Gå til innhold

Tidenes Norske Sang Kåret


Nidhogg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
P3s lyttere er en masse, dertil er lista slik som den er. Hadde jeg sett 3rd & the Mortal, Høst, Kjøtt, Red Harvest, In the Woods etc. ville jeg gnidd meg i øyne, klypet meg i arma ville jeg ha gjort hvis jeg så Arne Nordheim på lista.

 

Kan ikke forvente at f.eks en låt som "Light of Day, Day of Darkness" er å finne på en slik liste :!:

5211456[/snapback]

Red Harvest = Tidenes norske :D "you crack me up"

selv om det suger, så fortjener de litt ros siden de bidrar på skiva "A Norwegian Tribute To The Ramones: Leaving Home".

 

og Kjøtt er på lista med sangen "Jeg gleder meg til år 2000", selv om jeg liker best "Nå vil jeg ikke leke med teitinger mer"

Endret av Nidhogg
Lenke til kommentar
Norsk black metal er ikke på listen fordi det ikke regnes som popmusikk av NRK.

 

I mine øyne burde minst 3-4 sanger på topp10 vært black metal, da det er vår fremste musikksjanger internasjonalt.

 

 

5208851[/snapback]

 

And I shall agree!

 

EDIT: Tenkte det var på sin plass med denne, TV2 riktignok som nesten begikk en liten tabbe

 

DB skulle skvises fra Spellemannshowet

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Red Harvest = Tidenes norske  :D  "you crack me up"

selv om det suger, så fortjener de litt ros siden de bidrar på skiva "A Norwegian Tribute To The Ramones: Leaving Home".

Ja, folk er forskjellige... hørt skiva "There's Beauty In The Purity Of Sadness" forresten? Låter som Wounds, Naked og Mastodome er rett og slett meget gode i både norsk og internasjonal industriell metal sammenheng.

 

Jim Bergsten (a.k.a. Ofu Kahn) har følgende kommentar på listen:

post-15775-1133098139_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Red Harvest = Tidenes norske  :D  "you crack me up"

5211688[/snapback]

Haha, ja. Er jo seff kun rølperåkk og skitne underbukser som er bra! Det som er ekte kvalitet!

It is the law!

5214176[/snapback]

Japp! Og bra er det...Kunne aldri tenkt meg et Black Metal band over DumDum Boys og Jokke.

Satyricon - Fuel for Hatred er på lista faktisk. Selv om de har en del bedre sanger som Hvite krists død og Havoc Vulture, så er sikkert Fuel For Hatred den BM sangen som er "lettest" å like hvis man aldri har hørt på slikt før.

Endret av Nidhogg
Lenke til kommentar

Denne listen er jo ikke lansdekkende en gang. Bor du i ett høl på vestlande eller i havgapet utenfor "doggerbankene" ved lofoten finnes ikke p3 i "luftens" Mhz. Blir jo bare p3 lyttere som får med seg dette og dermed ikke Tidenes når ikke alle får\kan delta. Opplåst meningsmåling spør du meg. Dette kunne p3 ha spart seg for.

Lenke til kommentar
Denne listen er jo ikke lansdekkende en gang. Bor du i ett høl på vestlande eller i havgapet utenfor "doggerbankene" ved lofoten  finnes ikke p3 i "luftens" Mhz. Blir jo bare p3 lyttere som får med seg dette og dermed ikke Tidenes når ikke alle får\kan delta. Opplåst meningsmåling spør du meg. Dette kunne p3 ha spart seg for.

5214714[/snapback]

stemmingen foregikk kun via Internett da. Dessuten var det sikkert ikke hele Norges befolkning som stemte. Var vel rundt 30.000 som stemte trur jeg.

Lenke til kommentar
Denne listen er jo ikke lansdekkende en gang. Bor du i ett høl på vestlande eller i havgapet utenfor "doggerbankene" ved lofoten  finnes ikke p3 i "luftens" Mhz. Blir jo bare p3 lyttere som får med seg dette og dermed ikke Tidenes når ikke alle får\kan delta. Opplåst meningsmåling spør du meg. Dette kunne p3 ha spart seg for.

5214714[/snapback]

stemmingen foregikk kun via Internett da. Dessuten var det sikkert ikke hele Norges befolkning som stemte. Var vel rundt 30.000 som stemte trur jeg.

5214724[/snapback]

 

Var det ikke sånn at du må ha hørt på p3 for å få det med seg?

Lenke til kommentar
stemmingen foregikk kun via Internett da. Dessuten var det sikkert ikke hele Norges befolkning som stemte. Var vel rundt 30.000 som stemte trur jeg.

5214724[/snapback]

 

Marius Strand har plaget folket til å stemme via SMS i en hel uke.

 

"Sommerflørt" er vel en konsekvens av fulltreffer i SMS-generasjonen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...