Gå til innhold

Hvor mange timer står du i kø for å få Xbox 360?


trondtrond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står på nettsidene at Elkjøp, Lørenskog åpner kl 10 men. Mulig det er feil det da?

Jeg har ihvertfall planer om å møte tidlig, sier ikke hvor tidlig. Men jeg skal være nærmest 100% sikker på at jeg får tak i en. Sier heller ikke hvor, bortsett fra at det er i Oslo område. Håper ingen andre tenker som meg :p

Lenke til kommentar

Kopiert fra elkjøp siden:

Elkjøp Kundesenter

Solheimsveien 6-8

1473 Lørenskog

 

Telefon: 815 32 000

Åpningstider

Man - Fre: 09:00 - 19:00

 

Så hvis jeg ikke forstår det der feil så er det vel 9 elkjøp åpner?

 

Nei men dæven kansje jeg misforstår? :p kansje kundesenteret som åpner 9 og ikke selve butikken :p

 

Edit: ja er nok kl 10 selve butikken åpner ja, beklager, jeg som er litt gira =)

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Kopiert fra elkjøp siden:
Elkjøp Kundesenter

Solheimsveien 6-8

1473 Lørenskog

 

Telefon: 815 32 000

Åpningstider

Man - Fre: 09:00 - 19:00

 

Så hvis jeg ikke forstår det der feil så er det vel 9 elkjøp åpner?

 

Nei men dæven kansje jeg misforstår? :p kansje kundesenteret som åpner 9 og ikke selve butikken :p

 

Edit: ja er nok kl 10 selve butikken åpner ja, beklager, jeg som er litt gira =)

5225041[/snapback]

 

Hvis de åpner 9 har jeg kommet en time for sent til jobb de siste to årene :!:

Lenke til kommentar
Kopiert fra elkjøp siden:
Elkjøp Kundesenter

Solheimsveien 6-8

1473 Lørenskog

 

Telefon: 815 32 000

Åpningstider

Man - Fre: 09:00 - 19:00

 

Så hvis jeg ikke forstår det der feil så er det vel 9 elkjøp åpner?

 

Nei men dæven kansje jeg misforstår? :p kansje kundesenteret som åpner 9 og ikke selve butikken :p

 

Edit: ja er nok kl 10 selve butikken åpner ja, beklager, jeg som er litt gira =)

5225041[/snapback]

 

Hvis de åpner 9 har jeg kommet en time for sent til jobb de siste to årene :!:

5225127[/snapback]

 

 

Yes yes, beklager, var min feil dette.

Får vist en time lengere søvn nå da, siden jeg har trodd nå de 2 siste dagene at det åpnet kl 9 :p

Lenke til kommentar
Møter opp 09.55 jeg.

Hele greia er alt for hypa. Er bare de på det forumet her som er hypa, og jeg tror max det vil være 5-10 stk der når jeg kommer.

 

Får jeg ikke, så er det ingen krise.

Xbox360 har jo ingen bra spill enda alikevel.

Men skulle gjerne testet den på min nye 32" HD TV.

5224990[/snapback]

 

helt enig! :thumbup: men jeg synes PDZ og KAMEO ser bra ut da...

Lenke til kommentar
Nitrius jeg skjønner taktikken din.

Får oss til å tro at du virkelig kommer klokka 10 og ikke 9 - slik at vi tror at vi kan ta det med ro - mens du får en istede for oss!  :tease:  :roll:

 

Ikke at jeg bryr meg, jeg skal jo til elkjøp hamar. Det står på sidene deres at de åpner 10, men jeg regner vel med at det betyr at de åpner klokka 11?

5226620[/snapback]

 

 

Nei faen, du tok meg der :p heheh neida, er bare jeg som har vært innpå feil underside hos elkjøp så derfor har jeg trudd at det er kl 9 elkjøp åpner, og hadde ikke denne tråden dukket opp hadde jeg nok stått opp enda tidligere å stått utenfor elkjøp kl 9 og lurt hvorfor har ikke de åpnet enda? :p

Lenke til kommentar
Starter på skolen 09.55 jeg, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Håper det er noe igjen på Elkjøp Lørenskog da jeg slutter.

 

Uff, skulle ønske jeg bare kunne overtale mamma i å skulke litt men det er hvertfall umulig.

5226752[/snapback]

 

 

Er ikke bra å skulke er enig i det, selv om jeg har tenkt til å gjøre det nå, er ikke noe spesielt som skjer på skolen min på en fredag uansett, og å ha vært borte en dag fra skolen skader ikke så mye, blir min første dag borte fra skolen iår så tenker ikke så mye på det.

Eneste jeg tenker på er at det vil bli 3 fine dager med xbox 360 som skal utnyttes til det fulle :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...