ATI vs GeForce Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Slik ser det ut i Most Wanted: Men det også slikt i Farcry, ekstremt lyst på noen steder. Blir vel å få oppleve dette i andre spill senere også. Noen som har/hatt det samme problemet? Endret 26. november 2005 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Tror det heter overbright. Skru det av i options og se om det blir noe bedre... Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 prøv også og sett visual treatment på low. da forsvinner det som får det til å se veldig "gult" ut, hos meg ble det seenes litt mer ekte ut da Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 det er en effekt som skal få deg til å tro at de er sterkt sollys Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 26. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 (endret) det er en effekt som skal få deg til å tro at de er sterkt sollys 5210356[/snapback] Tror neppe det er det! Edit: Prøvde å slå av overbright men det forsvant ikke. Endret 26. november 2005 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Vel... Har du hørt om HDR? Altså en egen måte og skape "ekte" blendet sollys i spill som du finner her ute i real life.. Nvidia reklamerte jo med dette `The Power Of 3` Der blant annet HDR er Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Sånn der ser det ut hos meg også i NFS Most Wanted. Det skal nok være sånn. Som DArkwIng sier er det en effekt som skal få deg til å tro at de er sterkt sollys. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 26. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Det er jo sånn i Farcry også, men hos broren min som har et X800 Pro har ikke sånt! Det ser myyyye finere ut hos han... Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Synes effekten er skamfet jeg, når du må tilpasse kjøreruter etter været but; my opinion Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Det er jo sånn i Farcry også, men hos broren min som har et X800 Pro har ikke sånt! Det ser myyyye finere ut hos han... 5212124[/snapback] Du må oppdatere far cry med de seneste patchene, da forsvinner problemet. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 prøv også og sett visual treatment på low. da forsvinner det som får det til å se veldig "gult" ut, hos meg ble det seenes litt mer ekte ut da 5210311[/snapback] Eg støtter denne! Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 26. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Slo av visual treatment, da ble det borte men da ble grafikken littegranne dårligere og samtidig bel den mørke blåfargen på biln skikkelig blå... Men resten kjører jeg på fullt... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Vel... Har du hørt om HDR? Altså en egen måte og skape "ekte" blendet sollys i spill som du finner her ute i real life.. Nvidia reklamerte jo med dette `The Power Of 3` Der blant annet HDR er 5211258[/snapback] Dette er ikke HDR, men en "standard" bloom/overbright effekt. Overdrevet bloom og "shinyshine" er visnok veien å gå i dag. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Det er jo sånn i Farcry også, men hos broren min som har et X800 Pro har ikke sånt! Det ser myyyye finere ut hos han... 5212124[/snapback] Jeg tror det er fordi X800 ikke støtter SM3.0. Hvis man ikke overdriver bloom effekten så vanvittig som man gjør i de fleste av dagens bloom-spill tror jeg det kan bli veldig bra. Nuvel. Dessuten synes jeg NFS:MW grafikkmotoren er skikkelig crap. Uansett hva jeg stiller på blir det aldri helt jevnt. Selv om fraps viser 70-80fps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå