Gå til innhold

Hvor mange timer står du i kø for å få Xbox 360?


trondtrond

Anbefalte innlegg

tenker jeg møter klokka 8 jeg.. da har jeg to timer til åpningstid! bør ha sikra meg en da!

5224975[/snapback]

 

Eh, lol?

Ska du stå 2 timer i kø for å få en XBOX?

Altso, jeg stikker til en kompiss og gamer, også kjøper jeg en selv om 1/2 år når prisen starter å synke..

 

Hvor mye vil en XBOX koste da? 5000 ? 6000 ?

5227760[/snapback]

 

 

kommer man 2 timer før driter man seg litt ut spør du meg..  :tease:

5227782[/snapback]

 

 

er ganske tidlig ja, men det er den eneste tiden jeg kan få skyss dit! skulle gjerne vært der kanskje en halvtime før det åpner men.. bedre å komme tidlig enn å ikke få en i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ska du stå 2 timer i kø for å få en XBOX?

Altso, jeg stikker til en kompiss og gamer, også kjøper jeg en selv om 1/2 år når prisen starter å synke

Personlig ville jeg heller ventet i to timer enn i et halvt år ;)

 

Når det gjelder prisen så må du nok halvere anslaget ditt; dyreste utgave koster under 3000 hos Elkjøp, og vil neppe synke noe særlig før PS3 kommer på markedet. Og kanskje ikke da heller - avhengig av hva PS3 kommer til å koste.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Har tysk eksamen på fredag, så jeg kommer vel tomhendt hjem fra elkjøp utpå kvelden jeg. Spurte om jeg kunnefå utsatt eksamenen litt, men nei da ingen forståelse i fra denne skolen. *dypt skuffet*

5227355[/snapback]

 

 

Ja det er noe drit, å ha eksamen på akkurat den dagen ja, og for å få utsatt en eksamen er vel ikke noe lett? er det i det hele tatt mulig foresten?

Føler med deg, men uansett har ikke elkjøp den innen så har jo lefdal samme tilbud, pluss at siba og expert også, men ikke til sammen pris da.

5227535[/snapback]

 

Jeg har engelsk eksamen :( Fint jeg har forhåndsbestilt da :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...