wil Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Hei. Jeg leter etter et program som klarer å lese .dat filer eventuelt klarer å pakke den ut. Har nemmelig en .dat fil på over 400 kb som jeg kunne tenkt meg å sett innholdet i, men får det liksom ikke til. Har sett at det kanskje går an å med Notepad men. Noen som vet? Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 .dat filer kan åpnes i notepad Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 En .dat fil kan være alt mulig rart. Det er en av de mest brukte generelle filendelser, og umulig å si hva det er uten at du forteller hvor du har filen fra. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. november 2005 Rapporter Del Skrevet 25. november 2005 http://www.filext.com/detaillist.php?extde...t&Search=Search Les under Spesific Notes. Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har en .dat fil som er et videoklipp. Hvordan får jeg konvertert dette? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Hvis jeg ikke husser helt feil, så er .dat en vdc/svcd Bare bytt ut .dat til .mpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå