Gå til innhold

PhysX forsinket?


Anbefalte innlegg

Men så veit vi hvordan markedsføring fungerer også ;)

Bare tenkt tilbake på hvordan 'ingame' grafikken på BF2 skulle være. Det var ganske mye mer heftig enn det det endte med, kulesprut og støvskyer og alt var bare gull. Photoshop er nok en god venn å ha når man skal hype opp noe ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
Det største problemet er vel at komplisert ppu fysikk genererer ufattelige menger data, så bånnbredde blir et problem for online spilling.

5866704[/snapback]

 

Jeg tror man kan bruke event-perfekt mode eller hva i alle dager det heter, så skjer nøyaktig det samme som på serveren som hjemme, man bare overfører det man gjør i dag, dvs hvor karakteren er og hvilken retning de ser og skyter.

 

Ellers kan man bruke færre fysikk objekter, men mer avanserte som tar store mengder kalkuleringer men lite å overføre, som f.eks flytende vann og klær.

Lenke til kommentar
Det med konsekvens fysikk og eye candy fysikk, hva med egne servere for folk som har PPU?

5808105[/snapback]

 

Det største problemet er vel at komplisert ppu fysikk genererer ufattelige menger data, så bånnbredde blir et problem for online spilling.

5866704[/snapback]

 

Vil ikke fysikkberegninger og grafikk-rendering skje lokalt på maskinen? Slik at informasjon om bevegelser av karakteren og kjøretøy blir sendt til og fra server istedet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...