Gå til innhold

hva skal dere først gjøre med den nye boxen?


trondtrond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
første økt: jeg skal spille COD2 i ca. 8-9 timer trur jeg.

 

2: spille COD2 på live

 

3: leke rund på live, sjekke markedsplassen osv.

 

4:spelle amped i 8-9 timer.

 

kan ikke vente så veldig mye lenger før jeg får magesår meker jeg!

5225129[/snapback]

 

 

et godt tips jeg las på et annet forum!!

 

 

siden det er kaldt ute og varmt inne, anbefales det at xbox 360'en IKKE skrues på før etter noen timer. endel maskiner har nok problemer pga. av varme/kulde sjokk

 

 

det her er alltid vert en god tommel regel for spesielt tv'er også

5225175[/snapback]

 

 

men når den er isolert og pakket inn og den bare skal ut av butikken og inn i bilen og så inn, da trenger jeg vel ikke vente så lenge som 2 timer vel?

5226246[/snapback]

 

 

 

OT: Nice avatar.. snart ett år siden. :(

 

 

Selv om boksen som 360'n kommer i er 100% tett, vil xboxen fortsatt bli kald. det som skjer da er at når du åpner boksen og tar ut 360'n vil xboxen kondensere fuktigheten i lufta, noe som fører til fuktskader hvis du slår på maskina. hvis du venter ei lita stund, vil dette fort fordampe. kjedelig å ødelegge boksen på denne måten, ikke sant. og selv om det kanskje vil gått på garanti, ville det tatt lang tid før den hadde blitt reparert eller eventuelt fått en ny. Jeg tar ingen sjanser, og venter heller 2 timer på å få spille enn 1-2 mnd

Lenke til kommentar

Selv om boksen som 360'n kommer i er 100% tett, vil xboxen fortsatt bli kald. det som skjer da er at når du åpner boksen og tar ut 360'n vil xboxen kondensere fuktigheten i lufta, noe som fører til fuktskader hvis du slår på maskina. hvis du venter ei lita stund, vil dette fort fordampe. kjedelig å ødelegge boksen på denne måten, ikke sant. og selv om det kanskje vil gått på garanti, ville det tatt lang tid før den hadde blitt reparert eller eventuelt fått en ny. Jeg tar ingen sjanser, og venter heller 2 timer på å få spille enn 1-2 mnd

 

 

WORD :thumbup:

Lenke til kommentar
Dette er nerdeprat på et høyyt nivå. Xboxen tåler å bli slått på fra å ha vært noen grader kaldere. Djizzes.  :roll:

5226298[/snapback]

Her hos meg er det fire kuldegrader ute. Inne er det 20 varmegrader. Alt som taes inn med en slik kuldeforskjell fører til kondens.

 

You do the math ;)

Lenke til kommentar
første økt: jeg skal spille COD2 i ca. 8-9 timer trur jeg.

 

2: spille COD2 på live

 

3: leke rund på live, sjekke markedsplassen osv.

 

4:spelle amped i 8-9 timer.

 

kan ikke vente så veldig mye lenger før jeg får magesår meker jeg!

5225129[/snapback]

 

 

et godt tips jeg las på et annet forum!!

 

 

siden det er kaldt ute og varmt inne, anbefales det at xbox 360'en IKKE skrues på før etter noen timer. endel maskiner har nok problemer pga. av varme/kulde sjokk

 

 

det her er alltid vert en god tommel regel for spesielt tv'er også

5225175[/snapback]

 

 

men når den er isolert og pakket inn og den bare skal ut av butikken og inn i bilen og så inn, da trenger jeg vel ikke vente så lenge som 2 timer vel?

5226246[/snapback]

 

 

 

OT: Nice avatar.. snart ett år siden. :(

 

 

Selv om boksen som 360'n kommer i er 100% tett, vil xboxen fortsatt bli kald. det som skjer da er at når du åpner boksen og tar ut 360'n vil xboxen kondensere fuktigheten i lufta, noe som fører til fuktskader hvis du slår på maskina. hvis du venter ei lita stund, vil dette fort fordampe. kjedelig å ødelegge boksen på denne måten, ikke sant. og selv om det kanskje vil gått på garanti, ville det tatt lang tid før den hadde blitt reparert eller eventuelt fått en ny. Jeg tar ingen sjanser, og venter heller 2 timer på å få spille enn 1-2 mnd

5226436[/snapback]

 

Vet :cry: , takk...

 

 

ja er egentlig klar over det der med kondens. så for å være på den sikre siden kan jeg jo godt vente en stund.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
gjelder dette viss den komer i hus den 12 desember, og ikkje åpnes før 24?

 

Bør eg da og vente noen timer?

 

den har jo da stått i hus i ganske mangen dager :p

5226876[/snapback]

 

Jeg hadde personlig tatt selvmord hvis jeg måtte ha en 360 liggende i 2 uker uten og være i nerheten av og spille.

Lenke til kommentar

Hvor mye kondens kan det være snakk om hvis boxen har vert inne på elkjøp, 3 min i bil og hjem i stua. Seriøst liksom.. Jeg husker utallige hendelser hvor jeg har hatt med meg ps2 og xbox i ryggsekk på moped eller sykkel hvis jeg har hatt den med til kamerater og det har aldri opplevd problem med kortslutning.

Lenke til kommentar
første økt: jeg skal spille COD2 i ca. 8-9 timer trur jeg.

 

2: spille COD2 på live

 

3: leke rund på live, sjekke markedsplassen osv.

 

4:spelle amped i 8-9 timer.

 

kan ikke vente så veldig mye lenger før jeg får magesår meker jeg!

5225129[/snapback]

 

 

et godt tips jeg las på et annet forum!!

 

 

siden det er kaldt ute og varmt inne, anbefales det at xbox 360'en IKKE skrues på før etter noen timer. endel maskiner har nok problemer pga. av varme/kulde sjokk

 

 

det her er alltid vert en god tommel regel for spesielt tv'er også

5225175[/snapback]

Avklimatisering kalles det. Akkuratt som når vi nordmenn kommer hjem fra sydligere strøk. Vi blir som regel forkjøla pga temperatur forskjellene.

 

Men det første jeg skal gjøre er å lese manualen... haha, NOT!

Jeg skal loke meg inn på Live, marketplace osv :)

Lenke til kommentar

Tja, blir vel noe lignende som dette;

 

1) Ta den veldig forsiktig opp fra pakken, gi PS2en til lillebroren min og koble på 360'en.

 

2) Muligens vente noen timer med å spille pga alle de romtemperatur tingene jeg har lest om.

 

3) Etter å ha sett gjennom en film (og bare tenkt på å spille 360), spurte til rommet mitt, putte inn PDZ og spille til øyene mine detter av.

 

4) Utforske ting og tang på Boxen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...