Zindex Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Hvor finner jeg oversikt over de tegnene jeg kan bruke i navnet mitt for dette spillet?
cyberman123 Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Hvor finner jeg oversikt over de tegnene jeg kan bruke i navnet mitt for dette spillet? 5205332[/snapback] Vist du har winows XP kan du gå Start\programmer\Tilbehør\systemverktøy\Tegnkart
Zindex Skrevet 25. november 2005 Forfatter Skrevet 25. november 2005 Hvordan vet jeg hvilke jeg kan bruke for CSS?
A.J Green Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Hvordan vet jeg hvilke jeg kan bruke for CSS? 5205651[/snapback] Forventer du at vi skal ramse ned hvilke tegn som fungerer? Alvorlig talt.
A.J Green Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Seriøse innlegg takk. 5208902[/snapback] Jeg hadde også forventet det samme av deg...
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Er det ikke bare og prøve deg litt frem.... Det nå i hvert fall det jeg gjør. Er jo bare og holde inne "Shift" eller "Alt Gr" og trykke på mange taster... F.eks. ’õï▒±ý. Det er bare og holde nede "Alt" og trykke villt på Numpad tastene. Så får du en hel haug med bokstaver, tall, tegn o.l. æÔ³◄╗»♂¬
danilovic Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg vet i alle fall at disse funker: q w e r t y u i o p a s d f g h j k l z x c v b n m Q W E R T Y U I O P A S D F G H J K L Z X C V B N M 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 + ? ! < > " _ - . : + = ( ) { [ ] } Daniel
Zindex Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Ingen som postet her vet så la vær. Det er som om jeg skulle ha spurt etter melk og fått en ku i stedet for. Lavmålt.
A.J Green Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Ingen som postet her vet så la vær. Det er som om jeg skulle ha spurt etter melk og fått en ku i stedet for. Lavmålt. 5210527[/snapback] Forstår du ikke at du gjør deg selv til latter? Tror du virkelig noen har laget en liste over hvilke av de millioner av tegnene som finnes er kompatible med CS:S Jøss!
fxwz Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Tror ikke noen har tatt seg tid til å sjjekke hvilke som passer, for det er jo sykt mange tegn man finner under tegnkart, og tegnene er jo forskjellige for hver skrifttype. Du får vel bare prøve deg frem.
Zindex Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 "Forstår du ikke at du gjør deg selv til latter? Tror du virkelig noen har laget en liste over hvilke av de millioner av tegnene som finnes er kompatible med CS:S" CS:S støtter ikke forskjellige fonts, den bruker bare 1 i spillet. Hvem er det som latterliggjør seg selv - som påstår at det er millioner av tegn kompatible med CS:S? Du har med å bevise den påstanden, eller bevisst lyver du for å stille meg i dårlig lys? Sånt er det bare psykopater som gjør. "Tror ikke noen har tatt seg tid til å sjjekke hvilke som passer, for det er jo sykt mange tegn man finner under tegnkart, og tegnene er jo forskjellige for hver skrifttype. Du får vel bare prøve deg frem." Fant dette https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t412227.html Når det kun er Arial det er snakk om er listen ikke så stor at noen ikke kunne tatt seg bryet verdt å lage en oversikt, fordi det er ikke alle symbolene spillet vil godkjenne. Det er nettopp derfor jeg spør fordi jeg ikke har funnet oversikten, ennå.
fxwz Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 (endret) Noe sier meg at du har jobbet hardt for å motbevisse majoriteten! Men nå har du vel kommet til bunns i saken, så nå trengs det ikke mer diskusjon! Endret 26. november 2005 av Smallville
B4stian Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 i CS:S kan du vel bruke alle som går på vanlig norskt tastatur etter hva jeg vet, mange av de tegnene krever ALT + "en kode"...
A.J Green Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Yes, jeg er en psykopat, ikke hver dag jeg blir kalt det. Takk skal du ha.
Mala Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 (endret) OT:Å lol, komedie! Endret 26. november 2005 av Mala
xD^^ Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Haha, lurer nesten på å poste denne i gulltråd-delen av forumet.
Newt32 Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg vet i alle fall at disse funker:q w e r t y u i o p a s d f g h j k l z x c v b n m Q W E R T Y U I O P A S D F G H J K L Z X C V B N M 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 + ? ! < > " _ - . : + = ( ) { [ ] } Daniel 5210500[/snapback] Legg merke til emnetittel; "CSS navn med spesielle tegn" Fy faen. De tegnene dine er ikke mye spesiell, makan til userriøse innlegg her. Dessuten har trådstarter fått svar på spørsmålet sitt, finnes sikkert ikke en liste med hvordan tegn som funker og ikke. Da ser vi helst at du bare prøver deg fram. Tråden blir rapportert.
fxwz Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Newt32: Altså, det får vel være opp til hvert enkelt individ å avgjøre om ett tegn er spesiellt eller ikke. Og dessuten så vet vi jo ikke om Zindex har rukket å lage den listen
Newt32 Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 (endret) Newt32: Altså, det får vel være opp til hvert enkelt individ å avgjøre om ett tegn er spesiellt eller ikke. Og dessuten så vet vi jo ikke om Zindex har rukket å lage den listen 5212068[/snapback] Hver enkelt burde klare å tenke litt logisk. Daniel undervurderte jo trådstarter med å poste alle de grunnlegende tegnene man har på et tastatur. Altså di alle burde kunne klare å lage med et vanlig norsk tastatur... Zindex må vite hvordan tegn han har løst til å bruke, så burde han teste det ut og se om de funker. Det er vel den letteste fremgangsmåten. Endret 26. november 2005 av Newt32
Anbefalte innlegg