet
Lurer på kor mye PS3 vil selge under samme tidsramme :hmm:

5235235[/snapback]

Skal litt til for at den klarer så mye. den har jo større konkuranse i xbox 360 og Rævolution. Men jeg skal hvertfall gi ps3 min støtte :love:

Skrevet

I artikkelen, kanskje? :)

5235206[/snapback]

Hehehe.. Det nok ha vært der ja. Men når man leser i halvsøvne så er ikke sånt så lett å huske :blush:

Skrevet
18,69 spill i gjennomsnitt for hver solgte konsoll? Det er mye (synes jeg)! Det blir vel rundt 4600 kroner, dersom hvert spill i gjennomsnitt koster 250.

Antallet spill solgt totalt inkluderer spill til PS1 også, så det blir vel cirka 9 spill i gjennomsnitt (jeg vet at PS1 har solgt over 100 millioner, men ikke nøyaktig hvor mye).

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...