Kaste Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 hva synes dere om Alone in the dark spillene?? er de anbefalt? har noen noen spille som er veldig lik icewind dale og Baldurs gate. er hekte
Skurupu Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jeg har kun prøvd det originale Alone in the Dark, og jeg synes det på de tiden var veldig morsomt. Det appelerer ikke så veldig til meg akuratt nå, og hvis det er første gang du prøver det så trur jeg du vill bli skuffet. Både Icewind Dale og Baldurs Gate er knallspill. Du kan prøve å spille Neverwinter Nights, det er veldig likt begge overnevte tittler, men personlig synes jeg det var litt svakere.
Dragon Hunter Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Har spillt alle Alone in the Dark-spillene, og grafikken på 4-eren er mildt sagt flott. Alle spillene har også god musikk, god lyd, og god historie. I Alone in the Dark 3 og 4 står musikken for mye av stemningen.
Deadringer Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 har alle AintheD spillene og de anbefales. det nyeste er klart dårligst og det første er klart best.
genetex Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Du har vel prøvd ice winddale 2 da? Det er supert spill! Jeg og kompisene mine kom til en diiiiger svart drage, som vi bare en gang fikk ned til critical eller hva det het. Men klarte den aldri. Om ikke tror jeg (ps: TROR) tempel of elemental evil og divine divinety eller hva den serien heter er nokså likt. Her børr noen si om jeg har rett eller feil, fordi er absolut ikke sikker! PS: might and magic 6,7 og 8 er utrolig gode spill, men man ser fra øynene til partyet ditt (4 folk), og man ser på en måta fra bare en person, men styrer fire. Vertfall noen av verdens beste spill might and magic serien.
dapre Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 (endret) hva synes dere om Alone in the dark spillene?? er de anbefalt? har noen noen spille som er veldig lik icewind dale og Baldurs gate. er hekte 5221239[/snapback] Alone in the dark 1-3 har mildt sagt ELENDIG grafikk etter dagens standard. Det var revolusjonerende i sin tid, men tror neppe at dagens ungdom/voksne har interesse av å i det hele tatt spille igjennom et spill med så fæl grafikk. Spesielt eneren var uhyre spennende og flott i sin tid. Historiemessig holder det sikkert fremdeles mål, bare så synd (?) at grafikken blir en så stor skuffelse. Har bare spillt demoen av nummer 4. Helt anderledes grafikk. Ikke noe revolusjon her heller, men MEGET pent å se på likevell. Statiske nydelige bakgrunner, og 3person look i moderne og pen 3D. Men ikke noe doom3 standard. Trenger heller ikke være det. Stemningsfullt. Kunne aldri tenkt meg å re-spille Aitd1-3, uansett hvor flotte de var i sin tid. Lar dem hvile i fred, og tenker på hvor fantastiske de var den gang. Ingen vits å ødelegge det minnet. Mvh, Dapre Endret 28. november 2005 av dapre
Skurupu Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Om ikke tror jeg (ps: TROR) tempel of elemental evil og divine divinety eller hva den serien heter er nokså likt. Her børr noen si om jeg har rett eller feil, fordi er absolut ikke sikker! 5222530[/snapback] Temple of Elemental Evil er veldig likt Baldurs Gate og Icewind Dale. Og er også satt til Forgotten Realms. Personlig synes jeg det var alt for ensformig og jeg ga fort opp. I tillegg var det utrolig vanskelig. Jeg er lang erfaring med akuratt denne typen spill, og jeg spiller alle jeg kommer over, men alikevell slet jeg fælt med å mestre ToEE.
Dragon Hunter Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 (endret) hva synes dere om Alone in the dark spillene?? er de anbefalt? har noen noen spille som er veldig lik icewind dale og Baldurs gate. er hekte 5221239[/snapback] Alone in the dark 1-3 har mildt sagt ELENDIG grafikk etter dagens standard. Det var revolusjonerende i sin tid, men tror neppe at dagens ungdom/voksne har interesse av å i det hele tatt spille igjennom et spill med så fæl grafikk. Spesielt eneren var uhyre spennende og flott i sin tid. Historiemessig holder det sikkert fremdeles mål, bare så synd (?) at grafikken blir en så stor skuffelse. Har bare spillt demoen av nummer 4. Helt anderledes grafikk. Ikke noe revolusjon her heller, men MEGET pent å se på likevell. Statiske nydelige bakgrunner, og 3person look i moderne og pen 3D. Men ikke noe doom3 standard. Trenger heller ikke være det. Stemningsfullt. Kunne aldri tenkt meg å re-spille Aitd1-3, uansett hvor flotte de var i sin tid. Lar dem hvile i fred, og tenker på hvor fantastiske de var den gang. Ingen vits å ødelegge det minnet. Mvh, Dapre 5222756[/snapback] Grafikk er ikke alt. Spillet har musikk og historie som overgår de fleste nye spill i dag. Synd at det ikke er det som får et spill til å selge (alle GTA-spillene unntatt SA har elendig historie). EDIT: Det skulle bare mangle at Alone in the Dark 3 (som ble sluppet i 1994) har dårlig grafikk etter dagens standard. Endret 28. november 2005 av superseven
Kaste Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Om ikke tror jeg (ps: TROR) tempel of elemental evil og divine divinety eller hva den serien heter er nokså likt. Her børr noen si om jeg har rett eller feil, fordi er absolut ikke sikker! 5222530[/snapback] Temple of Elemental Evil er veldig likt Baldurs Gate og Icewind Dale. Og er også satt til Forgotten Realms. Personlig synes jeg det var alt for ensformig og jeg ga fort opp. I tillegg var det utrolig vanskelig. Jeg er lang erfaring med akuratt denne typen spill, og jeg spiller alle jeg kommer over, men alikevell slet jeg fælt med å mestre ToEE. 5222919[/snapback] PENT, men du/dere andre gode Forgotten Realms spill på lager? liker, spess icewind dale, har ice 1 og 2 pluss heart of winter, er det andre expensojns pakker ute til disse, har alle BG spillene s til pc og. expensojns=sikkert skreve feil
-=nibbler=- Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Temple of Elemental Evil er veldig likt Baldurs Gate og Icewind Dale. Og er også satt til Forgotten Realms. Hmm... Hvis min geekkunnskap er korrekt er vel Temple of Elemental Evil, Grayhawk og IKKE Forgotten Realms. Men uansett et meget godt spill, og et deilig turbasert kampsystem som er oss terning-rollespill-geeks verdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå