Gå til innhold

Hvor mange timer står du i kø for å få Xbox 360?


trondtrond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tysk eksamen på fredag, så jeg kommer vel tomhendt hjem fra elkjøp utpå kvelden jeg. Spurte om jeg kunnefå utsatt eksamenen litt, men nei da ingen forståelse i fra denne skolen. *dypt skuffet*

5227355[/snapback]

 

 

Ja det er noe drit, å ha eksamen på akkurat den dagen ja, og for å få utsatt en eksamen er vel ikke noe lett? er det i det hele tatt mulig foresten?

Føler med deg, men uansett har ikke elkjøp den innen så har jo lefdal samme tilbud, pluss at siba og expert også, men ikke til sammen pris da.

Lenke til kommentar

Vet at skulking er fy, men et par timer skader da ikke om jeg er villig til å ta igjen det jeg har mistet (Noe jeg egentlig ikke er :p). Elkjøp i Lørenskog er ca 15 å gå herfra, så om det ikke er står kø om morningen så er jeg tilbake på en time.

 

Får vente å se på hva jeg skal gjøre, men har hørt så mange rykter overalt og er litt nervøs for at jeg ikke skal klare å få et eksemplar selv.

 

EDIT: Det er ikke selve ventingen og spillingen jeg bekrymrer meg over, men rett og slett å sikre meg en for en billig pris på Elkjøp og gleden av å vite at jeg har en.

Endret av Bandana
Lenke til kommentar
Har tysk eksamen på fredag, så jeg kommer vel tomhendt hjem fra elkjøp utpå kvelden jeg. Spurte om jeg kunnefå utsatt eksamenen litt, men nei da ingen forståelse i fra denne skolen. *dypt skuffet*

5227355[/snapback]

 

 

Ja det er noe drit, å ha eksamen på akkurat den dagen ja, og for å få utsatt en eksamen er vel ikke noe lett? er det i det hele tatt mulig foresten?

Føler med deg, men uansett har ikke elkjøp den innen så har jo lefdal samme tilbud, pluss at siba og expert også, men ikke til sammen pris da.

5227535[/snapback]

 

nei, det var visst ikke noen mulighet å få utsatt en eksamen, men jeg får vel bare håpe på det beste og på forhånd gratulere dere andre med en ny konsoll!

Nei, livet er surt dere...

Lenke til kommentar
Rulleguru: hvor mange konsoller får dere inn på Lørenskog?

5227893[/snapback]

 

 

Har spurt om det sammen, men svaret ble "du får møte opp på fredag og se" har også hørt rykter om noen elkjøp butikker får inn 80 stykker, men dette er bare rykter så ta det med en klype salt.

 

 

Edit: Også som nevnt kan det kansje høres litt rart ut for noen at noen har tenkt å møte opp tidlig, men jeg skjønner folket godt, har selv tenkt å møte opp før det åpner, usikker på hvor mye før, fordi jeg vil være 100% sikker på at jeg får med meg et eksemplar hjem :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Virker som hvertfall de fleste elkjøpene som er selvstendige butikker har fått utsatt release til 7.des. Mens de som inngår i kjeden får inn noen eksemplarer til fredag.

 

Hadde telefonrunde på 10-15 elkjøper i dag :blush:

Noen jeg snakket med sa dem fikk 5-10 premium og like mange core, mens de fleste sa dem ikke visste antallet enda :hmm:

 

 

Er nok redd mange av oss må gå skuffende hjem uten noen maskin egentlig:cry:

Lenke til kommentar

Det der er det ingen som vet før man faktisk har vært i en av butikkene, skremmende å høre er akkurat det der, men vi får se.

Er uansett 4 butikker å velge mellom, expert, siba, lefdal, elkjøp, der de to første er noen hundrelapper dyrere. Uansett jeg skal ha en xbox 360 på fredag på et hvis uansett om jeg må punge ut litt ekstra :p

 

 

Edit: En ting til om dette anngående antallet disse butikkene har tatt in, vil bare be alle ta det med en klype salt, har jo vært sakt at kjedene skal få inn få, folk som ikke vet, folk som sier de største skal få inn rundt 80 og noen sier rundt 10, prøv å overse slikt og ikke tenk på de, du blir bare mer urolig :p prøv å tenk på noe annet hvis det er mulig, er ingen andre enn microsoft og butikken selv? som vet slikt og selv om folk sier de har ringt å hørt, så vet ikke butikken noe 100% sikkert før "pakkene" har annkommet vil jeg tro?

 

Er selv syk nå av å se alle disse påstandene om hvor mange eksemplarer butikkene for inn osv... så akkurat nå tror ikke jeg på noe av det, ikke før jeg ser antallet med mine egne øyne værtfall.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
vi er heldige, vi trenger nok bare å møte opp minimalt før det åpner hvis vi i det hele tatt trenger det. i USA var det folk som ventet i 13 timer osv uten å få tak i en.

5227869[/snapback]

Geez, bruk tida på noe mer fornuftig. På 13 timer kan man tjene nok penger til å brødfø en familie i et uland i en måned... sier litt om folk... nesten så jeg håper de stod bak han her i køen: http://www.smashmyxbox.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...