Gå til innhold

Flere som har mistet gleden underveis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er far til tre småbarn og spiller stort sett etter at de har lagt seg, men det hender ofte at jeg må gå AFK fordi en av de våkner og trenger meg. Derfor har det blitt lite instancer, fordi jeg ikke liker å hoppe av en gruppe før vi er ferdige.

 

Derfor ble det mye solospill og på ca. lvl 40 ble jeg veldig lei. Hadde ikke så mye penger til mount heller, hvilket ikke hjalp. Jeg tok noen ukers pause mens jeg spillte bilspill.

 

Så startet jeg en haug med alts på samme server som main char. Nå veksler jeg mellom å spille dem. De har forskjellige professions, og jeg synes det er gøy å variere. Fokuserer mest på skills for tiden. Main char er på vei til å bli armorsmith.

 

En alt er nesten på silkenivå med tailoring og godt igang med enchanting.

 

Får se om jeg kan få satt av litt hardcore tid til instancer fremover.

Lenke til kommentar

Eneste jeg er litt skuffa over er at det nesten er slutt på raids... ingen som gidder, de fleste på min server forveksler MMORPG spill med vanlige RPG spill. Som om alle var NPCr, de tror dette er en annen utgave at morrowind :mad:

 

Nesten eneste grunnen til at jeg spiller det er pga PVP delen, men folk er slappe!

De vil bare queste alene :hrm:

 

Eneste grunnen til at jeg fortsetter er fordi jeg håper det blir bedre på lvl 60...

Lenke til kommentar
Eneste jeg er litt skuffa over er at det nesten er slutt på raids... ingen som gidder, de fleste på min server forveksler MMORPG spill med vanlige RPG spill. Som om alle var NPCr, de tror dette er en annen utgave at morrowind :mad:

 

Nesten eneste grunnen til at jeg spiller det er pga PVP delen, men folk er slappe!

De vil bare queste alene :hrm:

 

Eneste grunnen til at jeg fortsetter er fordi jeg håper det blir bedre på lvl 60...

5232200[/snapback]

 

Er ikke så rart mange er mest interessert i å queste før level 60. Nå vet jeg ikke hvilken level du er på, men på min server er det battlegrounds oppe for omtrent alle leveler.

Lenke til kommentar

Huff høres ut som du er i Stranglethorn om dagen.. Er værste ganke stedet på vår server. Ble mye cr da jeg questa der. Men jeg bet tennene sammen og bytta ut STV med å ta masse instance runs i SM. Så litt STV igjen til jeg ikke fikk mere xp av SM. Var rimelig lei wow jeg og pga all gankinga som skjedde. Tiden man har til rådighet for folk som har jobb er ikke så stor som enkelte andres tid, og det var synd at ca 40% av tiden mellom 40-50 forsvant i cr. Er nok den tregeste og døveste delen av wow akkurat rund de lvls.

 

Prøv å reis litt rundt og prøv andre steder, eller som mange andre har nevnt start en alt og spill litt på den :)

 

Har enda ikke tatt noen pause fra wow, det blir bare bedre og bedre :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Det som har blitt et skikkelig ork er å prøve seg på den latterlige razorgore fighten i BWL... Denne fighten er i ferd med å bryte opp guildet vårt, siden vi ALDRI har noen som helst progress her, etter snart 1 måned. Vi hadde vårt beste forsøk for 2-3 uker siden, med alle eggene nede, og 4 folk i live. Men etter det så er vår beste try, kun 6 egg igjen.

 

Latterlig idiotisk drittfight.

5228367[/snapback]

 

Hehehe, ja den er ganske syk. Krever tålmodighet og en mengde wipes til man finner den beste "formelen". Fighten krever maks av alle i raidet i innlæringsfasen. Etter noen ganger med suksess går det heldigvis lekende lett på rutine.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...