Gå til innhold

X1800XT endelig på lager i Norge

TaLo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, da er det ikke så mange kroner igjen til et 7800GTX 512MB, som er enda raskere...  :p

5234124[/snapback]

Eller en tusenlapp mindre for 256, som er marginalt dårligere ;)

Skrevet
Raptor,30/11-2005 : 22:06]Ja, da er det ikke så mange kroner igjen til et 7800GTX 512MB, som er enda raskere...  :p

5234124[/snapback]

5234145[/snapback]

Jepp. Ati sliter litt nå egentlig.

Skrevet (endret)

Kult! gleder meg til å se resultater og ikke bare lese om reviews, ved lansering satt jeg en uke å bare leste om kortet det er ca en mnd siden.

Tviler på at jeg skall selge mitt xxx 7800gtx 512 xfx, for heller se om det blir Ati i neste rundet

Om noen på forumet har bestilt det gi et STORT pip med en gang da! :thumbup:

edit

Databutikken er Store på skjermkort om dagen, ofte raskt på lager till gode priser!, har brukt dem en hel del i det siste.

Endret av simalarion
Skrevet
Ikke selg skinnet før Bjørnen er skutt... vi får se :)

Holder meg foreløpig til 7800GTX, men håper ATI klarer å måle seg :)

5234200[/snapback]

Ser i det minste ut som de skal klare å konkurrere mot 7800GT, da prisene på X1800XL allerede er under 3000 kr på det billigste. Da er ikke 7800GT et så mye bedre kjøp lenger.

Skrevet
Raptor,30/11-2005 : 22:06]Ja, da er det ikke så mange kroner igjen til et 7800GTX 512MB, som er enda raskere...  :p

5234124[/snapback]

5234145[/snapback]

Det vil komme en 256MB versjon til en del hyggligere pris og X1800 har andre fordeler å by på.

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg går for et, pga overklokkingsvennlighet og litt lavere pris enn 7800gtx 512. Dyrt, men det hjelper med litt rabatt - 3500,-.

Det er et stykke ned til 7800gtx 256 særlig mtp overklokking (ikke for å starte noen diskusjon nå, men dette er det jeg har kommet frem til).

Edit: Men jeg må nok smøre meg med tålmodighet, ikke bekreftet innkommende enda.

Endret av cybirg
Skrevet

Nå har svarte meg Databutikken sikkret set et annet merke av x1800xt

cecube

Ingen på forumet som skall ha seg et?, første opplag er forstatt inne - +1 webshopp i norge har fått det inn, tyder på at det ikke selger så bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...