griffin95 Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Noen som vet om rattet til Driving Force Pro til PS2 passer til Xbox360. For da løper jeg enda fortere til Elkjøp før de åpner i dag..............siden de hadde en hyggelig pris på bundel pakke.................(men det er altid et men om de har fått den inn ). Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Teknisk sett vil den passe, siden den kobles i via en USB kabel, har dette rattet selv, og det funker jo til PC vet jeg, så håper at rattet kansje funker på Xbox 360 også, men det finner jeg vel ikke ut før 2 desember. Lenke til kommentar
kjakangund Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Detta har jeg også lurt en del på. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe noen xbox 360 2. des, så det hadde vært morsomt om noen kunne prøve, og fortelle oss hvordan det gikk. Hadde eventuelt vært et stort +. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 mener bestemt at ekstrautstyr må godkjennes med en eller annen kode fra microsofts hold, men mulig jeg tuller. Det er viktig å huske på at xbox360 ikke er en datamskin med OS (ok den er jo det, men ikk helt:), så du vil vel mangle driverne til rattet Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Rattet som det er snakk om her funket uten at jeg måtte installere driverne husker jeg, men vet ikke om det var helt optimalt, uansett hvis jeg får tak i Xbox 360 på fredagen skal jeg teste med rattet og si ifra her =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå