Gå til innhold

SB Audegy


Gjest Slettet+971234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+971234

Ikkje-(ikke) gidd å-(og) kritiser måten eg-(jeg) skriver på. Du fårstår ka-(hva) eg-(jeg) meine-(mener) uansett. :smile: Kan du heller ikkje-(ikke) svare på spørsmålet heller.

Lenke til kommentar

skal ikke kritisere skrivinga di, men har lyst å kommentere sig'en din litt. Reklamen du har for SW:AOTC + 'puter specsene dine tar veldig stor plass.

 

Vanlig news standard er tross alt at en sig ikke skal være mer enn 4 linjer. På BBS'er som dette pleier man vel å være mindre strict, men sånn som det er nå er faktisk sig'en veldig plagsom og den er faktisk ca 20 ganger større enn selve innlegget ditt. Du kunne ikke tenke deg å fjerne reklamen for SW:AOTC vel?

Lenke til kommentar

Kj0pte Audigy for 2 dager siden, og det er det feteste lydkortet jeg noen gang har vaert borti!

Til det der med FireWire: Ja, det er "FireWire" (SB1397 er Creative's versjon av IEEE 1394) paa ALLE Audigy kort. Den eneste forskjellen mellom modellene, er at med Platinum faar du med en ekstern boks til aa sette inn i kabinettet ditt.

Med Plantinum EX faar du en ekstern boks som du kan sette hvor pokker du vil i rommet!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-02 00:55, obi_one skrev:

Du får bedre kontakt med gull belakte kontakter, bedre lyd med store forsterkere, ol.



 

Hvis du er av dem som harnakket påstår at du hører forskjell på en lyd-kabel til 200 og en til 1000, er det nok en fordel med gull-kontakter. Vi vanlig dødlige er ikke i stand til å høre forskjell på gull-kontakter og vanlige kontakter.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-04 18:55, jhbamse skrev:

Quote:


On 2001-12-02 00:55, obi_one skrev:

Du får bedre kontakt med gull belakte kontakter, bedre lyd med store forsterkere, ol.



 

Hvis du er av dem som harnakket påstår at du hører forskjell på en lyd-kabel til 200 og en til 1000, er det nok en fordel med gull-kontakter. Vi vanlig dødlige er ikke i stand til å høre forskjell på gull-kontakter og vanlige kontakter.

Kunne ikke vært mer enig!! Get real!!

Lenke til kommentar

Har da ikke sakt at jeg er DJ....

 

Men hvis du lurer på det så har jeg hatt en god del med det å gjøre. Og hvis du lurer på om jeg bruker platespillere i tillegg så gjør jeg faktisk ikke det. For jeg har faktisk en maskin med et Audigy Player lydkort og har fått meg muligheten til å kjøre det sammen med et Live kort.

 

Og da går det så det suser med online mixing og forhåndslytting!!!!!

 

VTT er det programmet jeg bruker til det.!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...