Gå til innhold

Kameo: Elements of Power


Merlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd det enda, men skal ha det. Liker adventure spill, og det har blitt en tradisjon å kjøpe meg et slikt spill til juleferien:D

 

Spillet ser helt fantastisk ut, og det er jo denne typen spill Rare er kjent for. Begge spillene fra Rare havner nok i handlekurven min

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Ja... det er helt sinnsykt hvor mye bedre blir når de slenger på litt bump-mapping, noen flere personer på skjermen samtidig og *fantastisk* karakter design. Forrige generasjon har vel egentlig ingenting å stille opp med mot det her.

 

Forbanna nyskapende er det også.

 

Extra pluss i boka må vel Kameo også få for den lekkre plastikk følelsen som preger figurene, og spillet generelt.

 

:thumbup:

Endret av o0Hawk0o
Lenke til kommentar
Ja... det er helt sinnsykt hvor mye bedre blir når de slenger på litt bump-mapping, noen flere personer på skjermen samtidig og *fantastisk* karakter design. Forrige generasjon har vel egentlig ingenting å stille opp med mot det her.

 

Forbanna nyskapende er det også.

 

Extra pluss i boka må vel Kameo også få for den lekkre plastikk følelsen som preger figurene, og spillet generelt.

 

:thumbup:

5213010[/snapback]

 

Uuuuhuu.. For hvor mange spill er nyskapende i våre dager? Og slik har det alltid vært. Lanseringstitlene til en konsoll har nesten alltid vært preget av et lite ''vis va konsollen er god for og drit i alt annet''!

 

Og hva er gale med en plastikk-look på et slikt spill? Jeg går utifra at figurer av plast passer bedre til spill som Doom3, Quake4 ol.

 

Nå var ikke xbox overlesset av gode platform/adventure spill, så at det kommer slike spill er bare positivt for konsollen. Xbox selger bedre om den har et variert spillutvalg, enn bar ''voksenspill''.

 

Men, mne.. Alle kan ikke like alt ;)

Lenke til kommentar
Da er du sikkert et barn også :p

For Kameo - det sugde... Fatter meg ikke på alle dere som vil ha det egentlig, kjøp heller pdz eller pgr3! Spar penga. Veldig barnslig spill spør du meg.

 

Men, meninger er meninger ;)

5212839[/snapback]

 

Det jeg gleder meg mest til med Kameo er å rulle rundt som den der ballen med pigger. Det var gøy.. Huuiiiii!!

 

Men uansett, det at et spill passer for barn ekskluderer ikke voksne på noen som helst måte, slik som mange tror. Det MÅ ikke være vold, sex eller råkjøring i et spill for at voksne skal kunne spille det. Du kan vel like en Disney/Pixar-film eller lese et Donald selv om du er gammel mann?

 

Ellers kjøper jeg nok Perfect Dark Zero også, men bilspill klarer jeg meg uten.

Lenke til kommentar

Ja, dessverre er ikke alt like nyskapende som det kanskje skulle være, men en ting er sikkert: Monopol greiene til EA og Microsoft er noe jeg aldri kommer til å slenge meg på. Nyskapende ideer blir presset ut av disse selskapene, og vi kan se på spillene deres at det ikke finnes nyskapende. Microsoft eier Rare, og derfor snakker jeg om "microsoft" sine spill bare for å greie ut om det.

Lenke til kommentar
Ja, dessverre er ikke alt like nyskapende som det kanskje skulle være, men en ting er sikkert: Monopol greiene til EA og Microsoft er noe jeg aldri kommer til å slenge meg på. Nyskapende ideer blir presset ut av disse selskapene, og vi kan se på spillene deres at det ikke finnes nyskapende. Microsoft eier Rare, og derfor snakker jeg om "microsoft" sine spill bare for å greie ut om det.

5213134[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan sidestille Microsoft/Rare med EA.. Hverken Microsoft eller Rare kommer i nærheten av den grad EA pumper ut kjipe spill..

Lenke til kommentar
Da er du sikkert et barn også :p

For Kameo - det sugde... Fatter meg ikke på alle dere som vil ha det egentlig, kjøp heller pdz eller pgr3! Spar penga. Veldig barnslig spill spør du meg.

 

Men, meninger er meninger ;)

5212839[/snapback]

Ja, vi har alle våre meninger. Jeg for min del er tobarnsfar, og når du har sett altfor mange timer Teletubbiene sammen med guttene, blir spill på nivå med Kameo akkurat passe. ;)

 

Det siste året har jeg spilt spill som Fahrenheit, F.E.A.R., Resident Evil 4, GT4, WRC4 ooog Ratchet & Clank 3, Jak 3 og Sly 2. Alle veldig bra spill, men jeg må ærlig innrømme at jeg fikk vel så mye glede av de tre siste (barnlige plattformspill) som de andre spillene. ;) Og jeg driver ikke å lusker rundt i parker, og i sandkassa er jeg kun sammen med mine barn. På den annen side er det enda veldig mange år igjen til jeg blir 50. :) Uansett, det kan være befriende å ikke måtte forholde seg til "voksne" tema hele tiden, bare slippe løs litt barnslig spilleglede. Og ikke minst, slike barnslige spill er noe jeg kan ta fram i ledige stunder mens barna er våkne. Resident Evil 4 er ikke like egnet i så måte, kan man trygt si. ;)

 

Den 2. desember skal jeg kjøpe Xbox 360 og det er 90% sannsynlig at det er Kameo og PGR3 som får bli med hjem. Så kan jeg spille litt i jula uten å være bekymret for barnas psykiske helse om de skulle gløtte på skjermen eller ha lyst til å "gjøre sjøl". ;)

Lenke til kommentar
En er ikke voksen før en innrømmer at en er barnslig;)

5213405[/snapback]

 

Så du mener at vi som ikke liker sånne barnslige drittspill ikke kan være voksne? Du er vel også av de som mener at de som ikke liker homser eller er homofobe faktisk er homoer og? Den som kaller andre dumme er dum sjæl?

Endret av Wize
Lenke til kommentar
En er ikke voksen før en innrømmer at en er barnslig;)

5213405[/snapback]

 

Så du mener at vi som ikke liker sånne barnslige drittspill ikke kan være voksne? Du er vel også av de som mener at de som ikke liker homser eller er homofobe faktisk er homoer og? Den som kaller andre dumme er dum sjæl?

5215030[/snapback]

 

Oj.. Noen som føler seg truffet her? Det innlegget var ment som en spøk.

Lenke til kommentar
En er ikke voksen før en innrømmer at en er barnslig;)

5213405[/snapback]

 

Så du mener at vi som ikke liker sånne barnslige drittspill ikke kan være voksne? Du er vel også av de som mener at de som ikke liker homser eller er homofobe faktisk er homoer og? Den som kaller andre dumme er dum sjæl?

5215030[/snapback]

 

Du må ikke nødvendigvis like Kameo, men bare det at du kaller det et "barnslig drittspill" sier litt..

Lenke til kommentar
En er ikke voksen før en innrømmer at en er barnslig;)

5213405[/snapback]

 

Så du mener at vi som ikke liker sånne barnslige drittspill ikke kan være voksne? Du er vel også av de som mener at de som ikke liker homser eller er homofobe faktisk er homoer og? Den som kaller andre dumme er dum sjæl?

5215030[/snapback]

Lol :) rolig nå

Men tenk over hva du sier. Du er ekstremt fordomsfull, "barnslige drittspill". Det sier jo igrunn det meste om hvor voksen du er.

 

Det er ganske rett som Prebo sier. Det er en periode i tenårene at alt som overhode virker litt tegneserie aktig må være noe barnslig dritt, og at dette er de langt for voksne til å bli sett i nærheten av. Syns synd på de personene som er slik, for spill som Ratchet & Clank, Jak & Daxter, Zelda og Mario spillene, og nå Kameo, er fantastisk underholdende spill. Men så er det den stakkarslige gjengen som er for barske til å spille platformspill, og for unge til å kjøpe GTA spillene, så er jo selvsagt det "som er litt mer på kanten" mye kulere og mye "voksnere".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...