Gå til innhold

X1800XT endelig på lager i Norge


TaLo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig at det er 512MB kortene som er tilgjenglige først da :)

 

Har de droppet 256MB versjonen? Begge de hos databutikken har i hvertfall 512MB minne, så da er vel prisen ganske lik 7800gtx med 512MB minne?

 

Tok en liten titt i prsiguiden og 7800gtx med 512MB minne var jo en GOD del dyrere enn ati da.

 

Gleder meg til det kommer noen bruker erfaringer her på forumet med disse ati kortene.

 

Sikkert noen som har 7800GTX med 512 minne som også får fingeren i et x1800xt med 512MB minne som kommer med fin test til oss :)

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
7800gtx 512 har mye dyrere minne (1.1ns samsung) og de kan bare få nokk til ca 4000 kort i mnd derfor er det så tomt som det er, ellers kunne de levert som feks 7800gtx 256.

 

edit: derfor er det dyrere og yter bedre i dagens spill.

5245793[/snapback]

Det raskere minnet ser ikke ut å ha noe stor betydning fra det jeg har sett i dagens spill. Ytelse forbedringen ligger ganske på linje med fill/fragment rate økningen (den økte klokke hastigheten på kjernen).

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Raptor,30/11-2005 : 22:06]Ja, da er det ikke så mange kroner igjen til et 7800GTX 512MB, som er enda raskere...  :p

5234124[/snapback]

 

Vel så er det å få taket i de kortene da. 7800 GTX 512 er jo like skjelden som at ATI kort daget etter lansering for tiden :p

5245856[/snapback]

 

Nettbutikkene får dem inn i løpet av Desember da ;)

Lenke til kommentar
hm pcutstyr haddet en ganske stiv pris på 5316kr

 

Noe av det tristeste jeg har hørt cybrig  :cry:

 

edit: at du ikke får testet det før eller i juleferien mener jeg

5245961[/snapback]

 

Ja, julen blir jo ødelagt av å gå å vente på å kunne bruke kortet. Er ikke tilbake før 12. jan(!) :wallbash::realmad:

 

Og det med prisforskjellen, den er ganske stor, 4600,- for billigste X1800XT, 5762,- for billigste 7800GTX 512 atm.

Endret av cybirg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...