Gå til innhold

X1800XT endelig på lager i Norge


TaLo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult! gleder meg til å se resultater og ikke bare lese om reviews, ved lansering satt jeg en uke å bare leste om kortet det er ca en mnd siden.

 

Tviler på at jeg skall selge mitt xxx 7800gtx 512 xfx, for heller se om det blir Ati i neste rundet

 

Om noen på forumet har bestilt det gi et STORT pip med en gang da! :thumbup:

 

edit

 

Databutikken er Store på skjermkort om dagen, ofte raskt på lager till gode priser!, har brukt dem en hel del i det siste.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Ikke selg skinnet før Bjørnen er skutt... vi får se :)

Holder meg foreløpig til 7800GTX, men håper ATI klarer å måle seg :)

5234200[/snapback]

 

Ser i det minste ut som de skal klare å konkurrere mot 7800GT, da prisene på X1800XL allerede er under 3000 kr på det billigste. Da er ikke 7800GT et så mye bedre kjøp lenger.

Lenke til kommentar
Raptor,30/11-2005 : 22:06]Ja, da er det ikke så mange kroner igjen til et 7800GTX 512MB, som er enda raskere...  :p

5234124[/snapback]

 

Eller en tusenlapp mindre for 256, som er marginalt dårligere ;)

5234145[/snapback]

Det vil komme en 256MB versjon til en del hyggligere pris og X1800 har andre fordeler å by på.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg går for et, pga overklokkingsvennlighet og litt lavere pris enn 7800gtx 512. Dyrt, men det hjelper med litt rabatt - 3500,-.

 

Det er et stykke ned til 7800gtx 256 særlig mtp overklokking (ikke for å starte noen diskusjon nå, men dette er det jeg har kommet frem til).

 

Edit: Men jeg må nok smøre meg med tålmodighet, ikke bekreftet innkommende enda.

Endret av cybirg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...