Gå til innhold

Sliter med å få Repair points i BF2


Anbefalte innlegg

Topicen sier alt.

Jeg har prøvd alt. Sittet i fult helikopter og reparert mye og lenge. Jeg har reparert artilleri, radar og UAV. Jeg reparerer TANKS og andre ting.

får jeg noe repair points NEI! :no:

Hvordan i huleste skal jeg få poengene da? Er det noe her jeg ikke vet om ?

er det noe "triks" jeg kan ta for å få poeng. Eller er det noe som er bedre og reparere en andre ting ? jeg er rett og slett helt LOST og trenger hjelp. :yes:

Så hvis noen kunne forklare meg hva som skal til, så hadde det vert fint :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det regnes vel under pointfarming....

Min varierer litt, etter patchen får jeg gjerne poeng rett før artilleriet er ferdig reparert, før måtte jeg fikse noe annet i et par sek. for at jeg skulle få noe.

Forøvrig burde det være flere poeng både for å sprenge og reparere "commander toys."

Lenke til kommentar

du må heale/reparere X prosent av health på person/kjøretøy.

disse er kumulative d.v.s. du ha en egen prosentbar på hver kjøretøy/person, slik at du kan heale en mann 20% en gang og bare trenge å heale 80% neste gang (selv etter du eller han har død imellomtiden) for å få poeng neste gang... Regner med det samme gjelder med kjøretøy og slikt.

Lenke til kommentar
skal prøve det med båten i morra, og tro meg jeg driter i det om det er laimt, jeg har prøvd flere timer medfå  repair points, hehe.

Håper dette går da, må vel såfall kjøre båten på land da ? dårlig med skyting når du er på svøm hehe

5239943[/snapback]

 

 

du kan vel ta tertiærposisjon på den da..dvs. passasjer? da kan du skyte på båten med våpen regner jeg med?

Lenke til kommentar
skal prøve det med båten i morra, og tro meg jeg driter i det om det er laimt, jeg har prøvd flere timer medfå  repair points, hehe.

Håper dette går da, må vel såfall kjøre båten på land da ? dårlig med skyting når du er på svøm hehe

5239943[/snapback]

 

Det går an å skyte på båten der den ligger for så å sette seg i den og repaire vel...

Evt krasje en masse med båten for deretter og sette seg i den og repaire.

Lenke til kommentar

Mr.Lee er inne på noe. Så vidt jeg har erfart, må du reparere eller heale en verdi som tilsvarer 100% av en persons eller et kjøretøys "helse" før du får poeng, og da er det snakk om 100% uavhengig av hvem du gir helse til eller hva du reparerer. Det betyr at om jeg gir en medpack til en på mitt lag som er på 60% må jeg heale han - eller en annen person 40% før jeg får heal poeng. Jeg har inntrykk av at det fungerer tilsvarende for kjøretøy også.

 

En annen viktig ting å huske på når det gjelder reparering spesielt er at dersom du reparerer kjøretøy må det sitte en annen fra ditt land i kjøretøyet for at repareringen din skal telle mot 100%-potten din. Jeg har aldri fått repair points for eget kjøretøy når jeg som eneste person i kjøretøyet har hoppet ut for å fikse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...