Gå til innhold

Kameo: Elements of Power


Merlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg syns det er et barnslig drittspill så har jeg ikke noe mot å si det. Jeg syns det er voksent å si meningen sin uansett hva den er. Hvis noen blir støtt av at jeg "fornærmer" yndlingsspillet dems så er det vedkommende som har et problem.

5222159[/snapback]

 

Ja, for all del. Du får si det du vil. Men jeg tar deg ikke seriøst når du sier det på den måten. Det er mange som har sakt de ikke liker spillet, med de har sakt det på en skikkelig måte.

 

Og nei, det er ikke favorittspillet mitt. Kan godt hende konklusjonen min blir at dette var pengene ut av vinduet.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke opptredt fornærmende mot en eneste person. Jeg sa meningen min om et spill. Slutt å grin og ikke vær så hårsåre. Og drit i å lek moderator, la dem gjøre jobben sin, la dem fortelle meg hva jeg kan og ikke kan skrive.

Endret av Wize
Lenke til kommentar
Tydeligvis mange her som tar et spill litt vel nært hjerte, når dere blir fornærma over at jeg syns det er et barnslig drittspill. Det er min mening, lev med det. Det er lov å uttrykke meningene sine på et offentlig forum. Liker du ikke det, så hold deg unna.

5222082[/snapback]

Du har nå all rett til dine egne meninger, det er bare måten du uttrykker deg på som får enkelte til å mene at du ikke har passert alderen der alt barnslig er teit. Om det stemmer eller ikke bryr meg personlig veldig lite. Som sagt, du får mene hva du vil og uttrykke deg som du vil. Du bør allikevel være obs på at måten du uttrykker deg på vil ha veldig mye å si for hvor mye andre bryr seg om det du sier.

 

[teskje]

Når det gjelder din mening om at det er et barnslig drittspill har jeg ikke sett et eneste svar som skulle tyde på at noen føler seg fornærma (hvorfor i all verden skulle de det?). Det noen har reagert på er at du omtaler det nettopp som et "barnslig drittspill". Uttrykksmåten tilsier at du ikke er så gammel selv (neppe 50, for å si det sånn). Det høres ut som om du er et sted mellom 14 og 20, en alder jeg selv kan huske å ha hatt sånne meninger.

[/teskje]

 

Og basert på noen av svarene fra dere så har jeg bare fått bekrefta at det er nok av folk som mener at man ikke er voksen hvis man ikke liker barnslige spill. Bra jobba.

5222082[/snapback]

Det som er bra jobba her er at du har klart å tolke svarene dit hen. Jeg foreslår at du leser det som er blitt skrevet om igjen med et litt mer åpent sinn hvor du samtidig forteller deg selv at "ingen er ute for å ta meg".

 

Kanskje jeg er litt spydig nå, men såpass bør du tåle på et offentlig forum. Liker du det ikke, tja... tror du jeg bryr meg noe om det?

 

Uansett, er det en ting jeg er sikker på så er det at noen her vil elske Kameo og spille det igjennom i løpet av en helg for så å invitere venner for coop-spilling. Like sikker er jeg på at det er flere enn deg som synes at man burde holde seg for gode for sånne spill. Personlig mener jeg at "barnslige drittspill" kan være riktig så koselige å spille så lenge historien holder mål og har litt høyere nivå enn Teletubbiene for å sette det på spissen.

Lenke til kommentar

Kjære baltie, og alle dere andre, hva med å heller akseptere at folk er forskjellige? At folk har sine egne måter å uttrykke seg på om sin egen smak. Er jeg negativ til noe så uttrykker jeg meg negativt.

 

Det er forresten ikke jeg som ødelegger denne tråden med en patetisk diskusjon om spillet er barnslig eller ikke, om jeg er barnslig eller ikke. Jeg kom med en liten kommentar til spillet og det ballet på seg med svar som om jeg hadde uttrykt noe blasfemisk.

 

Hva med å heller ro seg tilbake til trådens kjerne eller hva? Fokuser på om Kameo er et godt spill eller ikke.

 

Tror du det er uten grunn at nesten alle omtaler hittil har uttrykt skuffelse over spillet? Ser ut som mange har blitt ført bak lyset med hensyn til hva dette spillet er, noen har tydeligvis håpet på et Zelda-like adventure-spill. Når det i realiteten ikke er noe annet enn en slags Ratchet & Clank med bedre grafikk.

 

Man gjør meningsløse oppgaver som å rulle rundt i en piggball... Dette er et spill lagd for dem som ikke bryr seg om seriøsitet, story og mening. Flott for noen at dette konseptet er attraktivt, men betyr det at jeg må like det? Nei.

Endret av Wize
Lenke til kommentar

Du må få syns akkuratt hva du vil om Kameo, men når du utrykker deg på en sånn måte, så er det ikke rart at de som faktisk synes det er et bra spill føler at du kaller dem barnslige drittunger og reagerer på det.

 

Om jeg kaller BF2 et psychonazi homospill (gjør ikke det altså:)), så vil de som liker det ta det som at du kritiserer dem og ikke spillet, sånn er det bare.

 

Du må også tåle at andre reagerer på dine meninger

Lenke til kommentar
Kjære baltie, og alle dere andre, hva med å heller akseptere at folk er forskjellige? At folk har sine egne måter å uttrykke seg på om sin egen smak. Er jeg negativ til noe så uttrykker jeg meg negativt.

Takk, dette var en posting fra deg som var verdt å lese. Når det gjelder "folk er forskjellige" tror jeg det er noe du kan grunne litt på også. :)

 

Ad "blasfemisk". Den første kommentaren din var nå "grei nok". Men så klarte du å tenne på alle pluggene på noen av svarene du fikk uten at jeg helt skjønte hvorfor du gjorde det.

 

Hva med å heller ro seg tilbake til trådens kjerne eller hva? Fokuser på om Kameo er et godt spill eller ikke.

 

Tror du det er uten grunn at nesten alle omtaler hittil har uttrykt skuffelse over spillet? Ser ut som mange har blitt ført bak lyset med hensyn til hva dette spillet er, noen har tydeligvis håpet på et Zelda-like adventure-spill. Når det i realiteten ikke er noe annet enn en slags Ratchet & Clank med bedre grafikk.

Personlig er jeg blitt mer tvilende til spillet etter å ha lest forskjellige anmeldelser, men jeg kommer nok til å kjøpe spillet fordi det tross alt er det eneste av den typen til Xbox 360 ved launch, og jeg er en av de raringene som syntes Ratchet & Clank var artig og vel verdt både penger og tid.

 

Man gjør meningsløse oppgaver som å rulle rundt i en piggball... Dette er et spill lagd for dem som ikke bryr seg om seriøsitet, story og mening. Flott for noen at dette konseptet er attraktivt, men betyr det at jeg må like det? Nei.

5222329[/snapback]

Vær litt forsiktig med retorikken der, det finnes flere nyanser enn det du skisserer. Jeg for min del bryr meg veldig mye om story og mening og er for meg det som skiller mellom helt greie og virkelig gode spill. Allikevel kan jeg ha mye glede av "helt greie" spill. Seriøsitet? Nja, bryr meg ikke så veldig mye om det, det får jeg nok av i livet ellers.

 

Hvordan Kameo kommer til å plassere seg vet jeg ikke. Mistenker at storyen er så-som-så (er ofte det i plattformlignende spill) og at meningen neppe er dypere enn badekaret mitt. Så for meg ser dette ut til å bli et "helt greit" spill som jeg kan komme til å ha en del glede av. Ser absolutt ikke for meg at det kommer til å toppe noen av mine "10 beste"-lister.

Lenke til kommentar

Jeg synest Wize her kan si det han vil om det, om han synest det er et barnslig drittspill, så er det slik han mener det. Noen synest kanskje det var unødvendig å komme med slikt "språk" jeg synest ikke det. Jeg takker heller Wize, som her reddet meg fra å kaste vekk penger på dette spillet. Jeg var ganske sikker på dette var et zelda lignende spill, men det var det altså ikke.

 

Håper flere som troode det samme som meg leser denne tråden med barnselige og meningsløse poster :tease:

Lenke til kommentar
Wise: Siden du har Xbox360 hjemme og har runnet Kameo kan du jo skrive en leseromtale på gamer.no?

5223854[/snapback]

 

Jeg tror ikke han anmelder for gamer.no

 

Han har derimot skrevet en fin anmeldelse av Perfect Dark Zero (terningkast 5) for IT-avisen. Jeg hørte forresten forrige podcast de hadde, og da nevnte han at Kameo var utrolig skuffende. Han sa det begynte lovende, men at det var ren nedoverbakke etter det.

 

Personlig gleder jeg meg fortsatt stort til spillet, og "velger" ( :p ) å høre på teamxbox.com (8.8 av 10) og gamespot (8.7 av 10)

Lenke til kommentar

Når jeg hører "barnslig drittspill" tenker jeg fort på meninger som fanboys har om Nintendo... hehe. Viser bare hvor lite gjennomtenkt meningen om et spill er.

 

Men nok om det. Skal uansett få tak i spillet for det virker som et spill for meg. Det er liksom noe med leveldesignet og arkitekturen i spillet som appelerer. Nå virker det som Rare har fått problemer i de siste årene med å lage en god tittel på samme nivå som SNES og N64 dagene. Selv tror jeg ikke Kameo er en tittel som plasserer de tilbake på tronen akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...