Gå til innhold

1 time 35 min fra første slag på giant til Ragnar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

sykt, rett og slett sykt

edit: Hvordan i ****** gjorde dere det med resting o.l ? dere måtte jo ha 0 downtime og slikt...

Endret av Blazter
Skrevet (endret)
sykt, rett og slett sykt

edit: Hvordan i ****** gjorde dere det med resting o.l ? dere måtte jo ha 0 downtime og slikt...

5207780[/snapback]

Null downtime. Jeg, hunter, pullet shazzrah da vi hadde geddon på 10%. Pet pull ftw :p

Vi hadde grouploot. De som need, trykte need. Resten passet. Og enchanterene trykte alltid greed. En boss døde, vi sprang videre mot neste mob.

Endret av Radhoo
Skrevet
sykt, rett og slett sykt

5207780[/snapback]

Null downtime. Jeg, hunter, pullet shazzrah da vi hadde geddon på 10%. Pet pull ftw :p

Vi hadde grouploot. De som need, trykte need. Resten passet. Og enchanterene trykte alltid greed. En boss døde, vi sprang videre mot neste mob.

5207823[/snapback]

Herregud det der var villt. hvordan får dere nok mana til å heale osv da?

Skrevet

Dette er noe av det sykeste jeg har vært med på i WoW så langt iallefall.

Med tanke på at vår forrige rekord var 2t 43min, så kan man kalle det en helt OK forbedring, uten å ta i for mye.

:w00t:

Skrevet
Herregud det der var villt. hvordan får dere nok mana til å heale osv da?

5207837[/snapback]

Judgement of wisdom, blessing of wisdom, major mana, night dragons breath. Alt som kunne gi oss mana. Hehe. Drikke 1/6 av flaska mellom pullsene osv osv

Skrevet

Tor vi sier jeg lager filmen slik : Speeder opp 200% mellom bossene, 100% fart på bosser - timeren synlig øverst på skjermen under hele runnet, samt ingen kryssklipp.

Om det går bra :) Blir uansett mye å uploade på 2mbiten :/ hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...