Gå til innhold

kan jeg klare å bytte kabinett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en første gang for alt, så det burde ikke være noen problemer å bytte kabinett, sålenge du tar deg god tid og husker å ikke bruke makt. Det kan være mange små skruer som gjør at ting sitter fast, så ikke bruk makt! En annen ting er at du kanskje burde tegne opp på et ark hvilke ledninger som skal til de forskjellige steder. Men husk at du lærer så lenge du lever, og at du kan komme hit hvis det er noe du lurer på.

Lenke til kommentar
Bare pass på statisk elektrisitet så! Ta på noe metallgreier elns før du begynner å rote med hw'en, eller kjøp et antistatisk armbånd. Burde gå fint!

5216283[/snapback]

det skjønte jeg lite av ;)

 

 

 

 

Jeg skal kjøpe tsunami dream og der står det at det er noe usb, firewire og lyd greier forran på kabinettet, men det er det ikke på mitt nå.....hva gjør man da? (har vanli netshop kabinett)

Lenke til kommentar
Bare pass på statisk elektrisitet så! Ta på noe metallgreier elns før du begynner å rote med hw'en, eller kjøp et antistatisk armbånd. Burde gå fint!

5216283[/snapback]

det skjønte jeg lite av ;)

 

 

 

 

Jeg skal kjøpe tsunami dream og der står det at det er noe usb, firewire og lyd greier forran på kabinettet, men det er det ikke på mitt nå.....hva gjør man da? (har vanli netshop kabinett)

5216608[/snapback]

 

Det er bare tilkoblinger på kabinettet. Hovedkortet ditt må ha disse tilkoblingene om du skal få brukt det, noe det sikkert har.

Lenke til kommentar
Bare pass på statisk elektrisitet så! Ta på noe metallgreier elns før du begynner å rote med hw'en, eller kjøp et antistatisk armbånd. Burde gå fint!

5216283[/snapback]

det skjønte jeg lite av ;)

 

 

 

 

Jeg skal kjøpe tsunami dream og der står det at det er noe usb, firewire og lyd greier forran på kabinettet, men det er det ikke på mitt nå.....hva gjør man da? (har vanli netshop kabinett)

5216608[/snapback]

 

Det er bare tilkoblinger på kabinettet. Hovedkortet ditt må ha disse tilkoblingene om du skal få brukt det, noe det sikkert har.

5216741[/snapback]

har gigabyte K8 Triton pci express dual channel ddr400 og har ikke peiling på hva det støtter...

Lenke til kommentar

letteste for å unngå statisk elektrisitet er vel å jorde seg før man begynner, dvs ta på ramma på kabinettet idet man skrur av strømmen bakpå PSU og trekker ut kabelen ;)

 

Det vanskeligste (eller iallefall det som medfører mest "svette" for min del er montering av kjøler på CPU. Ettersom du som jeg forstår allerede har den montert på det hk du skal transplantere, så er 90% av den vanskelige jobben gjort allerede. finn frem manualer, gå sakte fram og nøl ikke med å spørre om hjelp på diverse steder (som her), så går det nok fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...